SZ68187

Data: 2014-06-24 10:43:00
Autor: Kapibara
SZ68187
Dnia Tue, 24 Jun 2014 09:23:14 +0200, Grzegorz napisał(a):

Witam,

Może ktoś namierzy "sąsiada" ???

http://youtu.be/5xtp50A0T28

Bez komentarza - o tej porze ludzie do roboty idą ... Na wszelki wypadek klakson i światła, coby tego barana widzieli.

Pzdrw.

Nie żebym bronił barana, ale nie przesadzasz trochę z wrzucaniem takiego
filmu? Przecież takie sceny odbywają się codziennie w każdym mieście.
Wystarczy stanąć z kamerą przy jakimś ruchliwym skrzyżowaniu i poczekać
pare minut to takich filmików będzie całe mnóstwo.

Data: 2014-06-24 10:49:03
Autor: Grzegorz
SZ68187
Witam,

[...]

Pomyśl ... dzieciak idzie do szkoły, zapala się zielone na przejściu i ...

Wiem że to niestety dość często spotykane - i właśnie dlatego należy to co najmniej tępić. A że nasza policja ma to w ... to ??? Mamy czekać aż ktoś potrąci pieszego ? Może mojego dzieciaka ?

Ja mam zwyczaj patrzenia, czy jadąc na zielonym ktoś mi drogi nie zajeżdża. Ale to efekt setek tys km po polskich drogach. Ale np. przedszkolak ???

Smutne jest tylko to, że tam naprawdę to od ścigania takich rzeczy jest policja.

pzdrw.
--
Grzegorz

maila znajdziesz tu : http://www.cerbermail.com/?3qm2wmAjMM

Data: 2014-06-24 10:07:07
Autor: tᴏ
SZ68187
Grzegorz wrote:

Pomyśl ... dzieciak idzie do szkoły, zapala się zielone na przejściu i

Nie zapaliło się. Przedszkolaka też nie było.

[...]

zajeĹźdĹźa. Ale to efekt setek tys km po polskich drogach. Ale np.
przedszkolak ???

Niech ktoś przede wszystkim nauczy tego przedszkolaka, że najpierw się patrzy, a potem idzie. Inaczej prędzej czy później coś go walnie, choćbyś nakręcił jeszcze milion takich filmików.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2014-06-24 12:29:41
Autor: Grzegorz
SZ68187
Hello tᴏ !:

Pomyśl ... dzieciak idzie do szkoły, zapala się zielone na przejściu i

Nie zapaliło się. Przedszkolaka też nie było.

Na szczęście !!!!!

[...]

I przyjedzie sobie potem dzieciak dajmy na to z Niemiec i wejdzie na zielonym, jak to w Niemczech.

Obudź się - owszem, Pollandia to nie jest normalny kraj, ale to co piszesz - to przyzwolenie na takie praktyki !

pzdrw

Data: 2014-06-24 11:25:53
Autor: tᴏ
SZ68187
Grzegorz wrote:

I przyjedzie sobie potem dzieciak dajmy na to z Niemiec i wejdzie na
zielonym, jak to w Niemczech.

W Niemczech nie trzeba patrzeć zanim się wejdzie na jezdnię? Takie zasady panują (a raczej panowały) chyba wśród martwych Niemców.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2014-06-24 14:22:55
Autor: Grzegorz
SZ68187
Hello tᴏ !:

[...]

No i jest ich znacznie mniej (tych martwych) niĹź u nas w PL ...

pzdrw.

Data: 2014-06-24 13:10:52
Autor: tᴏ
SZ68187
Grzegorz wrote:

No i jest ich znacznie mniej (tych martwych) niĹź u nas w PL ...

Bo jest znacznie mniej dróg w stylu "prawie autostrada z pasami bez świateł". Jak na jakość naszej infrastruktury, to liczba wypadków z pieszymi jest nieprawdopodobnie mała.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2014-06-24 11:05:19
Autor: Andrzej Lawa
SZ68187
W dniu 24.06.2014 10:49, Grzegorz pisze:

[...]

A co ma policja zrobić, jak nikt im tego filmu nie zaniósł?

