SZ68187

Data: 2014-06-25 11:53:57
Autor: zairazki
SZ68187
Uytkownik Grzegorz napisa:
Nie namierz ssiada. Kapowa te nie bd. Ale nie przejd obojtnie obok postw pitnujcych Grzegorza.
Jed ze 20 lat po kraju i okolicy. Widziaem rnych geniuszy za kierownic, take tych przejedajcych mi przed autem na "ciemnopomaraczowym" jak to si idiotycznie okrela.
Nie zamierzam pitnowa pojedynczego kandydata na morderc w pojedynczym zdarzeniu, nie o to chodzi. Chodzi o niedopuszczaln pogard dla przepisw ruchu drogowego i jeszcze gorsz tolerancj takich zachowa. Nie ma zgody z mojej strony.
To dziki takim jak Grzegorz i jemu podobni jeszcze mamy si oburza si na idiotw przejedajcych na czerwonym ruchliwe skrzyowania. Zgadzam si - wiele z tych przejazdw nie szkodzi innym uczestnikom ruchu, bo akurat ich nie ma. Chodzi mi o co innego - o przyzwyczajenie do takich zachowa. 100 razy si uda, 101 raz i bdziesz morderc. Tylko tyle.
Powiesz - zdarza si przelecie na "ciemnopomaraczowym". Ok. A zdarzyo ci si wjecha na skrzyowanie bez hamowania bo wanie zapalio si zielone? Mnie tak. Ci na czerwonym jad przekonani, e zanim ci z zielonego rusz to ich ju nie bdzie. A trafi na takiego jak ja - zwalniajcego bo czerwone w nadziei, e zanim dolec to zapali si zielone - i po garach... I bum! I udowadnianie policji e nie jestem wielbdem wjedajc w bok jakiego "daltonisty".
Jeszcze gorzej gdy "daltonista" widzc zielone znacznie przekracza prdko dozwolon w nadziei, e jeszcze przeleci. Wtedy skutki dzwona s jeszcze bardziej dotkliwe. Sam uczestniczyem w takiej kolizji - facet wraca znad morza z rodzin, by blisko domu, zmczony, docisn 80 "bo jeszcze przelec", trafi na radar i na mnie - ruszajcego pod okiem policji grzecznie na zielonym. Tanio dla obu nie byo. Wprawdzie on paci, ale ja straciem przez durnia zniki u ubezpieczyciela, no i przez 2 tygodnie utrzymywaem drugie auto, bo jedzi trzeba.
Podsumowujc: chcesz to le na czerwonym, mnie to rybka. Ale nie miej pretensji do tych, co pitnuj takie zachowania. To tylko kwestia czasu i statystyki kiedy zaliczysz porzdnego dzwona. Oby kto nie zapaci yciem czy zdrowiem za twoj gupot. Popiech nie jest usprawiedliwieniem.
Grzegorz, trzymaj si i rb swoje. Ja nie mam kamerki.

pozdrowionka z nutk dezaprobaty dla chamstwa za kkiem i ulicznych daltonistw w tle le
zairazki

Data: 2014-06-25 10:04:09
Autor: masti
SZ68187
Dnia pięknego Wed, 25 Jun 2014 11:53:57 +0200 osobnik zwany zairazki
napisał:

dotkliwe. Sam uczestniczyłem w takiej kolizji - facet wracał znad morza
z rodziną, był blisko domu, zmęczony, docisnął 80 "bo jeszcze przelecę",
trafił na radar i na mnie - ruszającego pod okiem policji grzecznie na
zielonym. Tanio dla obu nie było. Wprawdzie on płacił, ale ja straciłem
przez durnia zniżki u ubezpieczyciela, no i przez 2 tygodnie
utrzymywałem drugie auto, bo jeździć trzeba.

coś sciemniasz. Albo on płacił albo Ty straciłeś zniżki.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-06-25 14:13:15
Autor: Latawiec
SZ68187
Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomości news:loe6qp$657$4dont-email.me...

coś sciemniasz. Albo on płacił albo Ty straciłeś zniżki.

Jeszcze wielu rzeczy nie rozumiesz.

Data: 2014-06-25 13:04:45
Autor: masti
SZ68187

oświeć mnie.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-06-25 15:11:09
Autor: Latawiec
SZ68187
Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomości news:loehdd$7le$2dont-email.me...
oświeć mnie.

Jeszcze na to za wcześnie. Jak dorośniesz.

Data: 2014-06-25 14:19:29
Autor: masti
SZ68187

czyli nie wiesz ale się wypowiesz. OK.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-06-26 08:57:24
Autor: Latawiec
SZ68187
Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomości news:loelph$7le$5dont-email.me...

czyli nie wiesz ale się wypowiesz. OK.

Ja wiem, ale ty za młody widać jesteś by ci to tłumaczyć skoro zadajesz takie pytania.

Data: 2014-06-26 08:00:00
Autor: masti
SZ68187
Dnia pięknego Thu, 26 Jun 2014 08:57:24 +0200 osobnik zwany Latawiec
napisał:

Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomości

czyli nie wiesz ale się wypowiesz. OK.

Ja wiem, ale ty za młody widać jesteś by ci to tłumaczyć skoro zadajesz
takie pytania.

moje siwe włosy się bardzo ucieszyły z komplementu.
A co do meritum to jak widać nie masz nic do powiedzenia,

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-06-26 10:18:53
Autor: RoMan Mandziejewicz
SZ68187
Hello masti,

Thursday, June 26, 2014, 10:00:00 AM, you wrote:

czyli nie wiesz ale si wypowiesz. OK.
Ja wiem, ale ty za mody wida jeste by ci to tumaczy skoro zadajesz
takie pytania.
moje siwe wosy si bardzo ucieszyy z komplementu.
A co do meritum to jak wida nie masz nic do powiedzenia,

Wida, e troll. Nie ma co karmi.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-06-26 08:48:22
Autor: masti
SZ68187
Dnia pięknego Thu, 26 Jun 2014 10:18:53 +0200 osobnik zwany RoMan
Mandziejewicz napisał:

[...]

Widać, że troll. Nie ma co karmić.

e tam trool. Zwykły idiota. troll by przynajmniej flejma rozkręcił :)

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-06-26 11:54:11
Autor: Latawiec
SZ68187
Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomości news:logmom$cdh$4dont-email.me...
e tam trool. Zwykły idiota. troll by przynajmniej flejma rozkręcił :)

Otwórz elementarz i powtórz sobie, kiedy używa się wielkich liter. Nie żywaj też słów, znaczenia których nie pojmujesz.

Data: 2014-06-26 10:38:59
Autor: Latawiec
SZ68187
Uytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl.invalid> napisa w wiadomoci news:12610064635.20140626101853pik-net.pl.invalid...
Wida, e troll. Nie ma co karmi.

