SZAMPAN WYPITY - KONTYNUUJEMY RABUNEK POLSKI

Data: 2010-07-05 15:28:13
Autor: cytryna
SZAMPAN WYPITY - KONTYNUUJEMY RABUNEK POLSKI
Gnojownia POwska zaciera brudne rączęta i sposobi worki do wyprawy po "złote runo" czyli do robienia szemranych interesów. Udało się jeszcze jakis czas można będzie "prywatyzować" a la Longman z KLD, budowac kasyna a la Sobiesiak,
kupczyć wpływami a la Beata Cielebak z d.Kot. Nakraśc ile sie da i tak Ojczyzna
zostanie sprzedana przez zwycięzców w plebiscycie więziennym. Powodzenia żulio!

Data: 2010-07-05 12:08:54
Autor: Antenka
SZAMPAN WYPITY - KONTYNUUJEMY RABUNEK POLSKI
Powodzenia żulio!<

Gnojownia pełowska musi dobudować przy pałacu prezydenckim  oborę dla
"pierwszej krowy", którą na złotym łańcuchu będzię wszędzie ze sobą
prowadzał fałszywy hr. bóbr. W każdym razie żulia ma przerypane za :

- spisek sowiecko - POlszewicki;

- za zamordowanie śp. Prezydenta Lecha Kaczyńskiego i jego małżonki
Marii + 94 innych osób;

- za sfałszowanie wyborów prezydenckich 2010';

- za całą wcześniejszą złodziejską, hochsztaplerską działalność i tą
po zamachu na śp. Prezydenta RP ;

Za powyższe jest jedna zapłata: wojna Polsko - POlszewicka do
ostatniej kropli z żył!

Antenka

Data: 2010-07-05 12:10:55
Autor: zbig
On 5 Lip, 21:08, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
> [...]

po zamachu na śp. Prezydenta RP ;

Za powyższe jest jedna zapłata: wojna Polsko - POlszewicka do

No, kontynuuj , kontynuuj. Jak na grupowego idiotę to jeszcze trochę
za mało.

Data: 2010-07-05 21:49:43
Autor: RedLite
SZAMPAN WYPITY - KONTYNUUJEMY RABUNEK POLSKI
W dniu 2010-07-05 21:08, oskarżony *Antenka* zeznał co następuje:

[...]

I to niby pisze kobita?
To czym ją od tokarki oderwali? Bombą atomową?
I ważniejsze pytanie: czy to jest kobita z jajami?
Niech mnie ktoś z szanownych grupowiczów oświeci.

--

"If we want things to stay as they are, things will have to change"

Data: 2010-07-06 08:35:49
Autor: jadrys
W dniu 2010-07-05 21:49, RedLite pisze:
[...]

To może Ją samą o to zapytaj. Tak lubisz obgadywać kogoś z plecami, dżentelmenie czy damo z "jajami"?

Data: 2010-07-06 15:52:44
Autor: RedLite
SZAMPAN WYPITY - KONTYNUUJEMY RABUNEK POLSKI
W dniu 2010-07-06 08:35, oskarżony *jadrys* zeznał co następuje:

To może Ją samą o to zapytaj.

Nie ucz mnie jak dochodzić do prawdy komuchu.

Tak lubisz obgadywać kogoś z plecami,
dżentelmenie czy damo z "jajami"?

To jest śledztwo nie obgadywanie  - przepytuję świadków buehehe

--

"If we want things to stay as they are, things will have to change"

Data: 2010-07-06 16:53:19
Autor: jadrys
W dniu 2010-07-06 15:52, RedLite pisze:
W dniu 2010-07-06 08:35, oskarżony *jadrys* zeznał co następuje:

To może Ją samą o to zapytaj.

Nie ucz mnie jak dochodzić do prawdy komuchu.

To była tylko propozycja, nie nauka.

Tak lubisz obgadywać kogoś z plecami,
dżentelmenie czy damo z "jajami"?

