SZANUJE ¶.p. Lecha KACZYŃSKIEGO

Data: 2010-04-21 10:31:05
Autor: Neko
SZANUJE ¶.p. Lecha KACZYŃSKIEGO
Ja lubie sluchac slow szczerych ludzi. Nie lubie FAŁSZU.
A takim SZCZERYM czlowiekiem byl ¶.p. Lech Kaczynski.

Sprzedawczykow? Owszem, nie lubie fraglesa-sprzedawczyka,
nie cierpie tego motlochu co to mordowal Polske od 1947 do 1989 r
wespol z Jaruzelami i Kiszczakami.
Nie lubie takze zdrajcow w rodzaju Walesy.

Za to cenie dobrych, szlachetnych ludzi. Malo takich.

Jednym z niewielu takich DOBRYCH ludzi byl Lech Kaczynski.
Dobry dla ludzi, dobry dla zwierzat.

I do konca swoich dni bede Go DOBRZE wspominal.

Data: 2010-04-21 01:41:05
Autor: zbig
SZANUJE ¶.p. Lecha KACZYŃSKIEGO
On 21 Kwi, 10:31, "Neko" <miglce@_bez_spam.wp.pl> wrote:
Ja lubie sluchac slow szczerych ludzi. Nie lubie FA SZU.
[...]

Czasem aż oczy bol± patrzeć, jak się przemęcza dla naszego kraju,
prezezydent Kaczyński Lech, naszego kraju Polska. Ci±gle pracuje!
Wszystkiego przypilnuje i jeszcze inni, niektórzy, wtykaj± mu szpilki.
To nie ludzie - to wilki! To mówiłem ja  - Neko
Łubudubu, łubudubu

Data: 2010-04-21 10:37:09
Autor: mkarwan
SZANUJE ¶.p. Lecha KACZYŃSKIEGO

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spam.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hqmd6p$m60$1news.onet.pl...
[...]

L. Kaczyński jak każdy człowiek miał swoje wady i zalety.
Podkre¶lano jego wady.
w okresie żałoby narodowej pokazano go innej strony i okazało się, ze zalet miał więcej niż nam się do tej pory wydawało.

Data: 2010-04-21 12:47:40
Autor: boukun
SZANUJE ¶.p. Lecha KACZYŃSKIEGO

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hqmdfl$n05$1news.onet.pl...

[...]

Ale co pokazano, jakie zalety, bo ja nic takiego w okresie żałoby nie widziałem, poza nachalnym wmawianiem polskiemu społeczeństwu ciemnoty, że był ponoć wielkim patriot±...
A, że był, to ja wiem, ale żydowskim...

boukun

Data: 2010-04-21 11:12:58
Autor: PaPi
SZANUJE ¶.p. Lecha KACZYŃSKIEGO
Nie lubie takze zdrajcow w rodzaju Walesy.

Kogo zdradzil Walesa ?

Jednym z niewielu takich DOBRYCH ludzi byl Lech Kaczynski.
Dobry dla ludzi, dobry dla zwierzat.

I dla roslin tez byl dobry.

Data: 2010-04-21 12:46:05
Autor: boukun
[...]