Karmi to si mapy w zoo.

Data: 2014-06-26 10:42:40
Autor: RoMan Mandziejewicz
SZ68187
Hello Latawiec,

Thursday, June 26, 2014, 10:38:59 AM, you wrote:

Wida, e troll. Nie ma co karmi.
Karmi to si mapy w zoo.

Jak sobie yczysz, mapko.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-06-26 11:51:44
Autor: Latawiec
SZ68187
Uytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl.invalid> napisa w wiadomoci news:118680223.20140626104240pik-net.pl.invalid...
Hello Latawiec,

Thursday, June 26, 2014, 10:38:59 AM, you wrote:

Wida, e troll. Nie ma co karmi.
Karmi to si mapy w zoo.

Jak sobie yczysz, mapko.

Napisz twoimi sowami. Potrafisz co wymyli od siebie, czy bdziesz jak mapa powtarza za mn moje sowa?

Data: 2014-06-26 12:01:37
Autor: RoMan Mandziejewicz
SZ68187
Hello Latawiec,

Thursday, June 26, 2014, 11:51:44 AM, you wrote:

Wida, e troll. Nie ma co karmi.
Karmi to si mapy w zoo.
Jak sobie yczysz, mapko.
Napisz twoimi sowami. Potrafisz co wymyli od siebie, czy bdziesz jak
mapa powtarza za mn moje sowa?

Nauczy gwniarza - chodzi i powtarza.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-06-26 12:24:41
Autor: Latawiec
SZ68187
Uytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl.invalid> napisa w wiadomoci news:1718153266.20140626120137pik-net.pl.invalid...

Nauczy gwniarza - chodzi i powtarza.

To bardzo mio e si przyznae.

Data: 2014-06-26 12:44:41
Autor: RoMan Mandziejewicz
SZ68187
Hello Latawiec,

Thursday, June 26, 2014, 12:24:41 PM, you wrote:

Nauczy gwniarza - chodzi i powtarza.
To bardzo mio e si przyznae.

Nie jeste oryginalny - jeste dokumentnie przewidywalny i nudny.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-06-26 20:10:27
Autor: Cavallino
SZ68187

Uytkownik "Latawiec" <latawiec@czerwony.smok.com> napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:53abdc30$0$2150$65785112@news.neostrada.pl...
Uytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl.invalid> napisa w wiadomoci news:12610064635.20140626101853pik-net.pl.invalid...
Wida, e troll. Nie ma co karmi.

Karmi to si mapy w zoo.

PLONK

Data: 2014-06-27 09:41:13
Autor: Latawiec
SZ68187

Uytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisa w wiadomoci news:lohnmk$lbc$1node1.news.atman.pl...

PLONK

"ceremonialne uywanie filtrw (np. killfile'a) - troll uroczycie obwieszcza, e jego oponent ma znale si w filtrze trolla, przy czym bardzo czsto i tak tego nie robi i dalej czyta wypowiedzi oponenta (czasem tylko prbuje udawa, e je filtruje);" rdo: pl.wikipedia.org

Data: 2014-06-25 16:21:09
Autor: RoMan Mandziejewicz
SZ68187
Hello Latawiec,

owie mnie.
Jeszcze na to za wczenie. Jak doroniesz.

Bekoczesz.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-06-26 08:56:00
Autor: Latawiec
SZ68187
Uytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl.invalid> napisa w wiadomoci news:1235914757.20140625162109pik-net.pl.invalid...

Bekoczesz.

Nie przypominam sobie bym pochodzi z twojej rodziny.

Data: 2014-06-26 10:18:05
Autor: RoMan Mandziejewicz
SZ68187
Hello Latawiec,

Thursday, June 26, 2014, 8:56:00 AM, you wrote:

Bekoczesz.
Nie przypominam sobie bym pochodzi z twojej rodziny.

Oczywicie, adna rodzina ci nie chciaa, podrzutku.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-06-26 10:41:04
Autor: Latawiec
SZ68187
Uytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl.invalid> napisa w wiadomoci news:174554987.20140626101805pik-net.pl.invalid...

Oczywicie, adna rodzina ci nie chciaa, podrzutku.

Zawsze tak przypisujesz innym swoje niemie dowiadczenia osobiste i emocjonalne?

Data: 2014-06-26 10:48:44
Autor: RoMan Mandziejewicz
SZ68187
Hello Latawiec,

Thursday, June 26, 2014, 10:41:04 AM, you wrote:

Oczywicie, adna rodzina ci nie chciaa, podrzutku.
Zawsze tak przypisujesz innym swoje niemie dowiadczenia osobiste i
emocjonalne?

A potrafisz co wasnego wymyli?

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-06-26 11:50:22
Autor: Latawiec
SZ68187
Uytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl.invalid> napisa w wiadomoci news:1461754320.20140626104844pik-net.pl.invalid...
[...]

Robi to cigle, tylko jeszcze tego nie pojmujesz.

Data: 2014-06-25 23:13:52
Autor: Gotfryd Smolik news
SZ68187
On Wed, 25 Jun 2014, masti wrote:

Dnia piknego Wed, 25 Jun 2014 14:13:15 +0200 osobnik zwany Latawiec
napisa:

Uytkownik "masti" <gone@to.hell> napisa w wiadomoci

co sciemniasz. Albo on paci albo Ty stracie zniki.

Jeszcze wielu rzeczy nie rozumiesz.

owie mnie.

  Pytanie kontrolne: majc AC wolisz sam si szarpa z "tamtym"
ubezpieczycielem OC?

pzdr, Gotfryd
"ja tylko pytam", (c) min.Lepper

Data: 2014-06-25 21:33:17
Autor: masti
SZ68187

napisał:

Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomości

coś sciemniasz. Albo on płacił albo Ty straciłeś zniżki.

Jeszcze wielu rzeczy nie rozumiesz.

oświeć mnie.

  Pytanie kontrolne: mając AC wolisz sam się szarpać z "tamtym"
ubezpieczycielem OC?

jeśli robisz z AC to tamten nie płaci
jeśli przez AC odzyskujesz z OC to nie tracisz zniżek
jeśli napisał "tamten płacił" to znaczy, że z OC

coś pominąłem?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-06-26 07:14:10
Autor: mlodz
SZ68187
Dnia Wed, 25 Jun 2014 21:33:17 +0000 (UTC), masti napisa(a):

jeli robisz z AC to tamten nie paci
jeli przez AC odzyskujesz z OC to nie tracisz zniek
jeli napisa "tamten paci" to znaczy, e z OC
co pominem?

Tak. Pukn si ze szwagrem, ktry jecha jego drugim autem.

