SVG przestaje być śmieszny

Data: 2009-04-26 22:33:52
Autor: L'e-szczur
SVG przestaje być śmieszny
On 27 Kwi, 01:25, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
Howard - 5 FGA (z 24 Hawks).

Moze jednak Magic?

A Dalembert i Ratliff mają już po dwa PF. Czy taktyka: gramy na środek, jest naprawdę tak trudna do
realizacji?

Widocznie jest. Ciekawe czy ktos analizowal jak w takiej sytuacji
zachowywali sie Magic w czasie sezonu. Moze to ich normalna strategia
i tylko my sie obudzilismy?

W dodatku obwód gubi piłki aż miło: na 7 strat tylko jedną przypisali
Howardowi (no chyba, że oni mu podają, a on nie umie złapać, wtedy
stratę wpisuje się podającemu).

Na razie SVG jest dla mnie antycoachem roku.

Moze rzeczywiscie to co mowil Gortat jest prawda i SVG z nerwow po
prostu wysiada?
No i jezeli juz to antycoachem postseason.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-04-27 09:02:37
Autor: Szczepan Radzki
SVG przestaje być śmieszny
L'e-szczur pisze:
[...]

Dwight w karierze oddał 4384 rzuty w 407 meczach co daje średnio 10,77 rzutu w meczu. W ostatnim sezoni 979 w 79 czyli 12,39. W tegorocznych PO oddał 35 rzutów w 3 meczach, więc średnią utrzymuje.

Shaq na tym samym etapie kariery (po 4 latach) miał 3208 rzutów ... celnych. Oddanych miał 5522 w 294 meczach czyli średnio 18,78 w meczu. Co ciekawsze Shaq miał 592 rzuty celne w sezonie, kiedy zagrał ledwie 54 mecze. A te 592 to więcej niż Dwight miał kiedykolwiek.

Widać, że facet dostaje za mało piłek. Skłaniam się dalej ku teorii loraka, że partnerzy go nie wykorzystują, ale co na to do cholery trener? Mieć takie monstrum pod koszem i dawać grać jakimś ciulom na obwodzie?

Szczepan Radzki

Data: 2009-04-27 00:17:16
Autor: L'e-szczur
SVG przestaje być śmieszny
On 27 Kwi, 09:02, Szczepan Radzki <s.rad...@CUTTHIS.gmail.com> wrote:
> [...]

rzutu w meczu. W ostatnim sezoni 979 w 79 czyli 12,39. W tegorocznych PO
oddał 35 rzutów w 3 meczach, więc średnią utrzymuje.

No widzisz, ale chodzi o to, ze atak z obwodu nie trzyma parametrow i
wypadaloby te ubytki uzupelnic produkcja ze srodka.

[...]

Jesli ciule trafiaja to nie ma problemu. Ale nie trafiaja a SVG jakos
nie wyglada jakby mial plan B.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-04-27 09:32:28
Autor: Szczepan Radzki
SVG przestaje być śmieszny
L'e-szczur pisze:
[...]

Ależ oczywiście, że się zgadzam. Dla mnei Dwight powinien oddawać i po 25 rzutów w meczu. Od tego jest.
Chciałeś sprawdzenia, to potwierdzenie jest, że tak było już wcześniej - co nie znaczy oczywiście, że to dobre wyjście.

[...]

No to może mu wysłać przez jakiegoś Twiterra - INSIDE? :>

Szczepan Radzki

Data: 2009-04-27 09:42:11
Autor: s
SVG przestaje być śmieszny
Jesli ciule trafiaja to nie ma problemu. Ale nie trafiaja a SVG jakos
nie wyglada jakby mial plan B.

No to może mu wysłać przez jakiegoś Twiterra - INSIDE? :>

Jedna rzecz mi sie o pamiec obija.
W porownaniu z Shaqiem, Stanislawowi bardzo swego czasu przeszkadzala nieumiejetnosc Dwighta do odegrania pilki na obwod w momencie podwojenia.
Ze niby nie mogl sie przebijac (co znalazlo apogeum w seriach z Detroit), zalil sie coachowi i ten mu probowal wpoic filozofie inside-out.

Poza tym, co tu kryc, osobowosc pewnie tez ma znaczenie.
Mysle, ze Shaq domagal sie podan znacznie glosniej.

Pozdr

"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-04-27 00:49:23
Autor: L'e-szczur
SVG przestaje być śmieszny
On 27 Kwi, 09:42, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]

Ze niby nie mogl sie przebijac (co znalazlo apogeum w seriach z
Detroit), zalil sie coachowi i ten mu probowal wpoic filozofie inside-out..

Probuje mu ja wpoic w playoffs? I to w dodatku odcinajac go od podan?
No to Magic nie przejda pierwszej rundy.

Pozdro

L'e-szczur

SVG przestaje być śmieszny