Data: 2012-02-29 11:41:27 | |
Autor: z | |
[OT] SX4 jaki silnik wybrać i czego się wystrzegać? | |
SX4 jaki silnik wybrać i czego się wystrzegać?
z |
|
Data: 2012-02-29 11:44:47 | |
Autor: radekp@konto.pl | |
[OT] SX4 jaki silnik wybrać i czego się wystrzegać? | |
Wed, 29 Feb 2012 11:41:27 +0100, w <jikvcq$l05$2@inews.gazeta.pl>, z
<zch280672@gazeta.pl> napisał(-a): SX4 jaki silnik wybrać i czego się wystrzegać? Prawdę mówiąc chyba każdy jest średni, aczkolwiek nie wiem jak te "poliftingowe". |
|
Data: 2012-02-29 12:39:13 | |
Autor: DoQ | |
[OT] SX4 jaki silnik wybrać i czego się wystrzegać? | |
W dniu 29-02-2012 11:41, z pisze:
SX4 jaki silnik wybrać i czego się wystrzegać? 1.6 poliftowy jest OK, przedliftowy w sumie też:) -- Pozdr. Grzymosław |
|
Data: 2012-03-01 10:36:17 | |
Autor: INEAD | |
[OT] SX4 jaki silnik wybrać i czego się wystrzegać? | |
W dniu 2012-02-29 11:41, z pisze:
SX4 jaki silnik wybrać i czego się wystrzegać? Przemyśl czy jest sens kupować to auto, jeśli nie mieszkasz w górach. , przeniesienie napędu i silnik dość mocno hałasują, spalanie dość wysokie u mnie 19.JTD w mieście pokazuje 7.5 przy umiarkowanym bucie. Bagaznik do dupy, z tyłu mało miejsca. Zawiecha b. twarda - plastiki po 40kkm wkurzajaco hałasują. Cena zbyt wysoka. Nowy kosztuje około 80 tysi - nie muszę chyba pisać co można kupic za tę cenę ;-) |
|
Data: 2012-03-01 11:15:24 | |
Autor: z | |
[OT] SX4 jaki silnik wybrać i czego się wystrzegać? | |
W dniu 2012-03-01 10:36, INEAD pisze:
W dniu 2012-02-29 11:41, z pisze: Hm... W górach nie mieszkam ale często muszę pokonywać kawałek gruntowej drogi. Koleiny utwardzone ale notorycznie przy byle wietrzyku w zimie jest zawiewana. Gabarytowo auto mi odpowiada. przeważnie będzie jeździć po mieście. Ewentulanie coś co jest w miarę wysoko zawieszone i nie za ciężkie-duże. Może Ford Fusion? :-) z |
|
Data: 2012-03-01 11:43:11 | |
Autor: radekp@konto.pl | |
[OT] SX4 jaki silnik wybrać i czego się wystrzegać? | |
Thu, 01 Mar 2012 11:15:24 +0100, w <jini81$7ff$1@inews.gazeta.pl>, z
<zch280672@gazeta.pl> napisał(-a): Ewentulanie coś co jest w miarę wysoko zawieszone i nie za ciężkie-duże. Może Ford Fusion? :-) Fusion wygląda tak, że już wolę Dacię Sandero. Chyba nawet spełnia Twoje wymagania. |
|
Data: 2012-03-01 11:51:17 | |
Autor: INEAD | |
[OT] SX4 jaki silnik wybrać i czego się wystrzegać? | |
Faktycznie, jeśli nie chcesz kupować jakichś Ravek czy Xtrail'i to SX 4 będzie dobrym wyborem. Fusion - tańszy wybór ale możesz być zawiedziony jeśli chodzi o teren. Może pokombinuj żeby gmina asfalt połozyła :-))) |
|
Data: 2012-03-01 12:52:23 | |
Autor: z | |
[OT] SX4 jaki silnik wybrać i czego się wystrzegać? | |
W dniu 2012-03-01 11:51, INEAD pisze:
Może pokombinuj żeby gmina asfalt połozyła :-))) Problemem nie jest twardość :-) tylko ukształtowanie terenu i zachodnie wiatry. Po 20 latach od gminy wyżebrałem tłuczeń na utwardzenie kolein :-) Na odśnieżanie nie liczę bo na asfaltowej bywa różnie. Ogólnie ludność ma problemy w okolicy żeby rano wyjechać do pracy jak tylko spadnie trochę śniegu i powieje. z |
|
Data: 2012-03-01 14:31:36 | |
Autor: Marek P. | |
[OT] SX4 jaki silnik wybrać i czego się wystrzegać? | |
z wrote:
W dniu 2012-03-01 11:51, INEAD pisze: Subaru Forester i gmina będzi emogla Cię cmoknąc :) |
|
Data: 2012-03-01 15:17:45 | |
Autor: yabba | |
[OT] SX4 jaki silnik wybrać i czego się wystrzegać? | |
Użytkownik "z" <zch280672@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jini81$7ff$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2012-03-01 10:36, INEAD pisze: Dacia Sandero -- Pozdrawiam, yabba |
|
Data: 2012-03-01 11:31:48 | |
Autor: Cavallino | |
[OT] SX4 jaki silnik wybrać i czego się wystrzegać? | |
Użytkownik "INEAD" <a.frost@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jinfuj$kg$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2012-02-29 11:41, z pisze: Jak na 1.9 w mieście to nie jest zbyt wysokie spalanie, to jednak dość wysokie auto, więc opory powietrza całkiem spore. |
