SZYDŁO SIĘ ROZWALIŁA!

Data: 2017-02-10 21:55:59
Autor: prezydent San Escobar
SZYDŁO SIĘ ROZWALIŁA!
Na drzewie.
Jak im zabraknie limuzyn to może niech się zwrócą po zapomogę do WOŚP?

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-02-11 02:28:21
Autor: Waldek
SZYDŁO ROZWALIŁ PUTIN!
Użytkownik "prezydent San Escobar" <presidento@sanescobar.so> napisał w
wiadomości news:m5as9cd9icqmc3tsail499ghlgrpngq21g4ax.com...

> [...]

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,
> pomożecie Polsce - powiedział Jarosław Kaczyński.
==========
To był zamach.
Samochód zazwyczaj jedzie prosto, a ten skręcił w drzewo.
Putin wynalazł cinquecento odpychające samochód premierowej.

Samochód premierowej nie miał poduszek i pasów bezpieczeństwa,
albo nie zapieli. Poduszki nie ochroniły, bo Putin zablokował.

Data: 2017-02-11 03:09:07
Autor: u2
SZYDŁO ROZWALIŁ PUTIN!
W dniu 2017-02-11 o 02:28, Waldek pisze:
[...]

taaa, do króla żebraków i łgarzy:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-02-11 09:06:31
Autor: Piotr Rezmer
SZYDŁO SIĘ ROZWALIŁA!
W dniu 2017-02-10 o 21:55, prezydent San Escobar pisze:
Na drzewie.
Jak im zabraknie limuzyn to może niech się zwrócą po zapomogę do WOŚP?

Ciekawe jak wyglądają statystyki wypadków samochodów BOR w stosunku do innych krajów. Coś dużo tego ostatnio. Wygląda to tak jakby pojazdy BOR to była grupa podwyższonego ryzyka. Powinni płacić wyższe OC (i pewnie tak jest).

A w tym konkretnym przypadku, MSW mówi że wszystko było zgodnie z regułami. Jeśli to prawda to coś te reguły nie są dopasowane do rzeczywistości skoro tyle się ostatnio dzieje.

No i czy faktycznie były włączone sygnały dźwiękowe. MSW mówi jedno, świadkowie co innego.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2017-02-11 03:36:13
Autor: V.L.Pinkley
SZYDŁO SIĘ ROZWALIŁA!
użytkownik Piotr Rezmer napisał:

A w tym konkretnym przypadku, MSW mówi że wszystko było zgodnie z regułami. Jeśli to prawda to coś te reguły nie są dopasowane do rzeczywistości skoro tyle się ostatnio dzieje.

W tym przypadku przykozaczyli i dali dupy. Raz za wyprzedzanie na podwójnej ciągłej, a dwa - bez syreny.  Policja tylko się kompromituje.

Data: 2017-02-11 21:18:33
Autor: Tomasz Chmielewski
SZYDŁO SIĘ ROZWALIŁA!
On 02/11/2017 08:36 PM, V.L.Pinkley wrote:
[...]

A tu propozycje nowych "miesięcznic":

http://img2.cda.pl/g/205500_0f78cd87404fdd127d0dbe7244b5b974.jpg

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2017-02-11 04:55:40
Autor: V.L.Pinkley
SZYDŁO SIĘ ROZWALIŁA!
W dniu sobota, 11 lutego 2017 13:18:35 UTC+1 użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:

> W tym przypadku przykozaczyli i dali dupy. Raz za wyprzedzanie na podwójnej ciągłej, a dwa - bez syreny.  Policja tylko się kompromituje.

> [...]

Jackoski wróż zapowiedział na jesieni żałobę narodową.
Wszystko idzie w dobrym kierunku.

Data: 2017-02-11 10:14:57
Autor: Tomasz Chmielewski
SZYDŁO SIĘ ROZWALIŁA!
On 02/11/2017 05:55 AM, prezydent San Escobar wrote:
Na drzewie.
Jak im zabraknie limuzyn to może niech się zwrócą po zapomogę do WOŚP?

Ponoć cinquecento, którego niezgodnie z przepisami wyprzedził samochód Szydło, miał w bagażniku elektromagnesy - i przy ich użyciu samochód Premier został wyrzucony niczym puszka. Trop prowadzi do Smoleńska.

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2017-02-11 10:13:09
Autor: Dark ice
SZYDŁO SIĘ ROZWALIŁA!

Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <tch@nospam.example.com> napisał w wiadomości news:o7loig$1hdp$1gioia.aioe.org...
[...]

Radio PiS podało przed chwilą że to był ford i skręcał w lewo (przed jadącą 50km/h kolumną rządową), widząc to kierowca limuzyny też odbił w lewo i znalazł się w rowie. Pachnie mi to zamachem, a nawet puczem! ;-)

CL