Birz nagranie, idź na komisariat i złóż zeznanie.

Swoją drogą w tym przypadku dla drugiego kierunku zielone wg mnie jeszcze nie powinno się zapalić.

Data: 2014-06-24 12:13:16
Autor: radekp@konto.pl
SZ68187
Tue, 24 Jun 2014 11:05:19 +0200, w <lobf0f$sut$1@node1.news.atman.pl>, Andrzej
Lawa <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał(-a):

> [...]

> co najmniej tępić. A że nasza policja ma to w ... to ??? Mamy czekać aż
> ktoś potrąci pieszego ? Może mojego dzieciaka ?

No, już zdrowo przesadził.

Swoją drogą w tym przypadku dla drugiego kierunku zielone wg mnie jeszcze nie powinno się zapalić.

We Wrocławiu piesi za skrzyżowaniem zapewne mieliby już zielone.

Data: 2014-06-24 12:31:37
Autor: Grzegorz
SZ68187
Hello radekp@konto.pl !:

[...]

Kto ?

Widziałeś kiedyś, jak potrącony pieszy leci w powietrzu kilka m i bezwładnie upada na drogę ? Ja widziałem ....

Swoją drogą w tym przypadku dla drugiego kierunku zielone wg mnie
jeszcze nie powinno się zapalić.

We Wrocławiu piesi za skrzyżowaniem zapewne mieliby już zielone.

W Katowicach na wielu skrzyżowaniach też - i na tym przed przebudową też by mieli. Ale na szczęście było pustawo i jeszcze skręt z Katowickiej w prawo - i mieli czerwone.

pzdrw.

Data: 2014-06-25 14:19:21
Autor: RadoslawF
SZ68187
Dnia 2014-06-24 12:31, Użytkownik Grzegorz napisał:

[...]

Jak ktoś sugerował zanieś na policję, złóż zeznanie, zapłać
mandat za niepotrzebne użycie sygnału dźwiękowego i pamiętaj
że jesteś takim samym głupim bucem jak ten którego nagrałeś.
Nie, przepraszam, bucem to jesteś większym bo on miał świadomość
że łamie przepisy a ty nie masz.

Pozdrawiam

Data: 2014-06-24 12:33:02
Autor: Grejon
SZ68187
W dniu 2014-06-24 10:43, Kapibara pisze:

Nie żebym bronił barana, ale nie przesadzasz trochę z wrzucaniem takiego
filmu? Przecież takie sceny odbywają się codziennie w każdym mieście.

Codziennie w każdym mieście ktoś kogoś okrada. Uważasz, że tak powinno być?

--
Grzegorz Jońca
Green Trafic 140 dCi

Data: 2014-06-24 14:23:31
Autor: Kapibara
SZ68187
Dnia Tue, 24 Jun 2014 12:33:02 +0200, Grejon napisał(a):

[...]

Kiepskie porównanie, bo przy kradzieży ktoś kogoś pozbawia czegoś
materialnego. Tutaj zachodzi tylko możliwość, że zdarzyłby się
nieszczęśliwy wypadek.

Data: 2014-06-24 14:30:14
Autor: Grzegorz
SZ68187
Hello Kapibara !:

[...]

Może i nie najlepsze, ale też pokazuje, że jak na coś przyzwalamy - to jest to "normalne".

Przykre tylko, że w takich sytuacjach to policji niestety nie ma ... a i kamery monitoringu miejskiego są nie zawsze tak gdzie być powinny. O ile działają ...

BTW może ktoś namierzy tego żółtka ? Jechał od Chorzowskiej przez rondo w kierunku na Siemianowice, w Katowicach rzecz jasna.

pzdrw.

Data: 2014-06-24 13:11:48
Autor: tᴏ
SZ68187
Grzegorz wrote:

BTW może ktoś namierzy tego żółtka ? Jechał od Chorzowskiej przez rondo
w kierunku na Siemianowice, w Katowicach rzecz jasna.

Codziennie widuję kilkudziesięciu jadących na "ciemnym żółtym", no i co z tego? Przeleżałeś pod lodem pół wieku i pierwszy raz wyjechałeś na miasto swoją Skodą 105?

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

SZ68187