Są jeszcze konta za 0?

Data: 2020-06-18 18:19:13
Autor: J.F.
Są jeszcze konta za 0?
Użytkownik "Piotr Gałka"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:rcf9v8$9i6$1$PiotrGalka@news.chmurka.net...
W wątku obok wyczytałem, że Citi wprowadza wkrótce wymóg wydania miesięcznie 500zł kartą debetową.
To jest ostatnio jedyna debetówka jaką mam. Wygląda, że wypadało by się pozbyć tego konta, aby nie być zmuszanym do 'wyrabiania normy'.

Są jeszcze jakieś konta + debetówka za bezwarunkowe 0 z co najmniej własnymi bankomatami za 0.
Debetówki (przynajmniej dotychczas) używam tylko do bankomatu kilka razy w roku.

Wszedzie placisz gotowką czy KK ?

-mbank - trzeba wydac 350 zl/mc, ale ... to jest łacznie wszystkimi kartami mbanku, wiec jak masz KK i uzywasz, to KD jest "darmo"

-Santander - 5 transakcji bezgotowkowych uprawnia do zwolnienia ... i duzo, i niewiele. Bankomatow wlasnych maja duzo,
-Inteligo - 100zl/mc - raczej niewiele, a bankomatow chyba najwiecej,
-Millenium - 1 transakcja i 1000 zl wplywu na konto. i wszystkie bankomaty w kraju ?
   https://www.bankmillennium.pl/klienci-indywidualni/konta-osobiste/konto-360

-Getin - tez 1 transakcja i chyba wszystkie bankomaty ...

Ogolnie ciagle tego duzo, o ile nie bedziesz sie upieral przy "bezwarunkowe 0".

J.

Data: 2020-06-18 11:54:57
Autor: zaqu
Są jeszcze konta za 0?
-mbank - trzeba wydac 350 zl/mc, ale ... to jest łacznie wszystkimi kartami mbanku, wiec jak masz KK i uzywasz, to KD jest "darmo"

W mBanku ekonto osobiste - wystarczy jedna transakcja i karta i konto darmowe, bankomaty do stówki blikiem darmowe, powyżej wszystkie bez opłat.

Data: 2020-06-18 12:51:32
Autor: Dawid Rutkowski
Są jeszcze konta za 0?
W dniu czwartek, 18 czerwca 2020 20:54:59 UTC+2 użytkownik zaqu napisał:
> [...]

W mBanku ekonto osobiste - wystarczy jedna transakcja i karta i konto darmowe, bankomaty do stówki blikiem darmowe, powyżej wszystkie bez opłat.

Chyba jednak nie wszystkie - jedynie euronet, planet cash i santander.
Ale dzięki za przypomnienie, że wypłaty poniżej stówy płatne, zapomniałem i mogłem się nabrać.

Data: 2020-06-19 10:13:42
Autor: Piotr Gałka
Są jeszcze konta za 0?
[...]

Przestałem zaglądać do Santandera i zaliczyliśmy kilka bankomatowych wpadek :(
P.G.

Data: 2020-06-19 10:09:51
Autor: Piotr Gałka
Są jeszcze konta za 0?
W dniu 2020-06-18 o 18:19, J.F. pisze:

[...]

Miałem w mBanku i KK i KD, ale ja mało wydaję (żona robi zakupy) i aby nie musieć wyrabiać coraz wyższego limitu rocznego KK zrezygnowałem z niej, a w konsekwencji aby nie musieć wydawać ileś tam KD zrezygnowałem też z niej.

-Santander - 5 transakcji bezgotowkowych uprawnia do zwolnienia ... i duzo, i niewiele.

Zdarzają się miesiące, że 5 transakcji bezgotówkowych to dla mnie dużo. Poza tym mam powody aby akurat moje transakcje były z KK Citi.

Bankomatow wlasnych maja duzo,
-Inteligo - 100zl/mc - raczej niewiele, a bankomatow chyba najwiecej,

-Millenium - 1 transakcja i 1000 zl wplywu na konto. i wszystkie bankomaty w kraju ?

