Są obiecane reparacje!

Data: 2020-09-22 00:38:26
Autor: Bruno Brunowski
Są obiecane reparacje!
"Niemcy otrzymali zgodę na przywóz do Polski aż 40 500 ton odpadów w postaci pyłów gazów odlotowych. Będą one składowane w Mirsku (Dolny Śląsk).

Na przywóz ogromnej ilości odpadów zezwolił Główny Inspektor Ochrony Środowiska. Za przewóz śmieci odpowiedzialna jest firma Eigenschen Trocken - und Umwelttechnik GmbH z siedzibą w Niemczech.
(...)
Powyższe odpady zostaną poddane operacji odzysku o kodzie R5 poza instalacją poprzez wypełnienie wyrobiska poeksploatacyjnego na działce nr: 199/4, obręb Proszowa, Gmina Mirsk, przez firmę PRI-BAZALT Rekultywacja Sp. z o.o., z siedzibą pod adresem: Rębiszów 200, 59.630 Mirsk."

Brawo panie BACZNOŚĆ!!! Naczelniku SPOCZNIJ!!!, kolejna obietnica spełniona.

--
Bruno

Data: 2020-09-22 10:08:40
Autor: Alojzy Gąska
Są obiecane reparacje!
użytkownik Bruno Brunowski napisał:
"Niemcy otrzymali zgodę na przywóz do Polski aż 40 500 ton odpadów

Daty żeś zgubił i początek zasypywania dziury:)

2013 się kłania.

Za to jest łał&wow. Tego niusa widziałem wczoraj na demotywatorach, w przeciwieństwie do ciebie info sprawdzam.

Proszę się tam podciągnąć!

Data: 2020-09-22 13:21:01
Autor: Bruno Brunowski
Są obiecane reparacje!
W dniu wtorek, 22 września 2020 19:08:42 UTC+2 użytkownik Alojzy Gąska napisał:
> [...]

Za to jest łał&wow. Tego niusa widziałem wczoraj na demotywatorach, w przeciwieństwie do ciebie info sprawdzam.

Nocniczku, zgoda na przywóz niemieckich odpadów hutniczych jest nówka sztuka: "Pismo w tej sprawie do Urzędu Miasta i Gminy w Mirsku wpłynęło 11 września bieżącego roku."
https://lwowecki.info/ponad-40-tysiecy-ton-odpadow-z-niemiec-trafi-na-teren-naszego-powiatu/

A teraz poć się.

--
Bruno

Data: 2020-09-22 22:26:21
Autor: u2
Są obiecane reparacje!
zgoda na przywóz niemieckich odpadów hutniczych jest nówka sztuka

oki brutuś, zgoda jak zgoda, a co z twoją mafią śmieciową, która wwoziła bez zgody ?

Data: 2020-09-22 14:14:09
Autor: Bruno Brunowski
Są obiecane reparacje!
W dniu wtorek, 22 września 2020 22:26:23 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> zgoda na przywóz niemieckich odpadów hutniczych jest nówka sztuka

Kukuryźniczku, jak na razie jedyna mafia śmieciowa, która dała się złapać, nota bene za PO, to ta pisowska z Bogatymi.

Teraz wysypiska płoną, import śmieci jest rekordowy, a służby nic nie potrafią wykryć. Ciekawa sprawa.

--
Bruno

oki brutuś, zgoda jak zgoda, a co z twoją mafią śmieciową, która wwoziła bez zgody ?

Data: 2020-09-22 23:19:40
Autor: u2
Są obiecane reparacje!
jak na razie jedyna mafia śmieciowa, która dała się złapać, nota bene za PO, to ta pisowska z Bogatymi.

"Bogatymi", czyli znajomymi Sławka ?

Data: 2020-09-22 14:21:56
Autor: Bruno Brunowski
Są obiecane reparacje!
W dniu wtorek, 22 września 2020 23:19:42 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> jak na razie jedyna mafia śmieciowa, która dała się złapać, nota bene za PO, to ta pisowska z Bogatymi.

"Bogatymi", czyli znajomymi Sławka ?

Kukuryźniczku, jak na razie jedyna mafia śmieciowa, która dała się złapać, nota bene za PO, to ta pisowska z Bogatyni.

Teraz wysypiska płoną, import śmieci jest rekordowy, a służby nic nie potrafią wykryć. Ciekawa sprawa.

Teraz zrozumiałeś?

--
Bruno

Data: 2020-09-22 23:30:25
Autor: u2
Są obiecane reparacje!
jak na razie jedyna mafia śmieciowa, która dała się złapać, nota bene za PO, to ta pisowska z Bogatyni

to musi byli znajomi waszego Sławunia ?

Data: 2020-09-22 11:08:48
Autor: u2
Są obiecane reparacje!
Na przywóz ogromnej ilości odpadów zezwolił Główny Inspektor Ochrony Środowiska.

skoro zezwolił, to w czym problem ? a ile śmieci przywiozła do Bolandy mafia śmieciowa ? wie ktoś ?

