Są poszlaki na korzyść Jaruzelskiego

Data: 2011-12-16 13:29:36
Autor: Jacek Biały
Są poszlaki na korzyść Jaruzelskiego

Oryginał  (cyrylica)

http://bukovsky-archives.net/pdfs/poland/pl81-11b.pdf

strona pdf :  9-10     (maszynopis: 535-536)

Tłumaczenie na j. polski - IPN

http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=szyfrogramy%20jaruzelski&source=web&cd=15&ved=0CDMQFjAEOAo&url=http%3A%2F%2Fwww.13grudnia81.pl%2Fdownload.php%3Fs%3D6%26id%3D24900&ei=WFDpTsO6FM6HhQeRovjTCg&usg=AFQjCNGy9MZDsQy-R5QhlPSFNPRUrVSQQQ&cad=rja

Aneks nr 19
1981 grudzień 10, Moskwa - Zapis roboczy posiedzenia Biura
Politycznego KC KPZR,
ściśle tajne

strona 700

Susłow:

(....)
Wydaje mi się, że Jaruzelski przejawia pewien spryt. Chce zasłonić się
prośbami,
które przedkłada Związkowi Radzieckiemu. Próśb tych, rzecz jasna,
fizycznie nie jesteśmy
w stanie spełnić, a Jaruzelski potem powie, że przecież zwracał się do
Związku
Radzieckiego, prosił o pomoc, ale tej pomocy nie uzyskał.
Jednocześnie Polacy otwarcie oświadczają, że są przeciwni wprowadzeniu
wojsk.
Jeżeli wojska zostaną wprowadzone, to będzie oznaczało katastrofę..
Myślę, że wszyscy
jesteśmy zgodni co do tego, że nie może być mowy o żadnym wprowadzeniu
wojsk.
(....)

Data: 2011-12-16 13:42:47
Autor: Marek
On 16 Gru, 22:29, Jacek Biały <jacekbia...@tlen.pl> wrote:
[...]

Sa poszlaki, ze morderca nie chcial zamordowac - jak oddasz pieniadze,
to cie nie zamorduje...
Mial pecha - nie oddal wszystkiego - sam jest sobie winny...

Data: 2011-12-16 22:52:23
Autor: mkarwan
Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbialy0@tlen.pl> napisał w wiadomości news:7cc0ff64-3e63-4569-ada9-a65e76c78f59e2g2000vbb.googlegroups.com...
Oryginał  (cyrylica)
http://bukovsky-archives.net/pdfs/poland/pl81-11b.pdf

To archiwum jest bezwartościowe.
nie są to fotokopie, a ni kserokopie oryginalnych protokołów z posiedzeń biura Politycznego KPZR.
Te powinny zawierać pieczęć i podpisy.
Takie maszynopisy mógł sporządzić każdy, z treścią mu pasującą.

Data: 2011-12-16 14:16:53
Autor: Jacek Biały
On 16 Gru, 22:52, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbia...@tlen.pl> napisał w wiadomościnews:7cc0ff64-3e63-4569-ada9-a65e76c78f59e2g2000vbb.googlegroups.com...

> [...]

To archiwum jest bezwartościowe.
nie są to fotokopie, a ni kserokopie oryginalnych protokołów z posiedzeń

Ską wiesz? Widziałeś prawdziwe?

Takie maszynopisy mógł sporządzić każdy, z treścią mu pasującą.

No więc kto je sporzadził? Bukowski, czy sam Jelcyn?
To są tysiace stron. Trzeba by było je napisać starą maszyną, a potem
sztucznie postarzeć.
jb

Data: 2011-12-16 23:27:11
Autor: mkarwan

Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbialy0@tlen.pl> napisał w wiadomości news:54366486-588e-4d3d-a577-fedb7609cb7fp20g2000vbm.googlegroups.com...
> [...]

To archiwum jest bezwartościowe.
nie są to fotokopie, a ni kserokopie oryginalnych protokołów z posiedzeń

Skąd wiesz? Widziałeś prawdziwe?

Widziałem kopie dokumentów polskich i kopię jednego z dokumentów sowieckich.
Nie do pomyślenie było aby protokoły z posiedzeń BP PZPR czy KPZR były bez pidpisów i pieczątki.

[...]