;->

Data: 2014-06-26 08:00:14
Autor: masti
SZ68187
Dnia pięknego Thu, 26 Jun 2014 07:14:10 +0200 osobnik zwany mlodz napisał:

Dnia Wed, 25 Jun 2014 21:33:17 +0000 (UTC), masti napisał(a):

jeśli robisz z AC to tamten nie płaci jeśli przez AC odzyskujesz z OC
to nie tracisz zniżek jeśli napisał "tamten płacił" to znaczy, że z OC
coś pominąłem?

Tak. Puknął się ze szwagrem, który jechał jego drugim autem.

;->

racja :)

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-06-26 23:14:45
Autor: Gotfryd Smolik news
SZ68187
On Wed, 25 Jun 2014, masti wrote:

Dnia piknego Wed, 25 Jun 2014 23:13:52 +0200 osobnik zwany Gotfryd Smolik
news napisa:

[...]

  Haso "regres".
  Domniemanie, e ubezpieczyciel "nie pjdzie po swoje" jest do
karkoomne, mona przewiczy w wersji z ubezpieczeniem szkd
w mieszkaniu i ssiadem ktry nie ma OC (i wyrzdzi szkod) :>
  Natomiast ubezpieczyciel ktry wypaci odszkodowanie przecie
ponis koszty - ich prawnik kosztuje :>

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-06-26 10:09:20
Autor: RoMan Mandziejewicz
SZ68187
Hello Gotfryd,

co sciemniasz. Albo on paci albo Ty stracie zniki.
Jeszcze wielu rzeczy nie rozumiesz.
owie mnie.
  Pytanie kontrolne: majc AC wolisz sam si szarpa z "tamtym"
ubezpieczycielem OC?

Niech si ubezpieczyciel szarpie z regresem. Utraty zniek nie powinno
by.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-06-26 23:19:50
Autor: Gotfryd Smolik news
SZ68187
On Thu, 26 Jun 2014, RoMan Mandziejewicz wrote:

Niech si ubezpieczyciel szarpie z regresem.

  I na 100% to zrobi.

Utraty zniek nie powinno by.

  Z jednej strony, takie gosy wida w internecie.
  Z drugiej, ichni prawnik nie pracuje za darmo, obsuga prawna
kosztuje ;)
  Trzeba by si przez OWU takiego AC przebi... pas!

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-06-29 16:37:06
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
SZ68187

Niech si ubezpieczyciel szarpie z regresem. Utraty zniek nie powinno by.

Dokadnie przerabiaem to na przeomie roku.
Naprawiem ze swojego AC, regres; ubezpieczyciel dosta kas z OC sprawcy.
Akurat jestem z nowym ubezpieczeniem OC/AC w rku bez utraty zniek.
Nawet w danych UFG jest wprowadzona korekta.

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2014-06-29 20:03:03
Autor: Grze
SZ68187
Hello Henryk "Plumski" Plumowski !:

[...]

Rnie bywa - ja miaem 2 takie szkody, i za drugim razem musiaem do mojego ubezpieczyciela jakie pismo napisa, zaczy kopi protokou, wtedy dopiero jako si dziwnie regres znalaz.

Jak by na to nie patrze, AC bardzo czasem pomaga w likwidacji szkd wyrzdzonych przez innych, np. majcych OC w (pomin, znane wszystkim) i zwlekajcych z wypat tak dugo jak tylko si da.

Pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2014-06-25 16:20:44
Autor: RoMan Mandziejewicz
SZ68187
Hello Latawiec,

co sciemniasz. Albo on paci albo Ty stracie zniki.
Jeszcze wielu rzeczy nie rozumiesz.

Co tu jest do rozumienia?

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-06-25 11:31:48
Autor: tᴏ
SZ68187
zairazki wrote:

Chodzi o niedopuszczalną pogardę dla przepisów ruchu drogowego

Są w większości nieżyciowe, nielogiczne, niekonsekwentne, po prostu idiotyczne, to ludzie mają dla nich pogardę. Nie da się zmienić natury ludzkiej o 180 stopni nie stosując metod totalitarnych, a i to drugie nie zawsze jest skuteczne.

Najlepszy przykład. Ostatnio ustalono, że prawie wszyscy przekraczają dopuszczalną prędkość w miastach. No to dlaczego tej prędkości o te 10 km/
h nie podwyższyć? Skoro większości tak pasuję, to jak problem, w końcu mamy demokrację. Nie, nie,  urzędnicy wiedzą lepiej i już planują represje.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2014-06-25 14:05:56
Autor: J.F.
SZ68187
Użytkownik "t?" napisał w wiadomości grup
[...]

Bo nie po to urzednicy wydaja miliony za spoty reklamujace 50, zeby podnosic do 60 :-)
Po czym sie zreszta okaze ze kierowcy nadal przekraczaja i demokratycznie by bylo podniesc do 70 ... 80 ... 90 :-)

Aczkolwiek sa korki i jest zdrowy rozsadek i nawet jakby wcale nie bylo ograniczen, to tylko z rzadka jakies ferrari czy bmw ladowalo by na slupie :-)

J.

P.S. No i demokracja ma tez druga strone - wszyscy kierowcy przekraczaja, a wszyscy piesi moga uwazac ze kierowcy nie powinni.

Data: 2014-06-25 14:30:16
Autor: tᴏ
SZ68187
J.F. wrote:

Bo nie po to urzednicy wydaja miliony za spoty reklamujace 50, zeby
podnosic do 60 :-)
Po czym sie zreszta okaze ze kierowcy nadal przekraczaja i
demokratycznie by bylo podniesc do 70 ... 80 ... 90 :-)

I bardzo dobrze. Należy podwyższać do skutku. Myślisz, że dojdzie do 150? Albo, że urzędnik lepiej wie, jaka prędkość jest odpowiednia? Na ograniczenia (z małymi wyjątkami) powinny łapać się tylko czarne owce.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2014-06-25 16:50:29
Autor: J.F.
SZ68187
J.F. wrote:
[...]

Niektorzy, niekiedy, na niektorych drogach - na pewno.

Sam bym sie ograniczyl do powiedzmy 80-100, w zaleznosci od ilosci pasow .. no i szerokosci drogi.

Albo, że urzędnik lepiej wie, jaka prędkość jest odpowiednia?

On ma na to ekspertyze i Krajowa Rade BRD :-)

Na ograniczenia (z małymi wyjątkami) powinny łapać się tylko czarne owce.

Czyli co - ustalamy ze gora 2% moze przekraczac, i jak radar lapie wiecej, to podnosimy ?
Cos w tym jest ... ale bezpieczenstwa dzieci i rowerzystow to nie obejmuje :-)

J.

