Są obiecane reparacje!

Data: 2020-09-22 10:08:40
Autor: Alojzy Gąska
Są obiecane reparacje!
użytkownik Bruno Brunowski napisał:
"Niemcy otrzymali zgodę na przywóz do Polski aż 40 500 ton odpadów

Daty żeś zgubił i początek zasypywania dziury:)

2013 się kłania.

Za to jest łał&wow. Tego niusa widziałem wczoraj na demotywatorach, w przeciwieństwie do ciebie info sprawdzam.

Proszę się tam podciągnąć!

Data: 2020-09-22 13:21:01
Autor: Bruno Brunowski
Są obiecane reparacje!
W dniu wtorek, 22 września 2020 19:08:42 UTC+2 użytkownik Alojzy Gąska napisał:
> [...]

Za to jest łał&wow. Tego niusa widziałem wczoraj na demotywatorach, w przeciwieństwie do ciebie info sprawdzam.

Nocniczku, zgoda na przywóz niemieckich odpadów hutniczych jest nówka sztuka: "Pismo w tej sprawie do Urzędu Miasta i Gminy w Mirsku wpłynęło 11 września bieżącego roku."
https://lwowecki.info/ponad-40-tysiecy-ton-odpadow-z-niemiec-trafi-na-teren-naszego-powiatu/

A teraz poć się.

--
Bruno

Data: 2020-09-22 22:26:21
Autor: u2
Są obiecane reparacje!
zgoda na przywóz niemieckich odpadów hutniczych jest nówka sztuka

oki brutuś, zgoda jak zgoda, a co z twoją mafią śmieciową, która wwoziła bez zgody ?

Data: 2020-09-22 14:14:09
Autor: Bruno Brunowski
Są obiecane reparacje!
W dniu wtorek, 22 września 2020 22:26:23 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> zgoda na przywóz niemieckich odpadów hutniczych jest nówka sztuka

Kukuryźniczku, jak na razie jedyna mafia śmieciowa, która dała się złapać, nota bene za PO, to ta pisowska z Bogatymi.

Teraz wysypiska płoną, import śmieci jest rekordowy, a służby nic nie potrafią wykryć. Ciekawa sprawa.

--
Bruno

oki brutuś, zgoda jak zgoda, a co z twoją mafią śmieciową, która wwoziła bez zgody ?

Data: 2020-09-22 23:19:40
Autor: u2
Są obiecane reparacje!
jak na razie jedyna mafia śmieciowa, która dała się złapać, nota bene za PO, to ta pisowska z Bogatymi.

"Bogatymi", czyli znajomymi Sławka ?

Data: 2020-09-22 14:21:56
Autor: Bruno Brunowski
Są obiecane reparacje!
W dniu wtorek, 22 września 2020 23:19:42 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> jak na razie jedyna mafia śmieciowa, która dała się złapać, nota bene za PO, to ta pisowska z Bogatymi.

"Bogatymi", czyli znajomymi Sławka ?

Kukuryźniczku, jak na razie jedyna mafia śmieciowa, która dała się złapać, nota bene za PO, to ta pisowska z Bogatyni.

Teraz wysypiska płoną, import śmieci jest rekordowy, a służby nic nie potrafią wykryć. Ciekawa sprawa.

Teraz zrozumiałeś?

--
Bruno

Data: 2020-09-22 23:30:25
Autor: u2
Są obiecane reparacje!
jak na razie jedyna mafia śmieciowa, która dała się złapać, nota bene za PO, to ta pisowska z Bogatyni

to musi byli znajomi waszego Sławunia ?

Są obiecane reparacje!