SZALEŃSTWO MARSZAŁKA

Data: 2010-05-21 21:44:31
Autor: cytryna
SZALEŃSTWO MARSZAŁKA
Widmo sromotnej klęski w wyborach prezydenckich skłania marszałka do głupawych wypowiedzi oraz szaleńczych kroków. Oto przykład nowej inicjatywy rzeczonego marszałka.
Do każdej skrzyni pocztowej w Polsce trafi list, w którym marszałek Sejmu Bronisław Komorowski będzie zachęcał do głosowania na siebie – ustalił portal tvp.info. Sztab wkrótce zacznie też dystrybuować nową ulotkę wyborczą. – Pan marszałek będzie się kontaktował w formie listownej ze wszystkimi mieszkańcami Polski. Będzie przedstawiał swoją wizję prezydentury – potwierdza w rozmowie z portalem tvp.info rzeczniczka sztabu marszałka Małgorzata Kidawa-
Błońska.

Ile to będzie kosztować? Sztabowcy Bronisława Komorowskiego milczą na ten temat. Wysłanie listów w cenie oferowanej przez Pocztę Polską kosztowałoby ponad 100 milionów złotych. .....
Co o pomyśle rozsyłania listów sądzi sztab Jarosława Kaczyńskiego? – Każdy kandydat ma prawo na własną rękę kreować swoją kampanię – mówi rzecznik sztabu Paweł Poncyljusz. – Jednak jeszcze parę tygodni temu sztab Bronisława Komorowskiego mówił, że ta kampania będzie tania. Trudno mi wyobrazić sobie, że wysłanie milionów listów niewiele kosztuje – zaznacza.

– Po wpadkach medialnych Bronisława Komorowskiego jego sztab doszedł najwidoczniej do przekonania, że marszałek nie powinien się komunikować z Polakami inaczej niż drogą listowną – drwi z kolei Tomasz Kalita, rzecznik sztabu Grzegorz Napieralskiego.

Boże uratuj Polske przed marszałkiem. Niech jak ta woda spłynie ze swoją platformą do rzeki a nastepnie do Bałyku, jako smaczny pokarm dla dorszy.

Kilku niewinnych adresatów tego listu zamierza dołożywszy prezent czyli GWno
odesłać go do nadawcy. taki mały prezent dla uwielbianego marszałka.

Data: 2010-05-21 21:53:17
Autor: Wasz Drogi Bronisław
SZALEŃSTWO MARSZAŁKA
Użytkownik... he he - cytryna raczył napisać:
[...]

Kuźwa, to nie marszałek, a jakis Kaligula!
Ciekawe ilu poszkodowanym przez powódź możnaby pomóc z takim szmalcem.
--
"Woda ma to do siebie, że się zbiera i stanowi zagrożenie, a potem spływa do głównej rzeki i do Bałtyku" - marszałek hrabia Bronisław Komorowski, kandydat na Prezydenta RP
"Jaruzelski: Najkorzystniejszy wybór dla Polski to Komorowski"

Data: 2010-05-21 13:01:14
Autor: Nikodem Szymański
SZALEŃSTWO MARSZAŁKA
On 21 Maj, 21:53, Wasz Drogi Bronisław
<naczelny.hydrolog.kr...@bronek.bula.wsi.pl> wrote:
Użytkownik... he he - cytryna raczył napisać:
.....................> &#8211; Pan marszałek będzie się kontaktował w formie listownej ze wszystkimi
> [...]

Komorowski, kandydat na Prezydenta RP
"Jaruzelski: Najkorzystniejszy wybór dla Polski to Komorowski"

Może będzie sprzedawał miejsce na reklamy na kopercie i wyjdzie na
zero :)

Data: 2010-05-21 23:48:17
Autor: Tytus
SZALEŃSTWO MARSZAŁKA

"Wasz Drogi Bronisław" <naczelny.hydrolog.kraju@bronek.bula.wsi.pl> wrote in message news:ht6obg$mp2$1news.onet.pl...
[...]

Bardzo wielu a on (PO) maja tych ludzi w dupie...

SZALEŃSTWO MARSZAŁKA