SZUKAM - Szkółka/instruktor dla dzieci - okolice Chamonix-Mont-Blanc

Data: 2014-10-31 00:44:14
Autor: Fafek
SZUKAM - Szkółka/instruktor dla dzieci - okolice Chamonix-Mont-Blanc
W dniu 2014-10-30 15:15, Kamil Łucznik pisze:
Wybieram się pod koniec lutego. Jestem na etapie szukania zakwaterowania i ważnym kryterium jest obecność szkółki narciarskiej (dziecko niejeżdżące, 4.5l).

Da się znaleźć jakieś "polskie" szkółki w tym regionie (okolice Chamonix-Mont-Blanc, niekoniecznie bardzo bliskie)?
Mam na myśli szkółki dla Polaków (np. zorganizowane przez biuro podróży sprzedające pobyty) lub lokalne szkółki zatrudniające Polaków właśnie do obsługi klientów z Polski.

Nie pomogę za bardzo w tym co Cię interesuje (bo nie wiem) ale... czemu akurat w tym terminie i czemu akurat tam? To szczyt szczytów sezonu - najdrożej i największy tłok. No a pod względem narciarstwa trasowego Chamonix wypada "tak se", przy absurdalnych cenach skipassów.
Polskie biura podróży prawie w ogóle tam nie zaglądają.

Maciek

Data: 2014-11-04 05:49:33
Autor: Kamil Łucznik
W dniu piątek, 31 października 2014 00:44:11 UTC+1 użytkownik Fafek napisał:
> [...]

Polskie biura podróży prawie w ogóle tam nie zaglądają.

Po prostu tak wyszło. W każdym razie dzięki.

SZUKAM - Szkółka/instruktor dla dzieci - okolice Chamonix-Mont-Blanc