|
Data: 2009-08-16 12:00:39 |
Autor: goman |
SV650S vs FZ6 |
On 16 Sie, 16:19, Mia <mia_0...@o2.pl> wrote:
Hopla
Taką mam rozterkę właśnie. Zmieniam m.in. w poszukiwaniu mocy (teraz GS,
46KM). Wiem że to zależy od zastosowań (że o upodobaniach nie wspomnę)
które kształtują się teraz 95% miasto, 5% trasa, ale myślę o zmianie
tych proporcji, czyli 1-2 wyprawy w roku (500-2000 km), większość nadal
miasto.
Jak ja to widzę:
FZ6 S2 2007 r. naked
+ bandyta ]:->
+ sprawniejszy po mieście
- w mieście niepotrzebna pokusa w koniach mechanicznych
- z szybką gorzej wygląda i nie wiem ile daje
SV650S 2007 r. (naked nie podoba mi się)
+ obudowany na trasę
+ wydaje mi się że wygodniejsza pozycja (wyżej bak)
+ chyba wolę V-kę
- wydaje się być dużo bardziej siermiężny w mieście, brak okazji do
wyczerpujących testów
Nie wiem:
? który ekonomiczniejszy
? który łatwiej dostać (nie wiem czy w PL będę kupować czy z niemcowni -
dopiero orientuje się w cenach)
? ABS konieczny? jeżdżę 4 lata, ale nadal nie za dobrze czuję się na
mokrym...
Najbardziej zależy mi na wyprowadzeniu mnie z błędu, jeśli w moich
założeniach się znalazł.
pozdrawiam
M.
a może er6f?
-- -
goman
er6f na wydaniu
|
|
|
Data: 2009-08-16 23:24:23 |
Autor: Mia |
SV650S vs FZ6 |
a może er6f?
....
er6f na wydaniu
Eee tam, stronniczy jesteś :-P
A tak serio to był brany pod uwagę, ale od wymienionych wydawał się cięższy, trudniejszy przy przepychaniu/parkowaniu.
Generalnie to dobrze, że udało się zawęzić wybór do dwóch modeli i lepiej jakby tak zostało :)
|
|
|
Data: 2009-08-17 09:05:07 |
Autor: fv |
SV650S vs FZ6 |
Mia wrote:
a może er6f?
...
er6f na wydaniu
Eee tam, stronniczy jesteś :-P
A tak serio to był brany pod uwagę, ale od wymienionych wydawał się
cięższy, trudniejszy przy przepychaniu/parkowaniu.
O to ciekawe. FZ6 nie wydaje się ciężki a ER6 już tak?
Generalnie to dobrze, że udało się zawęzić wybór do dwóch modeli i
lepiej jakby tak zostało :)
Chciałaś żeby cię wyprowadzać z błędu. Lekceważenie ER6 przy takich założeniach użytkowych jakie
masz, to poważny błąd. Jest to zdecydowanie najlepszy motocykl w tej klasie (miejskich motocykli z
opcją "w trasę"). Ponadto mało pali, mało waży i nieźle się rozpędza.
Jeśli komuś pasuje w ER6 pozycja za kierownicą i nie zamierza brać pasażera, to będzie to dla niego
motocykl idealny.
--
fv
Xbox gamertag: fastviper PL
Moto: Suzuki GSX 650F
Auto: Nissan Primera 2,0
|
|
|
Data: 2009-08-17 16:03:59 |
Autor: Marcin N |
SV650S vs FZ6 |
Użytkownik "fv" <fake@cybax.com> napisał w wiadomości news:h6avhg$4bb$1inews.gazeta.pl...
Mia wrote:
a może er6f?
...
er6f na wydaniu
Eee tam, stronniczy jesteś :-P
A tak serio to był brany pod uwagę, ale od wymienionych wydawał się
cięższy, trudniejszy przy przepychaniu/parkowaniu.
O to ciekawe. FZ6 nie wydaje się ciężki a ER6 już tak?
Generalnie to dobrze, że udało się zawęzić wybór do dwóch modeli i
lepiej jakby tak zostało :)
Chciałaś żeby cię wyprowadzać z błędu. Lekceważenie ER6 przy takich założeniach użytkowych jakie
masz, to poważny błąd. Jest to zdecydowanie najlepszy motocykl w tej klasie (miejskich motocykli z
opcją "w trasę"). Ponadto mało pali, mało waży i nieźle się rozpędza.
Jeśli komuś pasuje w ER6 pozycja za kierownicą i nie zamierza brać pasażera, to będzie to dla niego
motocykl idealny.
ER6 ma poważną wadę: wygląda jak UFO. Nie wiem, co to za moda na "odlotowe" przednie lampy, ale kilka nowych motocykli przez to od razu jest u mnie zdyskwalifikowanych.
MN
|
|
|
Data: 2009-08-17 17:58:51 |
Autor: Qlfon |
SV650S vs FZ6 |
Marcin N pisze:
Użytkownik "fv" <fake@cybax.com> napisał w wiadomości news:h6avhg$4bb$1inews.gazeta.pl...
Mia wrote:
a może er6f?
...
er6f na wydaniu
Eee tam, stronniczy jesteś :-P
A tak serio to był brany pod uwagę, ale od wymienionych wydawał się
cięższy, trudniejszy przy przepychaniu/parkowaniu.
O to ciekawe. FZ6 nie wydaje się ciężki a ER6 już tak?
Generalnie to dobrze, że udało się zawęzić wybór do dwóch modeli i
lepiej jakby tak zostało :)
Chciałaś żeby cię wyprowadzać z błędu. Lekceważenie ER6 przy takich założeniach użytkowych jakie
masz, to poważny błąd. Jest to zdecydowanie najlepszy motocykl w tej klasie (miejskich motocykli z
opcją "w trasę"). Ponadto mało pali, mało waży i nieźle się rozpędza.
Jeśli komuś pasuje w ER6 pozycja za kierownicą i nie zamierza brać pasażera, to będzie to dla niego
motocykl idealny.
ER6 ma poważną wadę: wygląda jak UFO. Nie wiem, co to za moda na "odlotowe" przednie lampy, ale kilka nowych motocykli przez to od razu jest u mnie zdyskwalifikowanych.
MN
Eh, poczekaj az nowa beemka (S 1000 RR) zacznie sie pojawiac na ulicach. Albo bedziesz mial powazne problemy zoladkowe albo sie przyzwyczaisz:) Nie dosc ze lampa przednia jest ni w piec ni w oko (kazda inna) to motozykl z prawej i lewej strony ma inne owiewki. Wiem, ze nie pierwszy i pewnie nie ostatni ale ten cos jakis za bardzo asymetryczny mi sie widzi...
--
Qlfon, Kraków
|
|