Data: 2014-06-26 07:15:43
Autor: mlodz
SZ68187
Dnia Wed, 25 Jun 2014 16:50:29 +0200, J.F. napisa(a):

Cos w tym jest ... ale bezpieczenstwa dzieci i rowerzystow to nie obejmuje :-)

Dzieci siedz z tyu.

Data: 2014-06-26 21:40:11
Autor: tᴏ
SZ68187
J.F. wrote:

ale bezpieczenstwa dzieci i rowerzystow to nie obejmuje

Miejsce roweru nie jest na jezdni, to chwilowa moda, która powinna za jakiś czas minąć. Rower nie jest dobrym środkiem transportu w naszym klimacie, co wie każdy, który próbował go w ten sposób używać (ja robiłem to w liceum). Jeśli ktoś twierdzi inaczej, to albo go nie stać na samochód albo po prostu snobuje się na "sportowca". A co do dzieci -- też byłem dzieckiem i nie miałem sytuacji podbramkowych z samochodami. Pewnie dlatego, że na nie patrzyłem, zamiast wbiegać na jezdnię na ślepo.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2014-07-01 10:59:00
Autor: NetiaAbonent
SZ68187

Użytkownik "t?"

[...]

Wtedy nie było normalnego ruchu drogowego.

Data: 2014-07-01 10:57:11
Autor: NetiaAbonent
SZ68187

Użytkownik "t?"

[...]

Czarne z wyglądu czy je pomalowałeś ?

Data: 2014-06-25 16:01:48
Autor: mastalerz
SZ68187
Dnia 2014-06-25, o godz. 14:05:56
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(a):

Bo nie po to urzednicy wydaja miliony za spoty reklamujace 50, zeby podnosic do 60 :-)
Po czym sie zreszta okaze ze kierowcy nadal przekraczaja i demokratycznie by bylo podniesc do 70 ... 80 ... 90 :-)

Niekoniecznie. Amerykanie w którymś stanie stosują  do wyznaczania prędkości
metodę któregoś tam decyla. Robią drogę, puszczają ruch bez ograniczeń i
mierzą jak ludzie jeżdżą. Po pewnym czasie utawiają ogranicznie gdzieś
mniej więcej w 3/4 rozkładu (czyli trochę powyżej prędkości, którą jechało
najwięcej mierzonych), bo wyszło im, że większość dopasuje prędkość do
możliwości swoich/drogi/samochodu, lewy ogon krzywej to kapelusze, a prawy -
kamikaze. Bo zakłada się, że większość ludzi jedzie tak, aby się i innych
nie pozabijać, a jednocześnie jechać płynnie. I tam o to chodzi władzom,
żeby obywatelom pomóc, a nie zgnębić i na koniec ojebać z kasy.

W efekcie ludzie nadal jadą tak samo jak jechali przed postawieniem znaku i
prawie nikt nie łamie ograniczenia. Cud! Nasz dowolny Minister Finansów by
chyba dostał zawału, gdyby jakiś urzędnik wywinął mu taki numer jak ci
durni amerykanie.

Nie wierzę, że jeśli nagle w mieście ktoś postawi ogranicznie do 130, to od
razu wszyscy pojadą 140. Większość pomyśli, że znakowy zwariował i pojadą
normalnie, czyli 60-70, a nie nienormalnie - 50 albo 140.

W naszym kraju, gdzie od lat tresuje się ludzi do przestrzegania coraz
bzdurniejszego prawa i chwali za donoszenie z byle powodu, nic dziwnego,
że w pewnym momencie wielu zaczyna sobie racjonalizować tę opresyjną
sytuację i sami wierzą, że to dla ich dobra. Inaczej świadomość, że jest się
traktowanym jak śmieć i dawca kapitału, byłaby dla nich nie do zniesienia.
To symptomatyczne; wiele książek napisano na temat zachowań ludzi pod butem.

Data: 2014-06-25 14:27:49
Autor: masti
SZ68187
Dnia pięknego Wed, 25 Jun 2014 16:01:48 +0200 osobnik zwany mastalerz
napisał:

W efekcie ludzie nadal jadą tak samo jak jechali przed postawieniem
znaku i prawie nikt nie łamie ograniczenia. Cud! Nasz dowolny Minister
Finansów by chyba dostał zawału,

ta wzminka o MF tylko pokazuje, że kompletnie nie masz pojęcia o czym piszesz w kontekście mandatów.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-06-25 14:31:53
Autor: tᴏ
SZ68187
masti wrote:

[...]

Widzę, że do słownika ortograficznego nadal nie dotarłeś.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2014-06-25 14:59:49
Autor: masti
SZ68187
Dnia pięknego Wed, 25 Jun 2014 14:31:53 +0000 osobnik zwany tᴏ napisał:

masti wrote:

[...]

widzę, że nawet nie wiesz co to ortografia.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-06-26 21:37:39
Autor: tᴏ
SZ68187
masti wrote:

widzę, że nawet nie wiesz co to ortografia.

To, czego Ty nie znasz.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2014-06-25 17:57:07
Autor: RoMan Mandziejewicz
SZ68187
Hello masti,

W efekcie ludzie nadal jad tak samo jak jechali przed postawieniem
znaku i prawie nikt nie amie ograniczenia. Cud! Nasz dowolny Minister
Finansw by chyba dosta zawau,
ta wzminka o MF tylko pokazuje, e kompletnie nie masz pojcia o czym
piszesz w kontekcie mandatw.

Chyba Ty.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-06-25 19:50:37
Autor: masti
SZ68187
Dnia pięknego Wed, 25 Jun 2014 17:57:07 +0200 osobnik zwany RoMan
Mandziejewicz napisał:

Hello masti,

[...]

a co ma? poza poskładaniem tabelki z MSW do budżetu?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-07-01 10:54:05
Autor: NetiaAbonent
SZ68187

Użytkownik "mastalerz" <mastalerz@mail.mx>

[...]

To by wszyscy musieli tak samo sprawnie jeździć i w takich samych warunkach. Poza tym ograniczenie to nie zalecana prędkość. Ja tam jestem za oznakowaniem tras trzema kolorami trudności.

Data: 2014-06-25 17:40:30
Autor: Artur Miller
SZ68187
W dniu 2014-06-25 13:31, tᴏ pisze:
zairazki wrote:

[...]

ale są jednakowe dla wszystkich poruszających sie po drogach i dlatego ci poruszający się robią to we w miare przewidywalny sposób. jesli część tylko się do nich dostosuje, a reszta oleje, bo wie lepiej, to będzie tak jakbyś chciał wprowadzać u nas ruch lewostronny. ale przez pierwszy miesiąc tylko dla TIRów.

