[jakie moto] SV650S vs FZ6

Data: 2009-08-16 21:46:40
Autor: Paweł Andziak
[jakie moto] SV650S vs FZ6
Mia pisze:
Hopla
Taką mam rozterkę właśnie. Zmieniam m.in. w poszukiwaniu mocy (teraz GS, 46KM). Wiem że to zależy od zastosowań (że o upodobaniach nie wspomnę) które kształtują się teraz 95% miasto, 5% trasa, ale myślę o zmianie tych proporcji, czyli 1-2 wyprawy w roku (500-2000 km), większość nadal miasto.

Jak ja to widzę:

FZ6 S2 2007 r. naked

SV650S 2007 r. (naked nie podoba mi się)

Suzuki GSR 600? Troche niedoceniony sprzet, a szkoda. Moto male, lekkie, zwinne, krotkie. Szybkie, ale po 4 latach na GS500 powinno byc spokojnie do opanowania. Moim subiektywnym zdaniem GSR jest sporo wygodniejszy niz FZ6S. FZ6N nie jezdzilem, ale przypuszczam, ze podobnie. Minus taki, ze trzymaja cene, bo ludzie nie chca sie ich pozbywac.

Nie wiem:
? który ekonomiczniejszy
? który łatwiej dostać (nie wiem czy w PL będę kupować czy z niemcowni - dopiero orientuje się w cenach)
? ABS konieczny? jeżdżę 4 lata, ale nadal nie za dobrze czuję się na mokrym...

Konieczny pewnie nie, ale fajny dodatek, ktory znacznie zwieksza szanse utrzymania motocykla czarnym do dolu w przypadku awaryjnego hamowania. Jakbym mial ABS, to gleby w pazdzierniku 2007 bym nie zaliczyl. Przy pierwszych probach czlowiek sie dziwnie czuje cisnac klamke do konca, ale po przelamaniu sie jezdzi sie np. w deszczu duzo bardziej komfortowo.

ABS, ktory testowalem byl wlasnie w GSR 600 A K9. Wypozyczylem sprzeta na tydzien z Poland Position i strasznie zal mi bylo sie z nim rozstawac. Swietne moto na miasto, dajace przy okazji kupe funu.

--
ganda
FZR 1000

Data: 2009-08-16 23:33:19
Autor: Mia
[jakie moto] SV650S vs FZ6
[...]

Wydaje się bardziej masywny, ale bez oglądnięcia/przymierzenia się nie ma co gadać.
Ale i tak ofert sprzedaży prawie nie ma, więc raczej pozostanie w sferze teorii.

[jakie moto] SV650S vs FZ6