SZERSZENIE

Data: 2010-09-28 12:59:16
Autor: ZbyszekZ
SZERSZENIE
On 28 Wrz, 17:13, "Adams" <j...@vp.pl> wrote:
Witam,
jeśli ktoś ma doswiadczenie jak sie pozbyć tego draństwa bardzo proszę o
poradę.
Zadomowiły się w szczycie lukarny pomiędzy blachodachówką i podbitką.
Dostać się tam można tylko po drabinie i jest to duże ryzyko.
Myślę aby może poczekać do zimy i zalepić czymś szczelinę gdzie wlatują, ale
czy to dobry pomysł?

Możesz zamówić specjalistę, dają radę albo spróbować Raid, wg
opakowania działa z 5 metrów. U mnie zadziałał, co prawda odległości
takiej nie było, ale padały w powietrzu.

--
ZZ@private

Data: 2010-09-28 22:05:12
Autor: MaW
SZERSZENIE

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:18c26un02r329$.v4rxbrci2tma$.dlg40tude.net...
[...]

A co w tym barbarzyńskiego? śmierć miały szybką..

MaW

Data: 2010-09-29 02:50:55
Autor: tofik
SZERSZENIE
On 28 Wrz, 22:01, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:

> Możesz zamówić specjalistę, dają radę albo spróbować Raid, wg
> opakowania działa z 5 metrów. U mnie zadziałał, co prawda odległości
> takiej nie było, ale padały w powietrzu.

Barbarzyństwo.

a wiesz co robi
szerszen jak
wpadnie do ula bo
luka jest na tyle duza by
sie nie  przedostal?
wybija w pien
obgryza im korpus
od lepka.
http://www.smog.pl/wideo/36486/szerszenie_kontra_pszczoly_mordercza_walka/

Data: 2010-09-29 03:38:27
Autor: Panslavista
SZERSZENIE

"Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message news:18c26un02r329$.v4rxbrci2tma$.dlg40tude.net...
[...]

A miałyby załatwić malutką, tłuściutką staruszkę?

Data: 2010-10-03 00:28:40
Autor: Kamikazee
SZERSZENIE
W dniu 2010-09-28 22:01, Ikselka pisze:
Barbarzyństwo.

To jest czytanie Twoich wiadomości. PLONK.

SZERSZENIE