Z tego co mi Dawid napisał to wydaje się ciekawe - tylko, czy by nie było tak, że założę, a za miesiąc, czy dwa... oni wyrównają do ogółu.

https://www.bankmillennium.pl/klienci-indywidualni/konta-osobiste/konto-360

-Getin - tez 1 transakcja i chyba wszystkie bankomaty ...

Ogolnie ciagle tego duzo, o ile nie bedziesz sie upieral przy "bezwarunkowe 0".

Właśnie trochę się upieram, bo akurat ja mam problemy ze spełnieniem warunków typu ileś transakcji.
Pasował mi warunek 5k wpłaty w Citi bo po prostu podałem konto do wpłat z firmy i zapomniałem o temacie. Ich KD użyłem zaledwie kilka razy w bankomacie.
P.G.

Data: 2020-06-19 13:09:36
Autor: J.F.
Są jeszcze konta za 0?
Użytkownik "Piotr Gałka"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:rchrsa$u12$1$PiotrGalka@news.chmurka.net...
W dniu 2020-06-18 o 18:19, J.F. pisze:
-Santander - 5 transakcji bezgotowkowych uprawnia do zwolnienia ... i duzo, i niewiele.

Zdarzają się miesiące, że 5 transakcji bezgotówkowych to dla mnie dużo.

OK, tez mnie to liczenie do 5 wkurza.
Na szczescie maja fajna apke na telefon, powiadomienia widoczne bez logowania ...

Poza tym mam powody aby akurat moje transakcje były z KK Citi.

Ja tam nie mam problemu - chleb kupuje w piekarni, ewentualnie w Biedronce, 5 transakcji i nawet 50 zl nie wydane :-)

[...]

A to akurat grozi chyba wszystkim bankom.
Co wiecej - inflacja szaleje, to maja pretekst.

Tylko ... kont i kart mam za duzo. Albo zero, albo wcale :-P

Ogolnie ciagle tego duzo, o ile nie bedziesz sie upieral przy "bezwarunkowe 0".

Właśnie trochę się upieram, bo akurat ja mam problemy ze spełnieniem warunków typu ileś transakcji.

Jak widac, sa takie malo upierdliwe typu 1 transakcja, i nie mam problemu.

Pasował mi warunek 5k wpłaty w Citi bo po prostu podałem konto do wpłat z firmy i zapomniałem o temacie. Ich KD użyłem zaledwie kilka razy w bankomacie.

Mnie sie Simplicity podoba, ze swoim "bezwarunkowo bezplatna", ale to KK i do bankomatu nie pasuje.

J.

Data: 2020-06-19 14:39:51
Autor: Piotr Gałka
Są jeszcze konta za 0?
W dniu 2020-06-19 o 13:09, J.F. pisze:

Mnie sie Simplicity podoba, ze swoim "bezwarunkowo bezplatna", ale to KK i do bankomatu nie pasuje.

Historycznie moja druga KK i obecnie jedyna.
Powiadomienia SMS (do KK i konta) też darmowe, choć to chyba nie podlega pod bezwarunkową darmowość.
P.G.

Data: 2020-06-19 17:05:22
Autor: J.F.
Są jeszcze konta za 0?
Użytkownik "Piotr Gałka"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:rcibmi$8ji$1$PiotrGalka@news.chmurka.net...
[...]

Powiadomienia SMS o platnosciach maja. Przypomnienie o splacie - maja.
Ale zeby tak powiadomic, ze splata zostala dokonana ... a tego to nie maja ...

J.

Data: 2020-06-19 16:48:08
Autor: Akarm
Są jeszcze konta za 0?
W dniu 2020-06-18 o 18:19, J.F. pisze:

Ogolnie ciagle tego duzo, o ile nie bedziesz sie upieral przy "bezwarunkowe 0".

Hehe, znowu mam okazję "zaszpanować" bezwarunkowo bezpłatnym kontem z dożywotnio bezpłatną kartą debetową. :D
Konto przejęte przez Santander od Deutsche Banku z kartą wziętą przeze mnie podczas promocji z Einsteinem. :)

Na tej grupie jestem jedyny z takimi przywilejami! :)

--
-          Akarm
http://bykom-stop.cba.pl

Są jeszcze konta za 0?