Są jeszcze konta za 0?

Data: 2020-06-18 23:58:38
Autor: radekp@konto.pl
Są jeszcze konta za 0?
Thu, 18 Jun 2020 10:51:55 +0200, w <rcf9v8$9i6$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>,
Piotr Gałka <piotr.galka@cutthismicromade.pl> napisał(-a):

W wątku obok wyczytałem, że Citi wprowadza wkrótce wymóg wydania miesięcznie 500zł kartą debetową.

To jest ostatnio jedyna debetówka jaką mam. Wygląda, że wypadało by się pozbyć tego konta, aby nie być zmuszanym do 'wyrabiania normy'.

Są jeszcze jakieś konta + debetówka za bezwarunkowe 0 z co najmniej własnymi bankomatami za 0.

Nestbank - bezwarunkowe 0

Data: 2020-06-19 17:19:41
Autor: Grzexs
Są jeszcze konta za 0?
Nestbank - bezwarunkowe 0

I wypłaty ze wszystkich bankomatów darmowe.

Idea Bank też, tylko nie wiem, czy tylko dla starych klientów.

--
Grzexs

Data: 2020-06-19 18:52:15
Autor: Arek
Są jeszcze konta za 0?
Grzexs napisał(a) w wiadomości: ...
Nestbank - bezwarunkowe 0

I wypłaty ze wszystkich bankomatów darmowe.

Idea Bank też, tylko nie wiem, czy tylko dla starych klientów.

Podstawowy rachunek płatniczy.
A tak się nabijałem z tej eurokomunistycznej regulacji...

Arek

Data: 2020-06-19 19:00:48
Autor: J.F.
Są jeszcze konta za 0?
Użytkownik "Arek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5eeced57$0$17341$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Ma wade - tylko dla osob, ktore nie maja innego konta.
Nie wiem czy banki sprawdzaja ...

A jak sprawdzą po roku, poinformują, ze sie nie należało,  i naliczą oplaty wstecznie ? :-)

J.

Data: 2020-06-19 20:41:33
Autor: Piotr Gałka
Są jeszcze konta za 0?
W dniu 2020-06-19 o 19:00, J.F. pisze:
[...]

Ale jak się kiedyś wczytałem w regulamin któregoś banku (włączając w to definicje występujące na początku regulaminu) to z definicji wynikało, że pod nazwą Rachunek kryje się tylko coś w Banku (co oznacza w tym banku bo tak było zdefiniowane Bank).
I przy warunkach dla podstawowego rachunku było, że nie można mieć innych Rachunków (z dużej litery - czyli w tym banku).
P.G.

Data: 2020-06-19 21:47:42
Autor: Arek
Są jeszcze konta za 0?
J.F. napisał(a) w wiadomości: <5eecef42$0$519$65785112@news.neostrada.pl>...
[...]

Mogą sprawdzać od razu. Nakazano założenie totalnej bazy
rachunków. Pretekst: "złodzieje" (tzn. przedsiębiorcy) ukrywają
na nich pieniądze potrzebne na socjal.
Dla maluczkich: by łatwiej było spadkobiercom odnaleźć rachunki
zmarłych.

Może dlatego nie chcieli załozyć konta w neoBanku przelewem
z Idei bo sprawdzili, i...

"c. musi być rachunkiem, dla którego nastąpiła pełna identyfikacja
tożsamości Posiadacza, tj.:
- umowa rachunku została zawarta podczas osobistej wizyty
Posiadacza w placówce instytucji prowadzącej rachunek, albo
- dokonana została osobista weryfikacja tożsamości Posiadacza
przez instytucję prowadzącą rachunek"

"Weryfikowałem się" w Idei kilkukrotnie, kolejny wniosek
- odrzucany, reklamacje w Idei i WBS, w odpowiedzi bełkot,
wizyta w Idei... I tak w kółko od kwietnia do lipca 2018.
Odpuściłem bo neoBank przestał być atrakcyjny.
  Żaden nie chciał ujawnić JAK sprawdzają. Chyba nie dzwonią
bo po podaniu w formularzu nr konta w Idei wystarczyło aby
odrzucić wniosek.

Chyba pisałem na pbb w 2018.

Arek

Data: 2020-06-19 21:59:38
Autor: radekp@konto.pl
Są jeszcze konta za 0?
Fri, 19 Jun 2020 19:00:48 +0200, w <5eecef42$0$519$65785112@news.neostrada.pl>,
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(-a):

>Podstawowy rachunek płatniczy.
>A tak się nabijałem z tej eurokomunistycznej regulacji...

Ma wade - tylko dla osob, ktore nie maja innego konta.

Że w Nestbanku tak jest?

Data: 2020-06-20 22:20:36
Autor: Grzexs
Są jeszcze konta za 0?

I wypłaty ze wszystkich bankomatów darmowe.

Idea Bank też, tylko nie wiem, czy tylko dla starych klientów.

Podstawowy rachunek płatniczy.
A tak się nabijałem z tej eurokomunistycznej regulacji...

Ale ja to konto zakładałem, jak o PRP nikomu się jeszcze nawet nie śniło, więc chyba trafiłeś kulą w płot.

--
Grzexs

Są jeszcze konta za 0?