SZPIEGUJĄCY Android?

Data: 2012-04-10 17:45:48
Autor: Waldek Godel
SZPIEGUJĄCY Android?
Dnia Tue, 10 Apr 2012 08:29:41 -0700 (PDT), Yerine Ictimai napisał(a):

Proszę poważnie, który system jest najlepszy i szpieguje najmniej:
Bada
Windows Mobile, czy
Android?

Windows Mobile - w zasadzie nie szpieguje wcale. Moda na szpiegowanie jest
młodsza od tego systemu

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Wyslac ci pocztowke z Hawajow leszczu ?" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2012-04-11 05:21:07
Autor: Vza Vizenza
SZPIEGUJĄCY Android?
On Apr 10, 6:45 pm, Waldek Godel <nos...@youreholdingitwrong.org>
wrote:
> [...]

> Android?

Windows Mobile - w zasadzie nie szpieguje wcale. Moda na szpiegowanie jest

Czyli co polecasz - Omnie II ? Ten smartfon jest ok ale podobno panel
dotykowy ktory jest rezystywny sie zuzywa - czy to prawda?

A nie ma sposobu zeby wgrac Windows Mobile do np. ktoregos
SamsungWave?

Data: 2012-04-11 12:13:59
Autor: Yerine Ictimai
SZPIEGUJĄCY Android?
On Apr 11, 2:21 pm, Vza Vizenza <viaze...@gmail.com> wrote:
[...]

Ludzie wgrywali do Omni II Androida jako drugi system z opcją dual
boot, ale odwrotnie to raczej nie...

Data: 2012-04-11 13:23:26
Autor: Waldek Godel
SZPIEGUJĄCY Android?
Dnia Wed, 11 Apr 2012 05:21:07 -0700 (PDT), Vza Vizenza napisał(a):

Czyli co polecasz - Omnie II ? Ten smartfon jest ok ale podobno panel
dotykowy ktory jest rezystywny sie zuzywa - czy to prawda?

Każdy ekran daje się porysować - nawet te z gorilla glass.
Rozsądnie używany rezystywny jest wystarczająco trwały. Jak ktoś się
obawia, zawsze może sobie nałożyć dobrą folię, np. Brando.
Jak chcesz dobre szkło, to spraw sobie HTC HD2 - przy okazji będzie kilka
systemów do wyboru.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Pecety beda folklorem w kilku domach. Reszta nie potrzebuje tego typu

Data: 2012-04-12 06:13:11
Autor: Yerine Ictimai
SZPIEGUJĄCY Android?
On Apr 11, 2:23 pm, Waldek Godel <nos...@youreholdingitwrong.org>
wrote:
> [...]

> dotykowy ktory jest rezystywny sie zuzywa - czy to prawda?

Każdy ekran daje się porysować - nawet te z gorilla glass.

Tylko, ze nie o porysowanie tu chodzi. Jeden tu Pan-ekspert juz
wyjasnial, ze panel rezystywny dziala na zasadzie mechanicznej i
zwykle normalne "dziubanie" go juz samo w sobie przycyznia sie do
stopniowej straty czulosci. Troche to frustrujace jesli o tym sie
pomysli...

Rozsądnie używany rezystywny jest wystarczająco trwały. Jak ktoś się
obawia, zawsze może sobie nałożyć dobrą folię, np. Brando.

Tak ale jak to wplynie na stopniowe zuzywanie sie na skutek zwyklego
codziennego naciskania?

Jak chcesz dobre szkło, to spraw sobie HTC HD2 - przy okazji będzie kilka
systemów do wyboru.

To ten HTC HD 2 ma szkło ekranu odporne na rysy bardziej niz inne
telefony tego typu?
Jakie on ma jeszcze inne zalety bo jak widze to jest kosztowny, nie
jest najnowszym modelem i bardzo krotko trzyma bateria... Rzeczywiscie
ergonomia zachwyca, duza powierzchnia ktora cala zajmuje wyswietlacz i
bardzo cienki. Jednak ta bateria... Jego raczej nie da sie uzywac tak
na codzien jak... telefon. Takie codzienne ladownaie baterii jest...
strasznie wyjatkowo upierdliwe! :)

Data: 2012-04-12 14:51:54
Autor: Waldek Godel
SZPIEGUJĄCY Android?
Dnia Thu, 12 Apr 2012 06:13:11 -0700 (PDT), Yerine Ictimai napisał(a):

[...]

taaa... panów ekspierdów tu wielu. To nic, że większośc z nich ekrany
rezystywne widziało tylko na wypocinach fanbojów ajfona.

