SYNC się wysypał

Data: 2013-06-10 17:38:33
Autor: spider
SYNC się wysypał
"Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że mogą występować czasowe ograniczenia w dostępie do Portalu Alior Sync.
Obecnie trwają prace nad przywróceniem pełnej funkcjonalności systemu. Bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności wynikające z zaistniałej sytuacji."

W FF cały czas miałem info proszę czekać, a IE po kliknięciu logowania otwierał w nieskończoność nowe okienka aż się pamięć wyczerpała :)

Data: 2013-06-11 08:12:47
Autor: alf
SYNC się wysypał
Nie zauważyłem. Logowalem sie wczoraj klika razy i sync śmigał.

SYNC się wysypał