SV650 na wtrysku do 10kPLN - czy to mo?liwe?

Data: 2011-02-16 17:34:55
Autor: Piotr Klimek
SV650 na wtrysku do 10kPLN - czy to mo?liwe?
Dnia (Wed, 16 Feb 2011 08:23:52 -0800 (PST)) ktos podajacy sie za Ekim
wyklawiaturowal co nastepuje:

Witam szanowne Grono.

W zeszłym roku ze smutkiem na sercu pożegnałem swoje pierwsze moto
(Kawasaki Zephyr 550 '91). Towarzyszył mi przez prawie pełne 3 sezony,
jednak w trakcie przygody z tym moto było mi dane przejechać się
kilkoma innymi i okazało się że najbardziej podpasowała mi Suzuki
SV650 -  w dowolnej wersji S/N. Ważne aby była  na wtrysku czyli rok
produkcji po 2003 (nie jestem pewien czy 2003 jeszcze też).

Od 2003 byl wtrysk. A ogolnie to bardzo przyjemny motocykl, bedziesz
zadowolony.

I tu moje pytanie. Przeglądam sobie oferty aby nie obudzić się w
kwietniu z ręką w nocniku i nadal zastanawia mnie czy za budżet 10kPLN
da się coś takiego w przyzwoitym stanie kupić. Mam na myśli 10kPLN za
moto sprawne i przygotowane do sezonu (czyli łącznie z wymianą płynów,
napędu, opon, ... jeśli to konieczne)?

Co wy na to?

Ja swoja 1000S kupilem dwa lata temu za 12500, wiec mysle ze 650
powiniennes w tych pieniadzach dostac.

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

SV650 na wtrysku do 10kPLN - czy to mo?liwe?