Akcja dezinformacyjna jest podstawą działalności każdego wywiadu z KGB włącznie.
Zadajesz dziecinne pytania.

Data: 2011-12-16 14:46:53
Autor: Jacek Biały
On 16 Gru, 23:27, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbia...@tlen.pl> napisał w wiadomościnews:54366486-588e-4d3d-a577-fedb7609cb7fp20g2000vbm.googlegroups.com...

> [...]

>sztucznie postarzeć.

Akcja dezinformacyjna jest podstawą działalności każdego wywiadu z KGB

KGB tworzyło przez lata równoległe achiwa...
Ale podpisów i pieczatek specjalnie nie wstawili, żeby skompromitować
Bukowskiego, który przyjdzie je kopiować.

Zadajesz dziecinne pytania.

Nie ma głupich pytań. Są głupie odpowiedzi.

jb

Data: 2011-12-17 11:37:44
Autor: pluton
Są poszlaki na korzyść Jaruzelskiego
Nie ma głupich pytań. Są głupie odpowiedzi.

Czy jak złapiesz sie rekoma za trakcje a nogami staniesz na szynach, to
pojedziesz jak tramwaj ?

Nullification

Data: 2011-12-17 11:52:37
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbialy0@tlen.pl> napisał w wiadomości news:6243537b-e586-40e8-a7eb-a544fa1088a8n6g2000vbg.googlegroups.com...
[...]

Właśnie głupio odpowiedziałeś. Chcąc za wszelką cenę zachować obraz stanu wojennego, taki obraz jaki sobie wyobraziłeś, uznasz za prawdziwy każdy świstek papieru, który potwierdza twoje przekonanie.  Jednocześnie w innych sprawach każde świadectwo Rosjan uznajesz za fałszywe. Dziecinada.

Data: 2011-12-17 05:47:15
Autor: Jacek Biały
On 17 Gru, 11:52, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbia...@tlen.pl> napisał w wiadomościnews:6243537b-e586-40e8-a7eb-a544fa1088a8n6g2000vbg.googlegroups.com...

> [...]

wojennego, taki obraz jaki sobie wyobraziłeś, uznasz za prawdziwy każdy
świstek papieru, który potwierdza twoje przekonanie.

Jakie przekonanie? Przecież go teraz bronię.
Spór z mkarwanem dotyczy wiarygodności papierów, a nie takiego, czy
innego przekonania.

jb

Data: 2011-12-17 08:03:27
Autor: Jacek Biały
On 17 Gru, 14:47, Jacek Biały <jacekbia...@tlen.pl> wrote:

> [...]

> wojennego, taki obraz jaki sobie wyobraziłeś, uznasz za prawdziwy każdy
> świstek papieru, który potwierdza twoje przekonanie.

P.S.
Jak zwykle nie jesteś w temacie Idzikowski
jb

Data: 2011-12-17 17:34:34
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbialy0@tlen.pl> napisał w wiadomości news:ccbe509b-5057-479e-90b0-12520485753av29g2000yqv.googlegroups.com...
> [...]

Jakie przekonanie? Przecież go teraz bronię.
Spór z mkarwanem dotyczy wiarygodności papierów, a nie takiego, czy

Właśnie. Wiary w wiarygodność papierów. Wiary!
Ty wierzysz w każdy śmieć, który potwierdza twoje przekonanie!

Data: 2011-12-17 11:30:20
Autor: jr

=============================================>
Właśnie. Wiary w wiarygodność papierów. Wiary!
Ty wierzysz w każdy śmieć, który potwierdza twoje przekonanie!

Towarzyszu Idzikowski!
Protokoły politbiura KPSS nazywacie śmieciami?!
(i mysmy z takimi ludźmi mieli budować Socjalizm)
:-DDD
jb

Data: 2011-12-18 06:47:17
Autor: stevep

=============================================>>
[...]

A dla was towarzyszu to święte pismo?

--
stevep

Data: 2011-12-17 12:07:24
Autor: mkarwan
[...]