@

Data: 2014-06-26 21:41:40
Autor: tᴏ
SZ68187
Artur Miller wrote:

ale są jednakowe dla wszystkich poruszających sie po drogach i dlatego
ci poruszający się robią to we w miare przewidywalny sposób.

Pewne przepisy muszą istnieć, np. te dotyczące pierwszeństwa przejazdu. Jednak wiele z nich jest zbędnych lub są zbyt restrykcyjne (szczególnie ograniczenia prędkości, w których nie ma żadnej logiki).

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2014-06-27 00:43:43
Autor: Artur Miller
SZ68187
W dniu 2014-06-26 23:41, tᴏ pisze:
Artur Miller wrote:

[...]

czy ktoś myślący jeszcze wierzy, ze ograniczenia prędkości są po to, zeby sie nie zabijać?

@

Data: 2014-06-29 16:40:38
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
SZ68187

[...]

Może dlatego, że te ustanowione 10 mniej jest jednak bezpieczne?
https://www.google.pl/webhp?sourceid=chrome-instant&rlz=1C1SAVI_enPL513PL515&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=10%20km%20mniej

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2014-06-29 16:26:12
Autor: masti
SZ68187
Dnia pięknego Sun, 29 Jun 2014 16:40:38 +0200 osobnik zwany Henryk
\"Plumski\" Plumowski napisał:

[...]

kolejna bezsensowna kampania. ®ównie dobrze mogliby powiedzieć, że 10 szybciej i by minął.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-06-29 19:16:48
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
SZ68187

kolejna bezsensowna kampania. ®ównie dobrze mogliby powiedzieć, że 10
szybciej i by minął.

Wiesz, o tym nie pomyślałem; coś w tym jest  ;-)

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2014-06-29 16:45:44
Autor: Cavallino
SZ68187

Użytkownik "Henryk "Plumski" Plumowski" <gd@kihltd.eu> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lop8gk$e1b$1@node1.news.atman.pl...

[...]

40 jeszcze bardziej.
30 też.
Aż do zera.

Więc czemu 50?

Data: 2014-07-19 12:59:34
Autor: Ghost
SZ68187

Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lop8qs$eed$1@node1.news.atman.pl...

40 jeszcze bardziej.
30 też.
Aż do zera.

Więc czemu 50?

No, mysl, mysl....

Data: 2014-07-19 20:26:30
Autor: Cavallino
SZ68187

Użytkownik "Ghost" <hue@hue.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:53ca4fa2$0$2143$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Nie ma uzasadnienia.
Jedyne to takie, że kolejny etap.
A w następnym ogłupiające niektórych kapelusze u koryta wprowadzą 40, a ogłupione bezmózgi będą wrzeszczeć że to jedyna bezpieczna prędkość.

Data: 2014-07-19 20:35:38
Autor: Ghost
SZ68187

Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lqed8m$tnq$1@node1.news.atman.pl...

[...]

Zatem jedyny wniosek z Twojego "rozumowania" jest taki, ze nie powinno być ograniczenia.

Data: 2014-07-20 08:48:53
Autor: Cavallino
SZ68187

Użytkownik "Ghost" <hue@hue.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:53caba87$0$2152$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Oczywiście - jedyne które ma sens to takie, żeby jechać tak, aby nie spowodować wypadku i nie utrudniać jazdy innym.
Taki przepis już istnieje w kodeksie drogowym, ja go przestrzegam.
Niepotrzebnie zaśmiecono go natomiast przepisami o limitach (liczonych dla Kamazów z węglem zimą) - te z zasady ignoruję bo Kamazem nie jeżdżę.
Podobnie jak bzdury z cyferkami, które niedouczeni polscy pseudodrogowcy wystawiają przy drogach w ilościach hurtowych.
Takie ograniczenie ma sens tylko wtedy, gdy jak pojedziesz więcej to zakrętu nie przejdziesz.

Data: 2014-07-20 08:56:14
Autor: Ghost
SZ68187

Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lqfook$8k5$1@node1.news.atman.pl...

[...]

Rozumiem. Jeszcze dwa pytania kłizowe celem upewnienia się co do diagnozy.
1. Gdy znieść ograniczenia prędkości to ludzie zaczną się poruszać w mieście:
a. wolniej
b, szybciej
c. bez zmian
2. Jeśli wzrośnie średnia prędkość pojazdów na drogach to ofiar będzie:
a. mniej
b. więcej
c. bez zmian

Data: 2014-07-20 12:26:04
Autor: masti
SZ68187
Dnia pięknego Sun, 20 Jul 2014 08:56:14 +0200 osobnik zwany Ghost napisał:

[...]

czy jeśli masz prawo jazdy to:
a. potrafisz dostosować prędkość do warunków jazdy
b. nie potrafisz dostosować prędkości do warunkół jazdy
c. masz to w dupie i jedziesz iel fabryka dała
d. masaj?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-07-20 15:13:01
Autor: Ghost
SZ68187

Użytkownik "masti"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lqgcgs$roq$2@dont-email.me...

[...]

Uważasz ze jestem jedynym potencjalnym zagrożeniem na drogach?
Jeśli nie to nie bądź tchórz i odpowiedz na mój trywialny kłiz, nie zasłaniaj się żenująco słabą erystyką.

Masz odwagę?

Data: 2014-07-20 13:24:56
Autor: masti
SZ68187

napisał:
[...]

uderz w stół a czapka gore

Jeśli nie
to nie bądź tchórz i odpowiedz na mój trywialny kłiz, nie zasłaniaj się
żenująco słabą erystyką.

Masz odwagę?

odpowiedziałem

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-07-20 18:13:09
Autor: masti
SZ68187

napisał:
[...]

ROTFL keyboardwarriorze

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-07-20 19:25:20
Autor: Cavallino
SZ68187

Użytkownik "Ghost" <hue@hue.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:53cb6810$0$2160$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Większość bez zmian.
Na drogach przelotowych pewnie szybciej.

2. Jeśli wzrośnie średnia prędkość pojazdów na drogach to ofiar będzie:
a. mniej
b. więcej
c. bez zmian

Dla mnie ważniejsza jest płynność ruchu niż ilość ofiar.
A ta zależy od wielu czynników, reklamy bezpieczeństwa powinny namawiać do niezajeżdżania drogi, nie wchodzeniu pieszych pod jadące samochody itd, to by mogło zaowocować SPADKIEM ilości ofiar.
Na razie dzieje się dokładnie odwrotnie niestety.

Data: 2014-07-20 19:38:07
Autor: Ghost
SZ68187

Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lqgu20$fpg$1@node1.news.atman.pl...

[...]

Tu już widać że osobnik ma ograniczony kontakt z rzeczywistością.

