Są bezrobotni, ale nie biedni. Z czego żyją?

Data: 2009-12-10 10:33:15
Autor: WW
Są bezrobotni, ale nie biedni. Z czego żyją?
boukun pisze:
 Nie myślą o założeniu firmy, bo im się to nie opłaca.

W pełni popieram ten styl. Po co mam opłacać składki na ZUS, skoro jak osiągnę wiek emerytalny, to państwo zmieni przepisy wg swojego widzimisię i gó*** dostane.
Składam na lokatę, inwestuje i będę miał znacznie więcej niż kiedykolwiek miał bym z ZUS.
To są skutki zmiany umów emerytalnych przez państwo w momencie, gdy to ono ma płacić.

Są jeszcze podatki na budżet.
Doprawdy.?
Mam płacić na służbę zdrowia ? -  żeby zdychać pod szpitalem z braku miejsc - w odpłatnej lecznicy mam lepszą opiekę i wychodzi znacznie taniej.
Może na drogi ? - wielu płaci a dziur przybywa zamiast autostrad.
Na policje ? - żeby kupili jeszcze więcej fotoradarów ?
Na wojsko ? - aby więcej najemników wysłać do Afganistanu ?
Na rząd - sam się wyżywi.

Sam widzisz, że to najlepsze rozwiązanie.  :-P

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2009-12-10 10:38:02
Autor: boukun

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:hfqfde$a1p$1atlantis.news.neostrada.pl...
boukun pisze:
[...]

Dokładnie, jak z tym kurewskim kapitałem początkowym, gdzie wiele lat składkowych przepada, a inne są uznawane według widzimisie... Banda złodzieji!!!

boukun

Są bezrobotni, ale nie biedni. Z czego żyją?