Protokoły z obrad  Biura Politycznego KC PZPR czy KPZR były przechowywane w kancelariach tajnych Komitetu Centralnego.
Komitet Centralny to oprócz organu wybieralnego spora grupa urzędników partyjnych.
Nie było powodów aby protokoły z posiedzeń Biura  Politycznego były przekazywane gdzie indziej nawet do SB czy KGB.
Do odpowiednich ministerstw lub służb mógł dotrzeć fragment uchwały BP z odpowiednimi zaleceniami.
Sprawami wykonawczymi zajmował się bardziej sekretariat KC niż BP.
Czytaj i ucz się, wiedzy nigdy za dużo.
Brak podpisów i pieczątek jest dowodem, na to, ze nie są to fotokopie lub kserokopie dokumentów. To jest bezsporne.
Chyba Bukowski http://pl.wikipedia.org/wiki/W%C5%82adimir_Bukowski pomylił ci się z Mitrochinem.
Mitrochin ponoć był archiwistą KGB.
Nie miał więc dostępu do archiwum KC KPZR.
Archiwum Mitrochina nosi cechy dobrze przeprowadzonej akcji dezinformacyjnej.
Piszę dobrze przeprowadzone bo wielu uwierzyło w autentyczność "dokumentów". Dziwne, ze nikt nie zadał sobie pytania dlaczego nie są to fotokopie czy kserokopie oryginalnych dokumentów.
Jeśli nie są to fotokopie lub kserokopie to znaczy, że mogą one zawierać dowolne treści.

Zadajesz dziecinne pytania.
Nie ma głupich pytań. Są głupie odpowiedzi.

Lustro ci się kłania.

jb

Data: 2011-12-17 05:56:06
Autor: Jacek Biały
On 17 Gru, 12:07, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

odpowiednimi zaleceniami.
Sprawami wykonawczymi zajmował się bardziej sekretariat KC niż BP.

Dziekuję bardzo, lecz co z tego?
Bukowski skopiował dokumenty, gdy ZSRR już nie istniał.
Pytanie jest o to, _co on skopiował_. Tysiace stron dukumentów z
pieczęciami odtajnienia pisane stara sowiecką maszyną (1993 mieli już
lepsze).

[...]

Nie wiem kto to jest Mitrochin, więc nie mogłem go z kims pomylić.

Mitrochin ponoć był archiwistą KGB.
Nie miał więc dostępu do archiwum KC KPZR.
Archiwum Mitrochina nosi cechy dobrze przeprowadzonej akcji
dezinformacyjnej.

Czy archiwum Bukowskiego ma cos wspólnego z Mitrochinem?
jb

Data: 2011-12-16 23:24:30
Autor: Lorn
W dniu 2011-12-16 22:52, mkarwan pisze:
[...]

No więc wytłumacz mi dlaczego jako jedyny Jaruś maił sfałszowaną teczkę? :> Miała pieczęć kartoflem odbitą? ;-)

Data: 2011-12-17 02:58:28
Autor: Hans Kloss
On 16 Gru, 17:24, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

No więc wytłumacz mi dlaczego jako jedyny Jaruś maił sfałszowaną teczkę?
 Bo twoi idolkowie, platfonsie, powołali do życia  na samym poczatku
lat 90tych specjalną komórkę do gnojenia "jarusia" i tylko jarusia,
która zajęła się produkcją m.in. takich właśnie syfów.  Juz masz
jasność?
J-23

Data: 2011-12-17 14:29:51
Autor: pluton
Są poszlaki na korzyść Jaruzelskiego
 Bo twoi idolkowie, platfonsie, powołali do życia  na samym poczatku
lat 90tych specjalną komórkę do gnojenia "jarusia" i tylko jarusia,

To na początku lat 90tych ktoś już wiedział o istnieniu "jarusia" ?

Nullification

Data: 2011-12-17 14:33:45
Autor: Grzegorz Z.
Hans Kloss napisał:

[...]

W latach 90? Przecież już za Gierka Jaruś nieustannie miał "ogon".

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-16 23:59:48
Autor: pluton
Są poszlaki na korzyść Jaruzelskiego
jeszcze 20 tysiecy takich poszlak i okaze sie,
ze Jaruzel jest niewinny.

Nullification

Data: 2011-12-17 05:44:06
Autor: Jacek Biały
On 16 Gru, 23:59, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
jeszcze 20 tysiecy takich poszlak i okaze sie,
ze Jaruzel jest niewinny.

Na razie znalazłem jedną
jb

Są poszlaki na korzyść Jaruzelskiego