SVka - ktos ogladal, moze polecic sprzedajacego

Data: 2009-03-20 08:46:30
Autor: szynszyll
SVka - ktos ogladal, moze polecic sprzedajacego
yo!

w sumie to nie moja sprawa ale powiedz mi czego spodziewasz sie po motocyklu,
ktorego rynkowa cena w zachodniej europie wynosi conajmniej 3000 e - jesli
jest caly i w dobrym stanie technicznym? tutaj masz moto od handlarza, ktory
wydal kase na przywiezienie tego sprzeta i jeszcze na nim chce zarobic - jak
sadzisz ile dal za to moto i jak wygladalo ono w chwili zakupu? jedno wiem - ktos - jesli nie Ty - kupi tego sprzeta a handlarz pojedzie po
kolejna 'super okazje'.

szynszyll
xtz750

Data: 2009-03-21 04:50:51
Autor: JB
SVka - ktos ogladal, moze polecic sprzedajacego
Gdybym wiedzial czego sie spodziewac nie zadawalbym pytania na
preclach. Zastanawiajaca cena za ten rocznik. Same uszkodzenia
elementow plastikowych niczego nei wnoszą - wszyscy to wiemy. Ale
jezeli ktos z szanownych grupowiczow ogladal szukajac wlasnie tego
motonga - to jezeli byl koziolkowany wielokrotnie moglby ostrzec lub
pomoc koledze zebym sie nie fatygowal XXX km.

jb

SVka - ktos ogladal, moze polecic sprzedajacego