SZOK POLSAT dvb-t warszawa mecz w FULL HD :D

Data: 2011-02-16 20:42:38
Autor: a
SZOK POLSAT dvb-t warszawa mecz w FULL HD :D
jakość obrazu genialna pelne 1080p

Data: 2011-02-16 21:36:49
Autor: Cavallino
Użytkownik "a" <a@a.ls> napisał w wiadomości news:ijh9om$pt0$1mx1.internetia.pl...
jakość obrazu genialna pelne 1080p

Nie tylko w Warszawie, w Poznaniu też, więc pewnie wszędzie gdzie jest mux-2.
I bardzo miło z ich strony.
Szkoda tylko że jutrzejszy mecz Lecha jest w TV4.

Data: 2011-02-17 10:26:25
Autor: Cavallino
SZOK POLSAT dvb-t warszawa mecz w FULL HD :D
Użytkownik "a" <a@a.ls> napisał w wiadomości news:ijh9om$pt0$1mx1.internetia.pl...
jakość obrazu genialna pelne 1080p

Nie ma przypadków - to nie żaden prezent tylko zagrywka taktyczna, która miała uchronić Polsat przed roszczeniami N, za to, że puszczają LM w płatnych kanałach.

http://www.sport.pl/pilka/1,65041,9120687,Liga_Mistrzow__Telewizyjna_wojna_futbolowa.html

" Polsat HD jest tym samym kanałem co Polsat, nadającym symultanicznie ten sam program na tej samej koncesji i nie jest kanałem płatnym - mówi Tomasz Matwiejczuk, rzecznik Polsatu."

SZOK POLSAT dvb-t warszawa mecz w FULL HD :D