Dla mnie ważniejsza jest płynność ruchu niż ilość ofiar.

A tu mamy jasną predyspozycję do bycia socjopatą,

Dziękujemy za udział w ankiecie.

Data: 2014-07-20 19:41:46
Autor: Cavallino
SZ68187

Użytkownik "Ghost" <hue@hue.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:53cbfe82$0$2356$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Każdego kto ma inne zdanie masz zamiary obrzucać stekiem wyzwisk?
Twoja sprawa, ja tego czytać nie muszę.
PLONK

Data: 2014-07-20 20:18:26
Autor: Ghost
SZ68187

Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lqgv0r$gr8$1@node1.news.atman.pl...

[...]

Nikogo.

Twoja sprawa, ja tego czytać nie muszę.

Jak każdy socjopata.

PLONK

Dziękuje za uwagę.

Data: 2014-07-19 11:00:26
Autor: masti
SZ68187
\"Plumski\" Plumowski napisał:

[...]

jedyną bezpieczną prędkością jest 0 (zero) km/h

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-07-19 13:15:16
Autor: Ghost
SZ68187

Użytkownik "masti"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lqdj49$mif$11@dont-email.me...

jedyną bezpieczną prędkością jest 0 (zero) km/h

Nieprawda

Data: 2014-07-19 12:38:18
Autor: masti
SZ68187
Dnia pięknego Sat, 19 Jul 2014 13:15:16 +0200 osobnik zwany Ghost napisał:

Użytkownik "masti"  napisał w wiadomości grup

jedyną bezpieczną prędkością jest 0 (zero) km/h

Nieprawda

O'RLY?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-07-19 15:50:24
Autor: Alf/red/
SZ68187
On 19/07/14 14:38, masti wrote:
jedyną bezpieczną prędkością jest 0 (zero) km/h

Nieprawda

O'RLY?

Nigdy nie widziałeś, jak ktoś komuś wjechał w bagażnik na czerwonym?

--
Alf/red/

Data: 2014-07-19 13:54:35
Autor: masti
SZ68187
Dnia pięknego Sat, 19 Jul 2014 15:50:24 +0200 osobnik zwany Alf/red/
napisał:

On 19/07/14 14:38, masti wrote:
jedyną bezpieczną prędkością jest 0 (zero) km/h

Nieprawda

O'RLY?

Nigdy nie widziałeś, jak ktoś komuś wjechał w bagażnik na czerwonym?

a ten co wjechał to jaką miał prędkość? :)

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-07-19 18:12:15
Autor: Alf/red/
SZ68187
napisał:

On 19/07/14 14:38, masti wrote:
[...]

To o czyjej prędkości 0 (zero) mówiłeś? Mojej, czy całego wszechświata?

--
Alf/red/

Data: 2014-07-19 20:01:08
Autor: masti
SZ68187

napisał:

On 19/07/14 14:38, masti wrote:
[...]

wszystkich pojazdów :)
czyli jedynie bezpiecznym ograniczeniu prędkości

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-06-26 10:56:44
Autor: Grzegorz
SZ68187
Hello zairazki !:

Grzegorz, trzymaj si i rb swoje. Ja nie mam kamerki.

Dziki za poparcie ... Wiesz, ja te donoszenia nie lubi, ale gupoty i braku wyobrani jeszcze bardziej.

I tylko przykre jest to, e styl jedenia i ju chyba konieczno posiadania kamerki przysza do nas ze wschodu ...

pzdrw.
--
Grzegorz

maila znajdziesz tu : http://www.cerbermail.com/?3qm2wmAjMM

Data: 2014-06-27 23:52:32
Autor: zairazki
SZ68187
Uytkownik zairazki napisa:
Uytkownik Grzegorz napisa:
Nie namierz ssiada. Kapowa te nie bd. Ale nie przejd obojtnie
obok postw pitnujcych Grzegorza.

Wiecie co? Przeczytaem starannie ca dyskusj. Same zdziwienia.
Po pierwsze - temperatura dyskusji.
Po drugie - ilo dyskutantw, cho samochodziarze dooyli do pieca.
Po trzecie - moe jeden post z kilkudziesiciu dotyczy meritum mojej wypowiedzi.
Po czwarte - pomijajc gupawe docinki dyskusja skupia si na drobnym szczegle mojej wypowiedzi odnonie utraty zniek i pacenia. Dla mylcych inaczej: moja wypowied dotyczya tolerowania nieprzepisowych zachowa na drodze, w szczeglnoci jazdy na "ciemnopomaraczowym". Swj pogld zilustrowaem autentycznym przypadkiem kolizji, ale lat temu byo tyle, e to ju zupenie inna bajka ubezpieczeniowa, a tu masz: niewane, e przejazd na czerwonym to ju prawie norma, wane czy i kto paci za zderzenie i komu.
Powtarzam w skrcie dla mniej kumatych: historyjka dotyczya realnej sytuacji, w ktrej jednemu si spieszyo i chcia zaapa si na "pne zielone", i drugiemu (wypado na mnie), ktry przypadkowo wstrzeli si na pustej drodze na zielone tak, e prawie nie musia zwalnia. No i zakorkowalimy skrzyowanie, a o punktualnym dojechaniu do celu obaj moglimy zapomnie tylko dlatego, e go z boku oczekiwa luzu kilku sekund od zmiany wiate do pojawienia si pierwszego samochodu, a ja wjechaem praktycznie z niemal zerowym polizgiem czasowym od zmiany wiate. Czujecie? On jecha zakadajc pewien luz czasowy bo do tej pory mu si udawao tak przejecha, taki sobie wypracowa nawyk. I to by ten 101 raz, gdy si nie udao. I tego dotyczya moja wypowied: ze nawyki za kierownic w kocu doprowadz do kolizji, dobre nawyki nie zawsze chroni przed kolizj, bo przecie na asfalcie mnstwo ludzi jedzi z pogard dla "idiotycznych" przepisw czy znakw drogowych. A ja nie toleruj tolerancji dla lekcewaenia sygnalizacji wietlnej na skrzyowaniach. Podobnie jak nie akceptuj dziaalnoci niebieskich polegajcej na zoliwym apaniu kierowcw lekcewacych rzeczywicie gupio ustawiony znak drogowy.
Czytajc wczeniejsze posty dochodz do wniosku, e jednak warto zainwestowa w kamerk. Nie po to, aby donosi na ludzi zasiadajcych za kierownic samochodu w sytuacji, w ktrej nie powinni nawet dotyka kierownicy roweru. Po to, aby po kolizji z takim gociem bez trudu udowodni kto z nas dwch jest daltonist.
A najbardziej rozbawi mnie ten go, ktry oczekuje zniknicia rowerw z jezdni. Ale to ju zupenie inna bajka...

pozdrowionka z podtrzyman nutk dezaprobaty dla tolerancji wobec "daltonistw" w tle le
zairazki

Data: 2014-06-28 15:13:41
Autor: Bydl
SZ68187
On 2014-06-27 23:52:32 +0200, zairazki <zairazki@poczta.onet.pl> said:

Uytkownik zairazki napisa:
[...]