Data: 2020-09-22 11:25:13
Autor: _Master_
Są obiecane reparacje!
W dniu 2020-09-22 o 11:08, u2 pisze:
skoro zezwolił, to w czym problem ?

Mało mamy swoich śmieci żeby załadować do tego wyrobiska?

Za Konfederacji coś takiego by nie miało miejsca ;-)

Data: 2020-09-22 10:01:25
Autor: Alojzy Gąska
Są obiecane reparacje!
rozentuzjazmowany _Master_ który zaraz załapie dysonansa i ochlamnie:

Mało mamy swoich śmieci żeby załadować do tego wyrobiska?

To pytanie kieruj do swojego fumfla z pslu:)

Po prostu teraz zarabia nie peło tylko pis. ctrl+v z prega

Ale że co?
Starosta z pslu źle zrobił podpisując zgodę na zasypanie dziury?

cyt.
Projekt rekultywacji wyrobiska po Kopalni Bazaltu ,,Rębiszów" firmy PPU ,,PRI- BAZALT" S.A. w miejscowości
Rębiszów, gmina Mirsk - sporządzonym w kwietniu 2013 r. przez GEOTRADE Spółka z o.o.

I jednocześnie chcesz zrównać płonące odpady z 2017? z odpadami
(pis/peło/psl 2013-2020):
- pyły z gazów odlotowych inne niż wymienione
- odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów
- gleba i ziemia w tym kamienie, inne niż wymienione

Średnio się znam, ale wydaje mi się że one się różnią i te są raczej niepalne:)

Nie wiem czy geszeft jest robiony. Pewnie jest. Teraz zarabia pis.

Data: 2020-09-22 13:20:28
Autor: Bruno Brunowski
Są obiecane reparacje!

Data: 2020-09-23 09:45:21
Autor: Alojzy Gąska
Są obiecane reparacje!
użytkownik Bruno Brunowski napisał:

Nocniczku, zgoda na przywóz niemieckich odpadów hutniczych jest nówka sztuka: "Pismo w tej sprawie do Urzędu Miasta i Gminy w Mirsku wpłynęło 11 września bieżącego roku."

Każda wydawana co rok od 2013 jest nówka sztuka.

Trza było się ekscytować od 2013 co rok.

O 2013 już dostałeś. Masz z 2015:
rekultywacją nieczynnego wyrobiska, na podstawie decyzji Starosty Lwóweckiego (PSL) z dnia 3 sierpnia 2015 r. (znak: GŚ.6122.10.2015.2) zobowiązującej Spółkę do rekultywacji i zagospodarowania gruntów wyrobiska po kopalni bazaltu Rębiszów Chujowe masz argumenta, cienkie takie.

Data: 2020-09-23 15:05:55
Autor: Bruno Brunowski
Są obiecane reparacje!
W dniu środa, 23 września 2020 18:45:23 UTC+2 użytkownik Alojzy Gąska napisał:
> [...]

rekultywacją nieczynnego wyrobiska, na podstawie decyzji Starosty Lwóweckiego (PSL) z dnia 3 sierpnia 2015 r. (znak: GŚ.6122.10.2015.2) zobowiązującej Spółkę do rekultywacji i zagospodarowania gruntów wyrobiska po kopalni bazaltu Rębiszów Chujowe masz argumenta, cienkie takie.

Zgadza się Nocniczku, cienkie masz argumenty. Nie wiem czym rekultywowali wcześniej, ale pierwsza zgoda na wwóz niemieckich odpadów pochodzi z 2016 roku:
 https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://www.sejm.gov.pl/Sejm8.nsf/InterpelacjaTresc.xsp%3Fkey%3D75322383&ved=2ahUKEwiauL3fo4DsAhWE-yoKHTPuBI4QFjAAegQIAxAB&usg=AOvVaw2dTnbgBIOkwr7IkdStgPsd

--
Bruno

Data: 2020-09-24 10:51:13
Autor: u2
Są obiecane reparacje!
Nie wiem czym rekultywowali wcześniej, ale pierwsza zgoda na wwóz niemieckich odpadów pochodzi z 2016 roku

ano, czyli wcześniej był wwóz bez zgody, typowe dla pełomafii:)))))))))))

Data: 2020-09-22 13:00:45
Autor: u2
Są obiecane reparacje!
W dniu 22.09.2020 o 11:25, _Master_ pisze:
W dniu 2020-09-22 o 11:08, u2 pisze:
skoro zezwolił, to w czym problem ?

Mało mamy swoich śmieci żeby załadować do tego wyrobiska?

Za Konfederacji coś takiego by nie miało miejsca ;-)

kuń-federacja by zlikwidowała państwo jako przeżytek kapitalistyczny

wtedy śmieci by rosły i rosły, bo każdy by mógł sobie je wyrzucać gdzie chce

Data: 2020-09-22 13:43:48
Autor: _Master_
Są obiecane reparacje!
W dniu 2020-09-22 o 13:00, u2 pisze:
wtedy śmieci by rosły i rosły, bo każdy by mógł sobie je wyrzucać gdzie chce

Usłyszałeś piąte przez dziesiąte kilka chwytliwych sloganów Korwina.
Fakt czasem Korwin robi złą robotę.

