Sa sewery stojace lub do szafy ?

Data: 2009-06-09 13:53:54
Autor: Fantom
Sa sewery stojace lub do szafy ?
Witam
Czy sa serwerki (takie nizszej klasy) , ktore ogolnie sa do racka 19, ale mozna je posatwic smailo na ziemi ? I aby jak stal (nie lezal) na ziemi to wyglada w miare na normalny sewer a ni ejakis dziwny postawiony bokiem (aby laik nie rozroznil)

Fantom

Data: 2009-06-09 14:03:04
Autor: Marrcino
Fantom pisze:
[...]

Oczywiście, prawie wszystkie. Tylko to jest odwrotnie: Do stojących się dokupuje szyny i masz szafowy. Tyle ze niestety najczęściej aż 5U.

Marrcino

Data: 2009-06-09 15:06:37
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
Sa sewery stojace lub do szafy ?
Oczywiście, prawie wszystkie. Tylko to jest odwrotnie: Do stojących
się dokupuje szyny i masz szafowy. Tyle ze niestety najczęściej aż 5U.

Sisi i np. takie kurduple HP, roznia sie od zwyklej stacji roboczej tym, ze z tylu jest ILO. Poza tym - nie do poznania.

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327

Data: 2009-06-09 22:50:01
Autor: Fantom
[...]

iLO ? Czyli jednak sa to serwerki raczej przynajmniej ze sredniej polki ?

Fantom

Data: 2009-06-25 01:26:02
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
Sa sewery stojace lub do szafy ?
iLO ? Czyli jednak sa to serwerki raczej przynajmniej ze sredniej
polki ?

Jakbys zoabczyl bebechy to bys zwatpil ;-)

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327

Data: 2009-06-28 17:26:05
Autor: Fantom
Sa sewery stojace lub do szafy ?
iLO ? Czyli jednak sa to serwerki raczej przynajmniej ze sredniej
polki ?

Jakbys zoabczyl bebechy to bys zwatpil ;-)

Hehe. Dzieki :)
Kupilem IBMa x3400 7976KNG - powinien wystarczyc a cena dosc dobra (5200 netto + 1600 szyny)

Fantom

Data: 2009-06-09 15:50:08
Autor: Konrad 'd3viCe' Pióro
Sa sewery stojace lub do szafy ?
On Tue, 09 Jun 2009 14:03:04 +0200
Marrcino <niema@niczego.pl> wrote:

Fantom pisze:
> [...]

Oczywiście, prawie wszystkie. Tylko to jest odwrotnie: Do stojących
się dokupuje szyny i masz szafowy. Tyle ze niestety najczęściej aż 5U.

Np. serwery Intela.

Konrad 'd3viCe' Pióro

Data: 2009-07-01 22:34:40
Autor: Fantom
> [...]

Oczywiście, prawie wszystkie. Tylko to jest odwrotnie: Do stojących
się dokupuje szyny i masz szafowy. Tyle ze niestety najczęściej aż 5U.

Dasz dokladny model ? Bo nie moge znalezc konkretnego ktory taki jest. Pisze, ze trza kupic taki lub taki -a nie ze jest stojacy z mozliwoscia dokupienia szyn.

Fantom

Data: 2009-06-09 21:17:25
Autor: Piotrek
[...]

tak jak juz napisali wczesniej :)
sa ale ale to najczesciej do stojacych dokupuje sie szyny i przod(w IBM jest lekko inny, przynajmniej byl w x345 )
niestety ale spore sa po az 5U tak ze zajmuja niemalo miejsca w szafie jesli je sie chce zamontowac poziomo

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-06-09 22:48:21
Autor: Fantom
[...]

Dzieki wszytskim za info.
Moze mi ktos wksazac takie cos (jakies www) ? Bo nie wiem za bardzo pod jakim haslem tego szukac.
I czy sa takie ktore nie zajma az 5U ??
Czy sa od razu takie aby szyny byly w zestawie a nie jako osobna pozycja ?

Fantom

Data: 2009-06-12 17:28:07
Autor: Fantom
[...]

No fakt - sa.
Tylko czemu taki serwerek automatycznie jest co najmniej o 1000 zl drozszy, nie dajac nic wiecej w zamian ? Czy wywiercenei kilku dodoatkowych dziur tak musi podwyzac cene ? Szczegolnie, ze szyny i tak trzeba dokupic dodatkowo

Fantom

Sa sewery stojace lub do szafy ?