SYćKIE KOCHAJONCE JPII...!!!

Data: 2009-06-24 21:43:24
Autor: Polok_prawdziwy
SYćKIE KOCHAJONCE JPII...!!!

- niełodpedziałyście mi na patanie cysiem dezymfekować bedziecie po
wycmokaniu TRUCHŁA NOJWINKSEGO I NOJMONDZEJSEGO CHOPA I POLOKA PAPIOżA
JPII...!!!?

http://fakty.interia.pl/religia/news/pielgrzymka-szczatkow-jana-pawla-ii-do-polski,1327254

Jak jus tak natej pielgzymce jego restki roncek cmokać bedziecie, to
niezabirać misiem casem do ich cyckanio...!

Data: 2009-06-24 22:27:04
Autor: Piotr
SYćKIE KOCHAJONCE JPII...!!!
Dnia Wed, 24 Jun 2009 21:43:24 +0200, Polok_prawdziwy napisał(a):

[...]

Wybacz, jakoś przeoczyłem, już odpowiadam:
Spierdalaj idioto.
Piotr

Data: 2009-06-24 22:34:21
Autor: Polok_prawdziwy
SYćKIE KOCHAJONCE JPII...!!!
Piotr wrote:

[...]

Ito syćko Pietrosku...!?

- noto siem tak samo łośmiesyłeś, jak te wase PSEDSTASWICIELE NOJWYZSEGO w
kiecach....!!!

Ba...!!!
- "łośmiesyłeś" to mało pedziane - DURNIUWśREDNIOWIECNYCH z siebie i ludziuw
XXI wieku robić chcecie....!!!

Data: 2009-06-24 22:40:07
Autor: Piotr
SYćKIE KOCHAJONCE JPII...!!!
Dnia Wed, 24 Jun 2009 22:34:21 +0200, Polok_prawdziwy napisał(a):

Ito syćko Pietrosku...!?

Mogę dorzucić słowo "szybko", ale po co? W samym "spierdalaj" jest dosyć
dynamiki.
Piotr

Data: 2009-06-24 22:50:11
Autor: Polok_prawdziwy
SYćKIE KOCHAJONCE JPII...!!!
Piotr wrote:

Dnia Wed, 24 Jun 2009 22:34:21 +0200, Polok_prawdziwy napisał(a):

Ito syćko Pietrosku...!?

Mogę dorzucić słowo "szybko", ale po co? W samym "spierdalaj" jest dosyć
dynamiki.

Cosik ci słuwek brakuje...?

Niedziwiem siem - wtak wypranej gowie, jak tobie fratry porobiły, to łopruc
poru wyrazuw same modlitwy som...!

Nocuz...
- umyj siem, zmuw paciorek, roncka i spanko...

Data: 2009-06-25 00:29:37
Autor: MH
SYćKIE KOCHAJONCE JPII...!!!
Piotr wrote:

> [...]

Ba...!!!
- "łośmiesyłeś" to mało pedziane - DURNIUWśREDNIOWIECNYCH z siebie i ludziuw

Witom Ciem Baco !!  No , dyć jako to widzis , syćkie pisiory kiej im
ergumentacyj brakowoć zacyna , łokrutnie nerowowymi stajomsiem ... LOL .. ,
Cóz cynić mogiemy ?! NIC !! Łostow ich w Pońskim Pokoju , niechsiem poplujom
zezłości psez Łojca psenakświentsego nadanej i juz !!!

MH

Data: 2009-06-25 00:58:10
Autor: MH
SYćKIE KOCHAJONCE JPII...!!!

> [...]
Cóz cynić mogiemy ?! NIC !! Łostow ich w Pońskim Pokoju , niechsiem poplujom
zezłości psez Łojca psenakświentsego nadanej i juz !!!

Aha !!! I jeze najedno dejsem pozor !!! Straśliwie niaładnych słuw te pisioki
uzywajom ...

MH  --

Data: 2009-06-25 09:11:39
Autor: Polok_Prawdziwy
SYćKIE KOCHAJONCE JPII...!!!

> [...]
> zezłości psez Łojca psenakświentsego nadanej i juz !!!
> Aha !!! I jeze najedno dejsem pozor !!! Straśliwie niaładnych słuw te pisioki

Tes jus to zmiarkowołem...
- racjem mos łokrutnom - niebedem z KURDUPLOWATYMI dyskutować, bo niedość ze
ztej strasnej złości i nuzkami tupanio, siebie łoplujom, tojesce mie psypadkiem
zmocyć mogom...