To jest śledztwo nie obgadywanie  - przepytuję świadków buehehe

No może, tylko po co w tym śledztwie, w tych pytaniach  wyraźne słowa sugestii?

Data: 2010-07-06 08:22:10
Autor: Antenka
On 6 Lip, 16:53, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
W dniu 2010-07-06 15:52, RedLite pisze:

> W dniu 2010-07-06 08:35, oskar ony *jadrys* zezna co nast puje:

> Nie ucz mnie jak dochodzi do prawdy komuchu.

To by a tylko propozycja, nie nauka.

> To jest ledztwo nie obgadywanie  - przepytuj wiadk w buehehe

No mo e, tylko po co w tym ledztwie, w tych pytaniach  wyra ne s owa
sugestii?

Następny POlszewicki  yntelygent z sekty "wykształciuchów" wykluł się
na psp. Jadrysiu, czy nie uważasz, że ci ludzie są żałośni? Nie
wiadomo czy płakać nad ich przemożną głupota, czy może jednak śmiać
się.
Pozdrawiam :-)

Antenka

P.s. Podobno, gdy Bóg pragnie kogoś ukarać, to mu rozum odbiera. I to
by się potwierdzało w przypadku zwolenników "sekty wykształciuchów". ;-

Data: 2010-07-07 08:22:32
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-06 17:22, Antenka pisze:
[...]

Ja myślę że najlepiej nie podchodzić do ich "twórczości" zbyt emocjonalnie. Wszak większość z nich to etatowi pracownicy GW i tym podobnych gazet. Piszą tak ponieważ maja takie polecenie. I za to im płacą :-(

Pozdrawiam :-)

Data: 2010-07-07 16:46:12
Autor: RedLite
SZAMPAN WYPITY - KONTYNUUJEMY RABUNEK POLSKI
W dniu 2010-07-07 08:22, oskarżony *jadrys* zeznał co następuje:

A Tobie kto płaci? Komintern?

--

"If we want things to stay as they are, things will have to change"

Data: 2010-07-07 23:35:49
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-07 16:46, RedLite pisze:
[...]

Nikt. Widziałeś żebym wklejał jakieś linki do "mądrych" stron siejących propagandę?

Data: 2010-07-08 15:19:19
Autor: RedLite
SZAMPAN WYPITY - KONTYNUUJEMY RABUNEK POLSKI
W dniu 2010-07-07 23:35, oskarżony *jadrys* zeznał co następuje:

Nikt. Widziałeś żebym wklejał jakieś linki do "mądrych" stron siejących
propagandę?

A więc płatne są tylko linki? Być może.
Tylko dlaczego stawiasz mnie w jednym szeregu z etatowcami, pomimo że ja tu nigdy żadnego linka nie wkleiłem?

--

"If we want things to stay as they are, things will have to change"

Data: 2010-07-05 16:34:49
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:47f6.00000196.4c31ddednewsgate.onet.pl...
[...]

A co takiego złego zrobił pan Sobiesiak?

Data: 2010-07-05 14:40:49
Autor:
Bogdan Idzikowski <bogdanid@sz.home.pl> napisał(a):

> [...]
> zostanie sprzedana przez zwycięzców w plebiscycie więziennym. Powodzenia > żulio!
>
> -- A co takiego złego zrobił pan Sobiesiak?
a z jakiego POwodu zeznawał przed komisją i prokuraturą ?

Data: 2010-07-05 17:06:39
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik <aprecjator.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i0sqth$ggm$1inews.gazeta.pl...
> [...]

> żulio!
>
> -- A co takiego złego zrobił pan Sobiesiak?

No właśnie. Jakie to straszliwe przestępstwo popełnił i dlaczego jeszcze nie siedzi?

Data: 2010-07-05 18:54:36
Autor: pat pataszon
cytryna <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał(a):
[...]

tak do konca wszystko sie by zgadzaloby sie ,brakuje tylko jednego - koalicji z SLD

--

SZAMPAN WYPITY - KONTYNUUJEMY RABUNEK POLSKI