SZKODA !!!

Data: 2010-05-07 06:22:19
Autor: Panslavista
SZKODA !!!
...., że Pan Jan kobylański nie głosił swojej kandydatury na Urząd Prezydenta
RP. Poparłbym ją z całego serca!!!

Data: 2010-05-06 22:40:07
Autor: Leszczur
SZKODA !!!
On 7 Maj, 06:22, Panslavista <prawu...@interia.pl> wrote:
..., że Pan Jan kobylański nie głosił swojej kandydatury na Urząd Prezydenta
RP. Poparłbym ją z całego serca!!!

Ale podpisow na liscie musial miec 1000 żeby w ogóle chcieli z nim
rozmawiać o rejestracji komitetu wyborczego. Jeszcz 999 i bedzie mozna
udawac, ze ma sie jakiekolwiek spoleczne poparcie ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-07 07:53:09
Autor: Piotr
SZKODA !!!
Dnia Thu, 6 May 2010 22:40:07 -0700 (PDT), Leszczur napisał(a):

Ale podpisow na liscie musial miec 1000 żeby w ogóle chcieli z nim
rozmawiać o rejestracji komitetu wyborczego. Jeszcz 999 i bedzie mozna
udawac, ze ma sie jakiekolwiek spoleczne poparcie ;-)

A wiesz kto to był Władysław hrabia Zamojski?
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/3ec3d0c6a7b11a64?dm...

Data: 2010-05-06 23:21:47
Autor: Leszczur
SZKODA !!!
On 7 Maj, 07:53, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

> udawac, ze ma sie jakiekolwiek spoleczne poparcie ;-)

A wiesz kto to był Władysław hrabia Zamojski?

Nie. Ale wiem kim był Władysław hrabia Zamoyski.
A ty wiesz kim była Maria Rodziewiczówna?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-07 08:46:31
Autor: Piotr
SZKODA !!!
Dnia Thu, 6 May 2010 23:21:47 -0700 (PDT), Leszczur napisał(a):

A wiesz kto to był Władysław hrabia Zamojski?

Nie. Ale wiem kim był Władysław hrabia Zamoyski.
A ty wiesz kim była Maria Rodziewiczówna?

Znaczy wikipedię masz. :-)
To dobrze.
Piotr

Data: 2010-05-06 23:49:19
Autor: Leszczur
SZKODA !!!
On 7 Maj, 08:46, Piotr <p...@wp.pl> wrote:

> Nie. Ale wiem kim był Władysław hrabia Zamoyski.
> A ty wiesz kim była Maria Rodziewiczówna?

Znaczy wikipedię masz. :-)

Żeby tylko! Gugla też!

To dobrze.

Na ba! ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-07 08:57:26
Autor: Piotr
SZKODA !!!
Dnia Thu, 6 May 2010 23:49:19 -0700 (PDT), Leszczur napisał(a):

Żeby tylko! Gugla też!

To wypas!
To teraz poguglaj, poczytaj i pomyśl, dlaczego ten wielki patriota,
społecznik i dobroczyńca jest w Polsce postacią zupełnie nieznaną.
Dla ułatwienia dodam (bo niełatwo znaleźć), że przyczyny są podobne do
tych, które psują klimat wokół Jana Kobylanskiego. Piotr

Data: 2010-05-07 00:03:54
Autor: Leszczur
SZKODA !!!
On 7 Maj, 08:57, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> Żeby tylko! Gugla też!

To wypas!

I to jaki! Jeszcze IE8 i szafa gra.

To teraz poguglaj, poczytaj i pomyśl, dlaczego ten wielki patriota,
społecznik i dobroczyńca jest w Polsce postacią zupełnie nieznaną.

Bo się kumał z Żabojadami. :-)

Dla ułatwienia dodam (bo niełatwo znaleźć), że przyczyny są podobne do
tych, które psują klimat wokół Jana Kobylanskiego.

A to automatycznie dla ciebie oznacza, ze Kobylański "wielkim Polakiem
jest"?
Byłoby to zadziwiająco wąskotorowe myślenie.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-07 09:11:21
Autor: Piotr
SZKODA !!!
Dnia Fri, 7 May 2010 00:03:54 -0700 (PDT), Leszczur napisał(a):

A to automatycznie dla ciebie oznacza, ze Kobylański "wielkim Polakiem
jest"?
Byłoby to zadziwiająco wąskotorowe myślenie.

Miałeś pomyśleć, a ty tylko produkujesz słowa. Chcesz się poprzepychać, to sobie poweksluj z zgrzesiem. :-)
Piotr

Data: 2010-05-07 07:51:37
Autor: jadrys
SZKODA !!!
W dniu 2010-05-07 06:22, Panslavista pisze:
..., że Pan Jan kobylański nie głosił swojej kandydatury na Urząd Prezydenta
RP. Poparłbym ją z całego serca!!!

Twoje serce jest równie wielkie ja pusta głowa, Hrabio. Przecież ten Kobylański to jakaś ciemna postać.

Data: 2010-05-07 08:22:00
Autor: Panslavista
SZKODA !!!
jadrys wrote:

[...]

Tak ją malują parchy i lewizna.

Data: 2010-05-07 09:24:40
Autor: jadrys
SZKODA !!!
W dniu 2010-05-07 08:22, Panslavista pisze:
jadrys wrote:

[...]

No nie wiem.  Będę musiał kiedyś uzupełnić swoją wiedzę o panu Kobylańskim.

Data: 2010-05-07 15:35:05
Autor: cirrus
SZKODA !!!
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hs09ph$oga$1news.onet.pl...
[...]