Tak ale jak to wplynie na stopniowe zuzywanie sie na skutek zwyklego
codziennego naciskania?

W ogóle nie wpłynie. Zobacz sobie na pierwsze MDA czy XDA sprzed 10 lat -
jak nie są uszkodzone mechanicznie, to ekran dotykowy wciąż świetnie
działa. Mój prawie pięcioletni Kaiser, używany non-stop przez 3 lata wciąż
działa idealnie.

To ten HTC HD 2 ma szkło ekranu odporne na rysy bardziej niz inne
telefony tego typu?

Nie, ma dokładnie tak samo odporne - utwardzone szkło digitizera
pojemnościowego. Z wszelkimi jego wadami, niestety.

[...]

A kto ci takich bajek naopowiadał? HD2 jest jednym z ostatnich smartfonów i
chyba jedynym z dużych który był w stanie wytrzymać 2-3 dni przy niedużej
ilości rozmów. Modelem może i nie jest najnowszym, ale te najnowsze nie
mają niczego więcej, może nie licząc wielordzeniowych procesorów (które i
tak zazwyczaj są ZUS warte, bo cała ich para idzie w gwizdek, czytaj - w
prądożerne middleware. Np. jak w HTC ONE X, którego rdzenie są wciąż
poszukiwane - podobno ma cztery rdzenie i szybkość niższą od niektórych
dwurdzeniowych)

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Szkoda ze zaden windows mobile nie odtworzy zdjecia z cyfrowki ... - Paweł

Data: 2012-04-12 07:30:45
Autor: Yerine Ictimai
SZPIEGUJĄCY Android?
On Apr 12, 3:51 pm, Waldek Godel <nos...@youreholdingitwrong.org>
wrote:
[...]

Pewnie masz rację, ale jak patrze na Alegro to co innego mnie
niepokoi: co drugi oferowany ma jakies uszkodzenia, on chyba musi być
STRASZNIE AWARYJNY!

Data: 2012-04-12 15:58:42
Autor: Waldek Godel
SZPIEGUJĄCY Android?
Dnia Thu, 12 Apr 2012 07:30:45 -0700 (PDT), Yerine Ictimai napisał(a):

Pewnie masz rację, ale jak patrze na Alegro to co innego mnie
niepokoi: co drugi oferowany ma jakies uszkodzenia, on chyba musi być
STRASZNIE AWARYJNY!

A może po prostu jest na tyle dobry, że ci, którzy go nie zepsuli, nie chcą
go sprzedawać? Zwłaszcza, że nowy kosztował sporo, a cena po jakiej chodzą
to jakieś 30-40% ceny nowego.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"G1 za 49zł to chyba dobry pomysl.  Tak tez i pomyslalem i kupilem a co" -

Data: 2012-04-12 15:36:27
Autor: Yerine Ictimai
SZPIEGUJĄCY Android?
On Apr 12, 4:58 pm, Waldek Godel <nos...@youreholdingitwrong.org>
wrote:
> [...]

go sprzedawać? Zwłaszcza, że nowy kosztował sporo, a cena po jakiej chodzą

Taka jest już cena postępu technologicznego, wydasz całą pensję na
jakies cudeńko co doprowadza cię do rozkoszy ale szczęście trwa krótko
bo za parę miesięcy pojawi się KOSZMAR czyli coś 3x lepszego i 3x
tańszego ;)

Data: 2012-04-12 15:49:46
Autor: Yerine Ictimai
SZPIEGUJĄCY Android?
wrote:
> [...]

chyba jedynym z dużych który był w stanie wytrzymać 2-3 dni przy niedużej

To porównaj czasy baterii z XperiaX10, Wave2 i Omnia2:
  http://www.mgsm.pl/pl/porownanie/4046/4686/4087/3894/
czas rozmów prawie 2x krótszy od Omni2 a czas czuwania półtora raza
krótszy od Wave2 i XperiiX10.

Ile wytrzyma bateria w HTC HD2 jesli ktoś w podróży pociągiem Kraków-
Gdańsk chcąc umilić sobie czas tym smartfonem cały czas coś czyta w
internecie? Starczy chociaż na to by dotrzeć na miejsce (6-7 godzin)?

