SZKIELETCZYZNA!

Data: 2015-05-20 22:54:27
Autor: Ikselka
SZKIELETCZYZNA!
W całych Kielcach znalazłam tylko JEDEN plakat wyborczy Komorowskiego - na
jakimś zaniedbanym sklepie jakby żywcem wyjętym z okresu komuny i od
tamtych czasów zresztą w tym miejscu zlokalizowanym... U nas w Kielcach TYLKO DUDA!

--
XL - GŁOSUJĘ NA DUDĘ!
Nawet osławiony "Masa" w zeznaniach miał prawo do wyboru sprawy w której zachowa milczenie jeśli uzna ją za szczególnie zagrażającą jego bezpieczeństwu i zgadnijcie, co wybrał... sprawę Pro Civili:

Data: 2015-05-20 22:09:44
Autor: MarkWoydak
SZKIELETCZYZNA!
Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości
[...]

Kielce to chyba jakies zadupie. Mówiło się "że piździ jak w kieleckiem" i że
jak rzucisz tam kamieniem to tafisz albo w naprutego menela albo w kurwę.
Aaaa, i że tam krowy ciągną pług a nie konie. Czyli ciemnota i biedota.
Głosujcie na Dudę!

MW

Data: 2015-05-21 02:56:38
Autor: Stachu Chebel
SZKIELETCZYZNA!
W dniu czwartek, 21 maja 2015 06:16:24 UTC+2 użytkownik MarkWoydak napisał:
> [...]

jak rzucisz tam kamieniem to tafisz albo w naprutego menela albo w kurwę.
Aaaa, i że tam krowy ciągną pług a nie konie.

I psy chujami szczekają...

Data: 2015-05-21 12:49:15
Autor: aja
SZKIELETCZYZNA!
W dniu 2015-05-21 o 11:56, Stachu Chebel pisze:

I psy chujami szczekają...

Czym ? cheblami ?

Data: 2015-05-21 11:49:46
Autor: aja
SZKIELETCZYZNA!
W dniu 2015-05-20 o 22:09, MarkWoydak pisze:

Kielce to chyba jakies zadupie.

'Zadupie' to raczej przesada. Wpadnij do nas, zobaczysz...

Mówiło się "że piździ jak w kieleckiem"
i że
jak rzucisz tam kamieniem to tafisz albo w naprutego menela albo w kurwę.

...to zależy kto mówi. Ci co znają kieleckie, już tak nie mówią...

Aaaa, i że tam krowy ciągną pług a nie konie. Czyli ciemnota i biedota.
Głosujcie na Dudę!

Nie jest wystawnie, ale i nie jest biednie... 'ciemnoty' jest sporo,
i to nie dlatego, że 'Szkieletczyzna' ale dlatego, że 'Kleryków'!
Z pięknego staropolskiego regionu 'zrobiło' nawet 'świętokrzyskie'...
a z dobrego klubu Korona 'zrobiło' pralnię pieniędzy i dojarkę budżetu miasta ! Te dwie sprawy bolą najbardziej... bo w tym zaPiSionym mieście raczej na przełom się nie zanosi. Tu zapewne wygra Duda, choć dla mnie
wybory się skończyły... nie będę wybierał między kiłą a rzeżączką.

--
aja

Data: 2015-05-20 23:38:15
Autor: u2
SZKIELETCZYZNA!
W dniu 2015-05-20 o 22:54, Ikselka pisze:
U nas w Kielcach TYLKO DUDA!

i scyzoryki:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-05-20 15:13:58
Autor: kogutek444
SZKIELETCZYZNA!
W dniu środa, 20 maja 2015 23:38:14 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
W dniu 2015-05-20 o 22:54, Ikselka pisze:
> U nas w Kielcach TYLKO DUDA!

i scyzoryki:)

-- General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Kielce szmelce.

Data: 2015-05-21 12:38:25
Autor: Ikselka
SZKIELETCZYZNA!
Dnia Wed, 20 May 2015 23:38:15 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2015-05-20 o 22:54, Ikselka pisze:
U nas w Kielcach TYLKO DUDA!

i scyzoryki:)

A owszem, Komorowski teraz już nawet nie próbuje tu czegokolwiek zwojować, bo na wiecu wyborczym by go chyba wywieziono na taczkach i wrzucono do Silnicy.
http://niezalezna.pl/66427-komorowski-hanba-polski-przywitali-komorobus-w-kielcach-wideo

Tradycje wolnościowe = Szkieletczyzna narodu = właśnie MY.