SZERSZENIE

Data: 2010-09-28 21:58:03
Autor: Adam Płaszczyca
SZERSZENIE
Dnia Tue, 28 Sep 2010 17:13:56 +0200, Adams napisał(a):

Myślę aby może poczekać do zimy i zalepić czymś szczelinę gdzie wlatują, ale czy to dobry pomysł?

Ja i osy i szerszenie załatwiałem Raidem na owady... pełzające. W czym
rzecz? Ten środek wylatuje z puszki cienką strugą, któą można skierować
nawet na samo gniazdo. Człowiek jest parę metrów obok, nieruchomy, owady
nie rozpoznają go jako zagrożenia, a do tego, kiedy usiłują się z gniazda
wydostać są juz porażone i w zasadzie bardziej się z niego wysypują, niż
wylatują. Załatwiłem w ten sposób parę razy osy i ze dwa razy szerszenie. --
     ___________ (R)
 _______/ /_     GG: 3524356

Data: 2010-09-30 09:28:07
Autor: Andrzej S.
SZERSZENIE

[...]

W zasadzie dowolna chemia typu Muchozol. Ale jest jeden szczegól
- nie rób tego w cieply dzien, gdy owady sa w terenie ;)
Tylko bladym, zimnym switem.

pozdr serd
--
A S
ps. tu mam (niezbyt udane) zdjecie podlaskiego szerszenia:

Data: 2010-09-30 01:36:44
Autor: tofik
SZERSZENIE
On 30 Wrz, 09:28, "Andrzej S." <AndrewStasiew...@gmail.com> wrote:

> [...]

W zasadzie dowolna chemia typu Muchozol. Ale jest jeden szczegól
- nie rób tego w cieply dzien, gdy owady sa w terenie ;)

:)))) co za super fotki
sorki, ale mnie pokusilo
na wiecej niz szerszenie
swietna rodzina :)

Data: 2010-10-02 21:11:49
Autor: Marex
SZERSZENIE
tofik <etacarina@interia.pl> napisał(a):
> [...]
pe=B3zaj=B1ce.=
 W czym
mo=BF=
na skierowa=E6
nieruchomy=
, owady
wysy=
puj=B1, ni=BF

> [...]
> ps. tu mam (niezbyt udane) zdjecie podlaskiego
szerszenia:http://picasawe=
b.google.com/AStasiew/DomPodGwiazdami#5469674451990785570

     Fotki Andrzeja jak zwykle z naturalnym rytmem podlaskiej przyrody.Patrząc oddycha się tą naturą. Cóż wiecej trzeba.. Mam nieukrywana cheć wpaść kiedyś na te maliny..             Pozdrawiam     Marek S.

Data: 2010-10-03 12:38:37
Autor: tofika
SZERSZENIE
On 2 Paź, 23:11, "Marex" <mar...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
tofik <etacar...@interia.pl> napisał(a):

> [...]

przyrody.Patrząc oddycha się tą naturą. Cóż wiecej trzeba.. Mam nieukrywana
cheć wpaść kiedyś na te maliny..             Pozdrawiam     Marek S.

a po drodze bedzie
ci do nas na grzyby :)

Data: 2010-09-30 22:11:47
Autor: Adam Płaszczyca
SZERSZENIE
Dnia Thu, 30 Sep 2010 09:28:07 +0200, Andrzej S. napisał(a):

[...]

Żeby zastosować muchozol musisz podejć praktycznie do samego gniazda. I
wtedy stajesz się celem ataku.

--
     ___________ (R)
 _______/ /_     GG: 3524356

Data: 2010-10-01 09:07:43
Autor: Andrzej S.
SZERSZENIE
[...]

Chcialem powiedziec, ze srodek mniej wazny niz pora.
Switem wszystkie owady sa w gniezdzie i sa nieruchawe, bo zimno.
Przy Muchozolu sie nie upieram, ale jednak dobrze jest podejsc
blisko i zrobic to precyzyjnie, bo drugiej próby moze nie byc.
--
A S

Data: 2010-10-01 18:45:25
Autor: Adam Płaszczyca
SZERSZENIE
Dnia Fri, 01 Oct 2010 09:07:43 +0200, Andrzej S. napisał(a):

[...]

W wypadku RAID-a na biegające masz bezproblemowe celowanie - struga cieczy
jest widoczna i nie musisz od razu trafić. --
 _______/ /_     GG: 3524356

SZERSZENIE