Data: 2012-04-13 10:06:05
Autor: Waldek Godel
SZPIEGUJĄCY Android?
Dnia Thu, 12 Apr 2012 15:49:46 -0700 (PDT), Yerine Ictimai napisał(a):

To porównaj czasy baterii z XperiaX10, Wave2 i Omnia2:
  http://www.mgsm.pl/pl/porownanie/4046/4686/4087/3894/
czas rozmów prawie 2x krótszy od Omni2 a czas czuwania półtora raza
krótszy od Wave2 i XperiiX10.

A telefony Philipsa wytrzymywały dwa tygodnie. I CO Z TEGO?
Jak zaczniesz porównywać telefony z podobnym procesorem i (przede
wszystkim) podobnym ekranem, to zacznie to mieć sens.

Ile wytrzyma bateria w HTC HD2 jesli ktoś w podróży pociągiem Kraków-
Gdańsk chcąc umilić sobie czas tym smartfonem cały czas coś czyta w
internecie? Starczy chociaż na to by dotrzeć na miejsce (6-7 godzin)?

Starczy zdecydowanie dłużej niż w Samsungu Galaxy SIII, HTC One X nie
wspominając już o iPhone 3GS

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"HTC HD Mini to chyba pierwszy HTC z microUSB" - Paweł "robbo" Kamiński aka

Data: 2012-04-12 17:04:25
Autor: Yerine Ictimai
SZPIEGUJĄCY Android?
wrote:
[...]

a popatrz na to zdjęcie porównujace jak świeci wyświetlacz w Ace z tym
HD2:
http://www.gsmarena.com/showpic.php3?sImg=reviewsimg/htc-hd2/gal//gsmarena_006.jpg&idPhone=2957

jak Ty się odniesiesz do tej rewelacji, jak oceniasz wyświetlacz HD2 w
porównaniu z do innych modeli jak załóżmy Galaxy S Plus?

Data: 2012-04-13 20:04:08
Autor: TGor
SZPIEGUJĄCY Android?
On 2012-04-13 02:04, Yerine Ictimai wrote:

jak Ty się odniesiesz do tej rewelacji, jak oceniasz wyświetlacz HD2 w
porównaniu z do innych modeli jak załóżmy Galaxy S Plus?

Słabo ci?
Gdzie tu masz Ace?

http://www.gsmarena.com/showpic.php3?sImg=reviewsimg/htc-hd2/gal//gsmarena_006.jpg&idPhone=2957

--
Pozdr., TG
"Ty sam jesteś pomnikiem głupi szczylu."

Data: 2012-04-13 16:15:10
Autor: Yerine Ictimai
SZPIEGUJĄCY Android?
On 2012-04-13 02:04, Yerine Ictimai wrote:

> jak Ty się odniesiesz do tej rewelacji, jak oceniasz wyświetlacz HD2 w
> porównaniu z do innych modeli jak załóżmy Galaxy S Plus?

> [...]

to co to jest z prawej?

Data: 2012-04-14 09:42:51
Autor: TGor
SZPIEGUJĄCY Android?
On 2012-04-14 01:15, Yerine Ictimai wrote:

to co to jest z prawej?

Jarosław Kaczyński.

Data: 2012-04-14 05:48:05
Autor: Yerine Ictimai
SZPIEGUJĄCY Android?
On 2012-04-14 01:15, Yerine Ictimai wrote:

> to co to jest z prawej?

Jarosław Kaczyński.

ale śmieszne

Data: 2012-04-14 09:38:19
Autor: Terry Jonesty
SZPIEGUJĄCY Android?
On 14 Kwi, 14:48, Yerine Ictimai <yerine.icti...@gmail.com> wrote:

> Jarosław Kaczyński.

ale śmieszne

ŻAŁOSNE!
TGor jeszcze jeden pachołek Ciemnej Strony
A miało tu nie być POlityki!

Data: 2012-04-14 07:46:57
Autor: Vza Vizenza
SZPIEGUJĄCY Android?
wrote:
> [...]

obawia, zawsze może sobie nałożyć dobrą folię, np. Brando.
Jak chcesz dobre szkło, to spraw sobie HTC HD2 - przy okazji będzie kilka

Troche za duzy jest ten HD 2 jak na moj gust. Jakos sobie nie wybrazam
zeby takie cos wytaszczyc przy ludziach w autobusie czy w metrze,
jakiez to pretensjonalne!
Raczej mysle zeby kupic z Allegro Samsung GT-S8530 Wave II, totez chce
zapytac Was Szanownych Dzentelmenow czy Bada tez tak szpieguje jak
Android?

Data: 2012-04-11 13:38:01
Autor: Chris
SZPIEGUJĄCY Android?

[...]