SYMULACJA LOTU TU-154 FILM WIDEO

Data: 2011-01-13 01:48:04
Autor: boukun
SYMULACJA LOTU TU-154 FILM WIDEO
Data: 2011-01-13 01:02:18
Autor: MH
SYMULACJA LOTU TU-154 FILM WIDEO
http://www.mmszczecin.pl/blog/entry/25910/SYMULACJA+LOTU+TU-154.html

boukun

==================

"Przepraszamy, ale żądany dokument o wskazanym adresie nie istnieje w naszym
serwisie."

Chętnie obejrzę. Szukałem na youtube .., bez rezultatu. Coś było w TV , ale w
sieci jakoś nieobecne. No chyba , że nie przyłożyłem się do poszukiwań..  Jak
będziesz miał coś w tym temacie DZIAŁAJĄCEGO , to wrzucaj..

Pozdrawiam ,

MH

Data: 2011-01-13 02:21:50
Autor: boukun

Użytkownik " MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:igliuq$770$1inews.gazeta.pl...

[...]

To ja nie wiem, z jakiego ty serwisu korzystasz. Mi się normalnie otwiera. W trakcie symulacji jest odtwarzane całe nagranie zarejestrowane przez czarną skrzynkę, aż do momentu, "aa aa aa aa kurwa......"

boukun

Data: 2011-01-13 01:34:05
Autor: MH
> [...]

To ja nie wiem, z jakiego ty serwisu korzystasz. Mi się normalnie otwiera. W trakcie symulacji jest odtwarzane całe nagranie zarejestrowane przez czarną skrzynkę, aż do momentu, "aa aa aa aa kurwa......"

=================

Jaki tam serwis !!  Dzibnąłem tylko na podany link..  Hah !! Nie wiedzieć
czemu , ale teraz działa !!

MH

Data: 2011-01-13 01:40:48
Autor: MH
 MH <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a): > > Użytkownik " MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości > news:igliuq$770$1inews.gazeta.pl...

Jaki tam serwis !!  Dzibnąłem tylko na podany link..  Hah !! Nie wiedzieć
czemu , ale teraz działa !!

MH

Oopss.. , też do dupy!! To nie ta relacja z oryginalnym zapisem dźwiękowym z
kabiny pilotów..

MH

Data: 2011-01-13 10:37:59
Autor: boukun

[...]

Jak do dupy? To jest oryginalny zapis dźwiękowy z kabiny pilotów, całe ostatnie ponad pół godziny...

boukun

Data: 2011-01-13 09:32:52
Autor: sofu
[...]

Ja bez problemu to obejrzałem.