|
Data: 2012-03-01 11:43:46 | |
Autor: radekp@konto.pl | |
[OT] SX4 jaki silnik wybrać i czego się wystrzegać? | |
Thu, 1 Mar 2012 11:31:48 +0100, w <4f4f500d$0$1266$65785112@news.neostrada.pl>,
"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(-a): > Przemyśl czy jest sens kupować to auto, jeśli nie mieszkasz w górach. , > przeniesienie napędu i silnik dość mocno hałasują, spalanie dość wysokie u > mnie 19.JTD w mieście pokazuje 7.5 przy umiarkowanym bucie. Litości, jakie (znaczące) opory powietrza w mieście... |
|
Data: 2012-03-01 12:57:01 | |
Autor: z | |
[OT] SX4 jaki silnik wybrać i czego się wystrzegać? | |
W dniu 2012-03-01 11:43, radekp@konto.pl pisze:
Konkludując: 1,6 120 KM benzyna + 4x4 (takich wersji chyba najwięcej) a potem się zobaczy i zagazuje :-)Jak na 1.9 w mieście to nie jest zbyt wysokie spalanie, to jednak dość z |
|
Data: 2012-03-01 17:03:12 | |
Autor: radekp@konto.pl | |
[OT] SX4 jaki silnik wybrać i czego się wystrzegać? | |
Thu, 01 Mar 2012 12:57:01 +0100, w <jino6i$p3q$1@inews.gazeta.pl>, z
<zch280672@gazeta.pl> napisał(-a): W dniu 2012-03-01 11:43, radekp@konto.pl pisze: Biorąc pod uwagę zdecydowanie zawyżone ceny SX4/Sedici, to Duster może być lepszy wyborem. |
|
Data: 2012-03-01 13:35:52 | |
Autor: =Marcos= | |
[OT] SX4 jaki silnik wybrać i czego się wystrzegać? | |
Litości, jakie (znaczące) opory powietrza w mieście... Jeśli dobrze pamiętam, w typowym samochodzie przy prędkości 50km/h opór powietrza przekracza sumę wszystkich pozostałych oporów. -- Marcos marek [AT] microstock . pl http://www.przeloty.net <- tanie bilety lotnicze |
|
Data: 2012-03-01 17:01:49 | |
Autor: radekp@konto.pl | |
[OT] SX4 jaki silnik wybrać i czego się wystrzegać? | |
Thu, 1 Mar 2012 13:35:52 +0100, w <jinqf4$2mu$1@inews.gazeta.pl>, "=Marcos="
<marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info> napisał(-a): > Litości, jakie (znaczące) opory powietrza w mieście... Możliwe -- ale to dlatego, że przy tej prędkości wszystkie opory są małe. |
|
Data: 2012-03-02 10:15:08 | |
Autor: Krzysiek Kielczewski | |
[OT] SX4 jaki silnik wybraÄ i czego siÄ wystrzegaÄ? | |
Dnia 01.03.2012 radekp@konto.pl <radekp@konto.pl> napisał/a:
> Litości, jakie (znaczące) opory powietrza w mieście... Nie, to dlatego, że opór powietrza rośnie kwadratowo, a pozostałe (w przybliżeniu linniowo). I już przy tej prędkości opór powietrza zaczyna przeważać - a przy wyższych przeważa jeszcze bardziej. Pzdr, Krzysiek Kiełczewski |
|
Data: 2012-03-02 10:32:13 | |
Autor: radekp@konto.pl | |
[OT] SX4 jaki silnik wybrać i czego się wystrzegać? | |
Fri, 02 Mar 2012 10:15:08 +0100, w
<slrnjl13rf.tfq.krzysiek.kielczewski@krzyk.sail-ho.pl>, Krzysiek Kielczewski <krzysiek.kielczewski@gmail.com> napisał(-a): Dnia 01.03.2012 radekp@konto.pl <radekp@konto.pl> napisał/a: Jasne. Ale przy 50km/h opór powietrzna nadal jest niewielki. W sumie i tak jestem zdziwiony, że dopiero przy 50kph przewyższa inne opory. Widocznie naprawdę ten opór jest minimalny przy tej prędkości :). |
|
Data: 2012-03-01 18:46:44 | |
Autor: J.F | |
[OT] SX4 jaki silnik wybrać i czego się wystrzegać? | |
Użytkownik "=Marcos=" napisał w wiadomości
Litości, jakie (znaczące) opory powietrza w mieście... Jeśli dobrze pamiętam, w typowym samochodzie przy prędkości 50km/h opór powietrza przekracza sumę wszystkich pozostałych oporów. Chyba nie, bo by wtedy spalanie przy 120 bylo znacznie wieksze niz przy 90. Ma ktos miernik chwilowego spalania i kawal poziomej drogi do sprawdzenia ? J. |
|
Data: 2012-03-01 19:16:55 | |
Autor: radekp@konto.pl | |
[OT] SX4 jaki silnik wybrać i czego się wystrzegać? | |
Thu, 1 Mar 2012 18:46:44 +0100, w <jiocml$1fo$1@inews.gazeta.pl>, "J.F"
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(-a): Ma ktos miernik chwilowego spalania i kawal poziomej drogi do sprawdzenia ? Są wykresy w necie. Ja mam dla F125p ;p. |
|