Ja wyczyem siz czytanbia po:

On 2014-06-24 10:49:03 +0200, Grzegorz <bzdura@brakmaila.com> said:

Ja mam zwyczaj patrzenia, czy jadc na zielonym kto mi drogi nie zajeda. Ale to efekt setek tys km po polskich drogach. Ale np. przedszkolak ???

Smutne jest tylko to, e tam naprawd to od cigania takich rzeczy jest policja.

Bo skoro od tego jest policja, to trzeba zgasza policji.
I ju.

--
Bydl

Data: 2014-06-29 08:50:25
Autor: Grze
SZ68187
Hello Bydl !:

Bo skoro od tego jest policja, to trzeba zgasza policji.
I ju.

I ju zgoszone. eby taka jazda nawykiem ju nie bya.

Swoj drog nie przypuszczaem, e a tylu trolli si w ten wtek wczy .....

@zairazki :

[...]

Popieram, ale :

Mam dziwne wraenie, e teraz policja bdzie pracowa .... na filmach z kamer przysyanych do nich !!! Mona i tak ... :-D !!! Niektre kamerki maj GPSa i mierz prdko, do dokadnie !

Pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2014-06-29 09:29:45
Autor: huri_khan
SZ68187
Dnia Sun, 29 Jun 2014 08:50:25 +0200, Grze napisa(a):

Mam dziwne wraenie, e teraz policja bdzie pracowa .... na filmach z kamer przysyanych do nich !!! Mona i tak ... :-D !!! Niektre kamerki maj GPSa i mierz prdko, do dokadnie !

Takie nagranie mone jedynie suy do ukarania za wykroczenie typu
przekroczenie podwjnej cigej, zakaz wyprzedaznia. Raczej zapomnij o
mandacie za prdko, chyba e policja powoa biegego ktry na podstawie
tego filmu j wyliczy. Chyba e masz kamer z homologacj fotoradaru ;)

--
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2014-06-29 12:13:31
Autor: J.F.
SZ68187
[...]

Zazwyczaj dokladnie.
Wlasnie pare razy mi sie zdarzylo ze AM glupoty jakies pokazywala ...
analiza dluzszego nagrania ujawni byc moze nieprawidlowosci.

Ale ... na dluzszym nagraniu mozna bedzie sie dopatrzec paru wykroczen
nagrywajacego i jego ormowskie ciagoty szybko sie skoncza :-)

J.

Data: 2014-06-29 14:10:19
Autor: Grze
SZ68187
Hello J.F. !:
Wlasnie pare razy mi sie zdarzylo ze AM glupoty jakies pokazywala ...

Mnie te. W ogle ostatnio GPS jakby gorzej dziaa .... a i AM niestety dziaa coraz gorzej - np. wyznaczanie tras powyej 1000 km z kilkoma punktami na maym urzdzeniu generuje bd pamici ... Ale to moe by te wina nadal marnawych map Navteqa. Ech Teleatlas to byy super mapy ...

analiza dluzszego nagrania ujawni byc moze nieprawidlowosci.

Na pewno, ale nawet i analiza samego nagrania (np. ile linii na sekund) te pozwala szybko okreli. Jak w przypadku synnego BMW w Katowicach - ten "poszkodowany" jecha ok. 70-80 kmh !

Ale ... na dluzszym nagraniu mozna bedzie sie dopatrzec paru wykroczen
nagrywajacego i jego ormowskie ciagoty szybko sie skoncza :-)

Zawsze mam prawo odmwi pokazania materiau, ktry przeciwko mnie wiadczy :-D !

A na powanie - gdyby rejestrowa i wysya wszystkie wykroczenia innych, to by si nasza policja po jednym dniu zatkaa. Ale te powaniejsze, naprawd niebezpieczne - to co innego. I przy okazji - kady moe mie kamerk, wic czasem lepiej si odrobink zastanowi przed zrobieniem czego nie do koca przepisowego ;-)

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2014-06-29 14:46:44
Autor: Bydl
SZ68187
On 2014-06-29 14:10:19 +0200, Grze <bzdura@brakmaila.com> said:

A na powanie - gdyby rejestrowa i wysya wszystkie wykroczenia innych, to by si nasza policja po jednym dniu zatkaa.

Raczej: musiaa wzi do uczciwej roboty.

 Ale te powaniejsze, naprawd niebezpieczne - to co innego. I przy okazji - kady moe mie kamerk, wic czasem lepiej si odrobink zastanowi przed zrobieniem czego nie do koca przepisowego ;-)

Tego trzebaby uczyinaczej, IMHO prawidowo:

- jeste, dziecko (bo edukacj zaczynatrzeba bardzo wczenie), odpowiedzialne za swoje czyny.

(tak, wiem, trzebaby troch w kodeksach pozmienia)

--
Bydl

Data: 2014-06-29 20:07:24
Autor: Grze
SZ68187
Hello Bydl !:

Tego trzebaby uczy inaczej, IMHO prawidowo:

- jeste, dziecko (bo edukacj zaczyna trzeba bardzo wczenie),
odpowiedzialne za swoje czyny.

(tak, wiem, trzebaby troch w kodeksach pozmienia)

Przede wszystkim w rozumach ....

Ale jak si nie da po dobroci, to moe kamerkami ???

U takich dajmy na to Niemcw jak TIRy si wyprzedzaj kilka(nacie) km, to potrafi zadzwoni na policj. Tak samo, jak kto jedzie wyranie niebezpiecznie, wpycha si z prawej itd.

Na takie co to nasza policja w ogle nie zareaguje.

No nic, jeszcze ze 2 pokolenia i moe co znormalnieje ??? :-D

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2014-07-01 11:04:20
Autor: NetiaAbonent
SZ68187

Uytkownik "Grze" <bzdura@brakmaila.com>

[...]

Z reguy jak "wpycha si z prawej" to ma pene do tego prawo tylko Ty o tym nie wiesz bo w komunie ksztacie si na prawko jak jeszcze za bardzo drg nie byo a pastwo za pysk trzymao co dzisiaj zreszt wiele si nie zmienio biorc pod uwag powszechne wykorzystywanie prawa pod wymuszenia mandatowe.

Data: 2014-07-03 21:39:12
Autor: Grze
SZ68187
Hello NetiaAbonent !:
Z reguy jak "wpycha si z prawej" to ma pene do tego prawo

W Niemczech, na autostradzie ????

