¦WIÊTO 12 LISTOPADA

Data: 2018-11-07 21:25:06
Autor: Karol
¦WIÊTO 12 LISTOPADA
Czy jest tu kto¶, kto na tym ucierpia³ ?
Przyk³adowo kto¶, to ma rozprawê s±dow± na 12 listopada...
albo kto¶ kto wiezie produkty psuj±ce siê i mia³ mieæ dostawê 12 listopada,
ale w³asnie dowiedzia³ siê ¿e odbiorca w poniedzia³ek nie pracuje i nie
mo¿e odebrac dostawy.

Data: 2018-11-08 13:29:16
Autor: nie ma emaila
¦WIÊTO 12 LISTOPADA
w <hi92h7yadfoi.1t4syms5hylpv.dlg@40tude.net>, Karol
<biuro_karol@dopoczty.waw.pl> napisa³(-a):

[...]

Nie pro¶ciej sprawdziæ wokandy s±dowe i listy szpitalna je¿eli chcesz ich
nazwiska?

Data: 2018-11-09 13:16:25
Autor: Stokrotka
¦WIÊTO 12 LISTOPADA

Czy jest tu kto¶, kto na tym ucierpia³ ?

Ja, jako forumowy darmozjad ucierpiê najbardziej
bo spo³eczeñstwo nie bêdzie na mnie pracowaæ,
pszy czym od razu zaznaczam, ¿e nie dostajê ¿adnego zasi³ku, renty itp.

Odwracaj±c kota ogonem mogê te¿ najbardziej zyskaæ,
bo spo³eczeñstwo nie pope³ni w pracy wielu kosztownyh b³êduw.
A b³êdy wynikaj± czêsto z pszepracowania i wiêkszego ni¿ zwykle smogu w listopadzie.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
Ortografia to NAWYK, czêsto nielogiczny, ktury ludzie ociê¿ali umys³owo,

¦WIÊTO 12 LISTOPADA