A psezywać ich łokrutnie niebedem, bo coto za wydziranie siem na słupy betonowe...?

Moze bym i ich ciupaskom śmignoł, włodpedzi na ich ergumenty, ale swuj honor mom
i słabsych, bab, dzieciokuw i gupielokuw niebijem...!

Data: 2009-06-25 07:55:26
Autor: Piotr
SYćKIE KOCHAJONCE JPII...!!!
Dnia Thu, 25 Jun 2009 00:29:37 +0200, MH napisał(a):

[...]

Odsiecz dałneńska?
Piotr

Data: 2009-06-25 09:15:46
Autor: raff
SYćKIE KOCHAJONCE JPII...!!!
[...]

I tym samym mamy juz dwoch Farbengoralikow. Jeden z Bielska, drugi z Bytomia.

R.

Data: 2009-06-25 09:22:28
Autor: Piotr
SYćKIE KOCHAJONCE JPII...!!!
Dnia Thu, 25 Jun 2009 09:15:46 +0200, raff napisał(a):

I tym samym mamy juz dwoch Farbengoralikow. Jeden z Bielska, drugi z Bytomia.

Ja tylko mam nadzieję, że takich idiotow nie zrodziła śląska ziemia.*
Piotr
*info dla idiotów - to taka przenośnia, nie chodzi o to, że to
dokładnie ziemia może urodzić takiego matoła jak ty.

Data: 2009-06-25 22:32:11
Autor: Polok_prawdziwy
SYćKIE KOCHAJONCE JPII...!!!
Piotr wrote:

[...]

Pietrosku..., Pietrosku...

- wysilos siem łokrutnie, aitak GUPOTY pociskos....!

Musis zjednego sem sprawem zdać - prawickom i katolom ino jedna pułkula
muzgowo funkcjonuje...

Ito PRAWO...!

A prawo twojimi imstynktami zażondzo, co łoznaco, ze wis, jak cisiem źreć,
pić i SRAć chce...

Wincyj myśleć niepotrafis...

Data: 2009-06-25 14:35:31
Autor: Vic
SYćKIE KOCHAJONCE JPII...!!!
raff wrote:
I tym samym mamy juz dwoch Farbengoralikow. Jeden z Bielska, drugi z Bytomia.

W Bytomiu nie ma gorali. Sa za to gorole. Jets ich tam calkiem sporo. Co starsi maja akcent jak z Bialegostoku...

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-25 14:50:08
Autor: raff
SYćKIE KOCHAJONCE JPII...!!!
I tym samym mamy juz dwoch Farbengoralikow. Jeden z Bielska, drugi z Bytomia.

W Bytomiu nie ma gorali. Sa za to gorole.

Serio ?

R.

Data: 2009-06-25 15:12:59
Autor: Vic
SYćKIE KOCHAJONCE JPII...!!!
raff wrote:
Serio ?

A co w tym dziwnego? :)

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-25 22:26:15
Autor: Polok_prawdziwy
SYćKIE KOCHAJONCE JPII...!!!
Vic wrote:

raff wrote:
I tym samym mamy juz dwoch Farbengoralikow. Jeden z Bielska, drugi z
Bytomia.

W Bytomiu nie ma gorali. Sa za to gorole. Jets ich tam calkiem sporo. Co
starsi maja akcent jak z Bialegostoku...

Bo łone "zza Buga som"...

Data: 2009-06-24 22:50:14
Autor: Edel
SYćKIE KOCHAJONCE JPII...!!!
A ty co frajerze, zes sie tak tu rozhustal? Kim ty kurwa jestes kmiocie? Morda w kubel albo walka, na argumenty nie inwektywy - wtedy ja ci powiem - kto ma spierdalac.

E.

Data: 2009-06-24 22:57:25
Autor: Piotr
SYćKIE KOCHAJONCE JPII...!!!
Dnia Wed, 24 Jun 2009 22:50:14 +0200, Edel napisał(a):

A ty co frajerze, zes sie tak tu rozhustal? Kim ty kurwa jestes kmiocie? Morda w kubel albo walka, na argumenty nie inwektywy - wtedy ja ci powiem - kto ma spierdalac.

Widzę edelku, że już zacząłeś, tę walkę na argumenty, he, he...
Piotr

Data: 2009-06-24 22:29:31
Autor: Edel
SYćKIE KOCHAJONCE JPII...!!!
Dyc loni lod razu powinni zajozyc, ze ni byl prawickiem, ale po co?

Pzdr
Edel