Posłuchaj innych posłów Konfederacji. Wysil mózgownicę. Oni wcale nie są bajkopisarzami. Mają konkretne propozycje na tu i teraz a nie tylko na czas po UE i lewackiej chorobie.

Biedroń czy ten z tvnu to przy nich lamerzy którzy tylko lecą ogólnikami.

Co innego Zandberg.
To jest gość z którym można się nie zgadzać ale można też dyskutować.

Nadchodzi jutro ;-)

Data: 2020-09-22 14:44:01
Autor: u2
Są obiecane reparacje!
W dniu 22.09.2020 o 13:43, _Master_ pisze:
W dniu 2020-09-22 o 13:00, u2 pisze:
wtedy śmieci by rosły i rosły, bo każdy by mógł sobie je wyrzucać gdzie chce

Usłyszałeś piąte przez dziesiąte kilka chwytliwych sloganów Korwina.
Fakt czasem Korwin robi złą robotę

w telewizorni kuń-federacja daje tylko tego żydka

jest jeszcze u was Braun, ten to by monarchię żydoską w Bolanda zrobił, jak by żydów Dudy, Morawieckiego i Kaczyńskiego było mało:)

Data: 2020-09-22 10:26:40
Autor: Alojzy Gąska
Są obiecane reparacje!
użytkownik u2 napisał:

w telewizorni kuń-federacja daje tylko tego żydka

jest jeszcze u was Braun, ten to by monarchię żydoską w Bolanda zrobił, jak by żydów Dudy, Morawieckiego i Kaczyńskiego było mało:)

Ostatnio korwiny wyciągnęły propozycję od GP i tv.republika na jakie
sponsorowane reklamy dla branży futrzaków. Tj. jak zapłacita to
my wychwalim waszą branżę pod niebiosa i zrobim z niej ochy i achy:
https://pbs.twimg.com/media/EiMTm5CWoAM8zDZ?format=jpg&name=large

I "ż" okopressy podkreślają jak to korwiny idą w górę w internecie.
Nu ale jak korwiny "ż" i okopressy tysz "ż", w takim razie
nie ma się czym martwić:)

Data: 2020-09-22 15:30:13
Autor: _Master_
Są obiecane reparacje!
I to tyle w kwestii Twojej wiedzy?

Nie oglądaj telewizji bo telewizja kłamie.

PS. Mam śwagra co to był za pisem a ze mnie się po cichu naśmiewał.

Nie dyskutowałem z nim. Internet mu pomógł. Teraz owierdzi że tylko konfederaci mówią konkretnie i zrozumiale, mają program i jakieś ZASADY.

Data: 2020-09-22 15:36:48
Autor: u2
Są obiecane reparacje!
W dniu 22.09.2020 o 15:30, _Master_ pisze:
I to tyle w kwestii Twojej wiedzy?

Nie oglądaj telewizji bo telewizja kłamie.

znaczy się Mikke kłamie ? wcale nie głosi swoich poglądów ?:)

Data: 2020-09-22 16:02:11
Autor: _Master_
Są obiecane reparacje!
Każda partia ma swojego Palikota.

Ale na prawdę nie więcej nie wiesz?

Data: 2020-09-22 16:37:59
Autor: u2
Są obiecane reparacje!
W dniu 22.09.2020 o 16:02, _Master_ pisze:
Każda partia ma swojego Palikota.

Ale na prawdę nie więcej nie wiesz?

ale ale kuń-federacja ma żydków Mikke, Brauna i Bosaka, ten od kunia

Data: 2020-09-22 23:00:33
Autor: _Master_
Są obiecane reparacje!

ale ale kuń-federacja ma żydków Mikke, Brauna i Bosaka, ten od kunia

Żydki są wszędzie. Jesteś antysemitą?

Data: 2020-09-22 23:11:44
Autor: u2
Są obiecane reparacje!
W dniu 22.09.2020 o 23:00, _Master_ pisze:

ale ale kuń-federacja ma żydków Mikke, Brauna i Bosaka, ten od kunia

Żydki są wszędzie. Jesteś antysemitą?

no jak antysemita, skoro głosuję na żydków z Peace:)

Data: 2020-09-23 12:08:19
Autor: _Master_
Są obiecane reparacje!
To o co Ci chodzi?

Żydki są mądre i głupie jak inne nacje.

Data: 2020-09-23 17:16:01
Autor: u2
Są obiecane reparacje!
W dniu 23.09.2020 o 12:08, _Master_ pisze:
To o co Ci chodzi?

Żydki są mądre i głupie jak inne nacje.

no właśnie, nie głosuję na tych jawnie głupich

Data: 2020-09-22 21:31:41
Autor: Sylvio Balconetti
Są obiecane reparacje!

https://www.boden-bauschutt.com/

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

          /\_/\
( o o )
==_Y_==
  `-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

Są obiecane reparacje!