Są jeszcze konta za 0?

Data: 2020-06-20 13:05:19
Autor: Robert Tomasik
Są jeszcze konta za 0?
W dniu 18.06.2020 o 10:51, Piotr Gałka pisze:
W wątku obok wyczytałem, że Citi wprowadza wkrótce wymóg wydania
miesięcznie 500zł kartą debetową.

To jest ostatnio jedyna debetówka jaką mam. Wygląda, że wypadało by się
pozbyć tego konta, aby nie być zmuszanym do 'wyrabiania normy'.

Są jeszcze jakieś konta + debetówka za bezwarunkowe 0 z co najmniej
własnymi bankomatami za 0.
Debetówki (przynajmniej dotychczas) używam tylko do bankomatu kilka razy
w roku.

Podepnę się pod temat. Zastanawiał się ktoś nad otwarciem rachunku za
granicą? Ja mam na Słowację pół godziny. W moim banku nie miałem
potrzeby być pewnie z rok, bo wszystko przez Internet robię. Więc co za
różnica, gdzie mam rachunek. Zastanawiam się, jakich wad nie widzę :-)

--
Robert Tomasik

Data: 2020-06-20 08:29:00
Autor: Dawid Rutkowski
Są jeszcze konta za 0?
W dniu sobota, 20 czerwca 2020 13:05:29 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik napisał:
> [...]

potrzeby być pewnie z rok, bo wszystko przez Internet robię. Więc co za
różnica, gdzie mam rachunek. Zastanawiam się, jakich wad nie widzę :-)

W niemieckim N26 możesz bez ruszania się z domu, 100% przez net.
Wada taka, że żeby płacić kartą w PL, najpierw trzeba kupić euro i potem przesłać je do Niemiec (SEPA dochodzi D+1) - to na szczęście już za darmo.
Więc najpierw spread przy PLN->EUR, a potem prowizja MC przy płaceniu - ale w sumie może być to jedynie ok. 0,5%

Zero opłat za konto i kartę - jedynie może być problem z bankomatami, 3 wypłaty euro darmowe w miesiącu, ale w innej walucie to koszt ok. 2%.

Za to depozyty gwarantowane przez EFG, a nie wydmuszkę BFG.

Jak chcesz to możesz założyć z mojego polecenia, kod dawidr0508

Data: 2020-06-20 13:32:01
Autor: Kamil Jońca
Są jeszcze konta za 0?
Robert Tomasik <robert.tomasik@gazeta.pl> writes:
[...]

[...]

A ten słowacki bank prowadzi rachunek w PLN?
KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

Data: 2020-06-20 13:59:09
Autor: Robert Tomasik
Są jeszcze konta za 0?
W dniu 20.06.2020 o 13:32, Kamil Jońca pisze:

[...]

W EURO

--
Robert Tomasik

Data: 2020-06-20 14:03:45
Autor: ąćęłńóśźż
Są jeszcze konta za 0?
A jak było w 1939 z rachunkami Polaków w Słowackich bankach?
Lub w 1938 w czeskich?

-- -- -
W EURO

Data: 2020-06-20 14:40:29
Autor: Robert Tomasik
Są jeszcze konta za 0?
W dniu 20.06.2020 o 14:03, ąćęłńóśźż pisze:

W EURO > A jak było w 1939 z rachunkami Polaków w Słowackich bankach?

Lub w 1938 w czeskich?
A w Polskich?

--
Robert Tomasik

Data: 2020-06-20 13:56:41
Autor: ąćęłńóśźż
Są jeszcze konta za 0?
Przyjdzie jakaś ospa i jesteś w czarnej d... .

-- -- -