Są jakieś dobre wiadomości

Data: 2013-04-04 19:52:30
Autor: boukun
Są jakieś dobre wiadomości
~ha ha [7 minut temu]
TAKIE PIĘKNE AMERYKAŃSKIE A TAKI SAM SZMELC JAK DRIM- LINERY

~dociekliwy [przed kwadransem]

Polska ma 48 maszyn,ale bez uzbrojenia . Napiszcie , ilu wyszkolonych pilotów ma Polska , mogących latać na tych maszynach?

~Fishbed [godzinę temu]

Latałem takim sprzętem jeszcze przed wstąpieniem Polski do Nato, na tajnym przeszkoleniu w Nellis Air Force Base. Na początku chciałem służyć w Marynarce, na okręcie podwodnym ale wyrzucili mnie po pierwszej nocy, gdy powiedziałem, że zawsze śpię przy otwartym oknie i idę otworzyć. Więc zostałem lotnikiem. Nie zapomnę lotów na f16 w locie odwróconym 30 cm nad pasem albo w locie koszącym nad prerią. Jednym z popisowych numerów było dotknięcie zająca biegnącego po prerii, kołem. Gdy biegł taki zając schodziło się tak nisko by był w zasięgu, wypuszczało podwozie i pac kołem zająca. Choć większość mojego lotniczego życia związana jest z Migiem 21. Jestem pierwszym i jak dotąd jedynym pilotem, który wykonał kobrę na Migu 21. Co prawda trochę niechcący ale jednak: Na wyrównaniu, tuż przed przyziemieniem, dostałem podmuch wiatru od dołu i zrobiłem kobrę. To było moje pierwsze katapultowanie. Jestem również jedynym pilotem, który na tym typie wykonał odwróconą pętlę na pełnym dopalaniu z ujemnym przeciążeniem 14 g. W górnej części figury, odpadła owiewka kabiny. Byłem przekonany, że system wymuszonego katapultowania chce mnie wystrzelić, okazało się, że nie, po prostu zamki owiewki nie wytrzymały przeciążenia. Po lądowaniu skrzydła miały wznios ujemny o wartości 26 stopni. Pozdrawiam

~kali [przed kwadransem]

Ciekawe ,czym go zestrzelili....czyżby stare dobre Stigery??? a może Strieła 2A

~mikolaj [8 minut temu]

a jednak juz koreańczycy zaczynają zestrzeliwac

~neron13 [przed kwadransem]

Ciekawe zestawienie w tym artykule... Czy znacie przypadek, gdy F-16 się rozbił a pilot przeżył?

~Ron [9 minut temu]

Ten Afganistan to gdzieś w wielkopolskim?

~... [9 minut temu]

F-16 to taki drink...

~tyle [10 minut temu]

Polska dała ciała. Mogliśmy kupić Francuskie Mirage, nowsze, tańsze i lepsze. Chcieli podlizać się USA, mamy z tego złom..Ew. kupić połowe takich i połowe takich.

prlbis.blogspot.com^ [10 minut temu]

Ciekawe kiedy Miller i Szmajdziński zostaną postawieni przez TK za zakup tego złomu dla polskiej armii? Przed, czy po Buzku, który z kolei wprowadził wielkopomne reformy rozbijające państwo polskie?

~k [10 minut temu]

Korea Północna pewnie go zestrzeliła, tylko usa nie przyznadzą się do tego

~r [10 minut temu]

To nie o Benedykta chodziło?

~bezrobotny [11 minut temu]

szkoda ze to nie polski -zaoszczedzilibysmy na zus-e..

~obs [11 minut temu]

Są jakieś dobre wiadomości.

~batory24 [godzinę temu]

hmmmmmmmmmm dlaczego nazywacie ich rebeliantami a nie ruch oporu lub partyzaci AK,AL,Bch tez byli rebelianci? A co do pilota jest mi bardzo milo ze zginol ile nie winnych dzieci zgladzli?

http://konflikty.wp.pl/kat,1020223,title,Katastrofa-amerykanskiego-F-16-w-Afganistanie-Pilot-zginal-na-miejscu,wid,15468338,wiadomosc.html?ticaid=1105a3&_ticrsn=3

boukun

Są jakieś dobre wiadomości