SV 650s - montaż nawigacji

Data: 2012-06-27 11:34:41
Autor: Piotr Klimek
SV 650s - montaż nawigacji
Dnia (Wed, 27 Jun 2012 00:19:16 +0200) ktos podajacy sie za Daniel Kowalski
wyklawiaturowal co nastepuje:

Witam! Czy ktoś z Was montował navi w Suzuki sv650s '04?
Na kierownicy nie ma nawet kawałka wolnej rury. Próbowałem przesunąć o centymetr klamkę hamulca i "set" z przyciskiem rozrusznika, ale on ma ustaloną pozycję. Jest jakiś patent o którym nie wiem? (nawigacja to Lark 35AT).
Pozdrawiam Kowi.

Ja u siebie w SV1000 zrobiłem taki patent, że kupiłem mocowanie rowerowe
składające się z dwóch części, które w zamysle twórcy miały być montowane
na rurze kierownicy, ale ja użyłem tylko jednej z nich a przez otwory śrub
przewlekłem trytyki i w ten sposób zamontowałem do półki. Mocowanie
kupiłem za kilka złotych, trytytki miałem w garażu :)

Nie mam niestety fotki, ale myślę, że dość jasno to wyjaśniłem.

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

SV 650s - montaż nawigacji