Bredzisz jak troll. Na szczcie w Niemczech tego wikszo pilnuje, i to chyba najprzyjemniejsze autostrady w EU.

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2014-06-30 10:50:58
Autor: radekp@konto.pl
SZ68187
Sun, 29 Jun 2014 14:10:19 +0200, w <lop0nv$bk2$1@mx1.internetia.pl>, Grze
<bzdura@brakmaila.com> napisa(-a):

Hello J.F. !:
> [...]

Mnie te. W ogle ostatnio GPS jakby gorzej dziaa .... a i AM niestety dziaa coraz gorzej - np. wyznaczanie tras powyej 1000 km z kilkoma punktami na maym urzdzeniu generuje bd pamici ... Ale to moe by te wina nadal marnawych map Navteqa. Ech Teleatlas to byy super mapy ...

Mapy Navteqa s cakiem OK, i to nie one s problemem, ale coraz wiksza
pamicioerno AM. Kup pudo ze 128MB RAM.

Data: 2014-07-03 21:41:27
Autor: Grze
SZ68187
Hello radekp@konto.pl !:
Mapy Navteqa s cakiem OK

Taaak, szczeglnie jak we Francji nie potrafi wyznaczy trasy omijajcej autostrady. Dopiero kolega starego TomToma wyj i si nagle znalazo.

Kolega w Niemczech mieszka od jaki 25 lat przy ulicy, ktrej w tym miejscu na mapach Navteqa nie ma.

Prdkoci na drogach na Sowacji - te jaka bzdura.

Ale na PL AM jest w moim odczuciu nadal najlepsza, tylko kolorki trzeba nieco poprawi ;-)

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2014-07-04 10:50:57
Autor: Cavallino
SZ68187

Uytkownik "Grze" <bzdura@brakmaila.com> napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:lp4cm3$a0$1@mx1.internetia.pl...
Hello radekp@konto.pl !:
Mapy Navteqa s cakiem OK

Taaak, szczeglnie jak we Francji nie potrafi wyznaczy trasy omijajcej autostrady. Dopiero kolega starego TomToma wyj i si nagle znalazo.

I dlatego ja mog, to wymieniam w urzdzeniu od razu mapy Navteqa na TomTom i I-go dziaa poprawnie.

Data: 2014-07-07 10:25:34
Autor: radekp@konto.pl
SZ68187
Thu, 03 Jul 2014 21:41:27 +0200, w <lp4cm3$a0$1@mx1.internetia.pl>, Grze
> [...]

Taaak, szczeglnie jak we Francji nie potrafi wyznaczy trasy omijajcej autostrady. Dopiero kolega starego TomToma wyj i si nagle znalazo.

To nie wina map Navteqa, tylko jej obsugi, niech zgadn, w AM?

Kolega w Niemczech mieszka od jaki 25 lat przy ulicy, ktrej w tym miejscu na mapach Navteqa nie ma.

A podaj -- z ciekawoci sobie sprawdz.

Prdkoci na drogach na Sowacji - te jaka bzdura.

To wszdzie kuleje -- niezalenie od mapy.

Data: 2014-07-07 18:38:15
Autor: Grze
SZ68187
Hello radekp@konto.pl !:

Kolega w Niemczech mieszka od jaki 25 lat przy ulicy, ktrej w tym
miejscu na mapach Navteqa nie ma.

A podaj -- z ciekawoci sobie sprawdz.

Paradiesstrasse, Triefenstein. Ona idzie w kko, na googlach wida. Navteq w pole ...

Data: 2014-07-07 18:27:04
Autor: masti
SZ68187
Dnia pięknego Mon, 07 Jul 2014 18:38:15 +0200 osobnik zwany Grześ napisał:

Hello radekp@konto.pl !:

Kolega w Niemczech mieszka od jakiś 25 lat przy ulicy, której w tym
miejscu na mapach Navteqa nie ma.

A podaj -- z ciekawości sobie sprawdzę.

Paradiesstrasse, Triefenstein. Ona idzie w kółko, na googlach widać.
Navteq w pole ...

no paczaj, a na OSM jest :)
https://www.openstreetmap.org/way/40589755

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-07-08 12:32:17
Autor: Grzegorz
SZ68187
Hello masti !:

Paradiesstrasse, Triefenstein. Ona idzie w kółko, na googlach widać.
Navteq w pole ...

no paczaj, a na OSM jest :)
https://www.openstreetmap.org/way/40589755

No bo to ... Open ;-) !!!

pzdrw.

Data: 2014-07-09 09:51:25
Autor: radekp@konto.pl
SZ68187
Mon, 07 Jul 2014 18:38:15 +0200, w <lpejep$e8t$1@mx1.internetia.pl>, Grze
<bzdura@brakmaila.com> napisa(-a):

Hello radekp@konto.pl !:

> A podaj -- z ciekawoci sobie sprawdz.

Paradiesstrasse, Triefenstein. Ona idzie w kko, na googlach wida. Navteq w pole ...

Eee, brakuje poczenia midzy odcinkami, eby tylko takie bdy byy na
mapach. Niech zgosi, to mu dorysuj :).

Data: 2014-06-29 14:43:14
Autor: Bydlę
SZ68187
On 2014-06-29 08:50:25 +0200, Grześ <bzdura@brakmaila.com> said:

Hello Bydlę !:

Bo skoro od tego jest policja, to trzeba zgłaszać policji.
I już.

I już zgłoszone. Żeby taka jazda nawykiem już nie była.
Swoją drogą nie przypuszczałem, że aż tylu trolli się w ten wątek włączy ....

Że oni, czy ja?

@zairazki :
 A ja nie toleruję tolerancji dla lekceważenia sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniach. Podobnie jak nie akceptuję działalności niebieskich polegającej na złośliwym łapaniu kierowców lekceważących rzeczywiście głupio ustawiony znak drogowy.

Popieram, ale :
Mam dziwne wrażenie, że teraz policja będzie pracować .... na filmach z kamer przysyłanych do nich !!! Można i tak ... :-D !!! Niektóre kamerki mają GPSa i mierzą prędkość, dość dokładnie !

Permanentna inwigilacja.
Szwajcarom nie szkodzi.
Ba! Przeszkadza tylko przestępcom i ich rodzinom.
Wiem, brzmi obrazoburczo, jakbym popierał  „1984” - ale to nie ja biegam na fejsbóki, instagramy  i inne tłitery, by wydalać na swój temat bez pytania i bez nakazu prokuratury.
To biegają inni - najczęściej ci najgłośniej gardłujący w sprawie zakazu inwigilacji.
:-)

--
Bydlę

SZ68187