ŚWIĘTO 12 LISTOPADA

Data: 2018-11-07 21:25:06
Autor: Karol
ŚWIĘTO 12 LISTOPADA
Czy jest tu ktoś, kto na tym ucierpiał ?
Przykładowo ktoś, to ma rozprawę sądową na 12 listopada...
albo ktoś kto wiezie produkty psujące się i miał mieć dostawę 12 listopada,
ale własnie dowiedział się że odbiorca w poniedziałek nie pracuje i nie
może odebrac dostawy.

Data: 2018-11-08 13:29:16
Autor: nie ma emaila
ŚWIĘTO 12 LISTOPADA
w <hi92h7yadfoi.1t4syms5hylpv.dlg@40tude.net>, Karol
<biuro_karol@dopoczty.waw.pl> napisał(-a):

[...]

Nie prościej sprawdzić wokandy sądowe i listy szpitalna jeżeli chcesz ich
nazwiska?

Data: 2018-11-09 13:16:25
Autor: Stokrotka
ŚWIĘTO 12 LISTOPADA

Czy jest tu ktoś, kto na tym ucierpiał ?

Ja, jako forumowy darmozjad ucierpię najbardziej
bo społeczeństwo nie będzie na mnie pracować,
pszy czym od razu zaznaczam, że nie dostaję żadnego zasiłku, renty itp.

Odwracając kota ogonem mogę też najbardziej zyskać,
bo społeczeństwo nie popełni w pracy wielu kosztownyh błęduw.
A błędy wynikają często z pszepracowania i większego niż zwykle smogu w listopadzie.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

ŚWIĘTO 12 LISTOPADA