"Są taśmy, nie ma najmniejszej wątpliwości"

Data: 2012-11-05 10:45:06
Autor: Jusuf
"Są taśmy, nie ma najmniejszej wątpliwości"
Według Wałęsy istnieją taśmy z nagraniem ostatniej rozmowy braci Kaczyńskich i prędzej czy później zostaną one ujawnione. - Kaczyński mógł się zdenerwować, bo podejmował wtedy decyzje i prędzej czy później to zostanie udowodnione. A jeśli zdenerwuje ludzi, którzy mają taśmy z rozmów, to będzie bardzo niebezpieczna sytuacja - powiedział Wałęsa. - Są takie taśmy! Nie ma najmniejszej wątpliwości. Ale ci, którzy je mają, nie chcą pokazywać, że cały świat jest pod kontrolą - dodał. Przekonywał, że rozmowa nie mogła dotyczyć tylko "zdrowia mamy". - Tu samolot już zahacza o brzozy, trzeba podejmować decyzje, a oni mówią o kotach? No proszę panią! - odpowiedział Wałęsa.

B. prezydent ostro zaatakował współpracowników Lecha Kaczyńskiego i stwierdził, że "prawda niedługo wyjdzie na jaw". - Zobaczymy, co wtedy zrobią ci odpowiedzialni. Albo znajdą się w psychicznym ośrodku, albo popełnią samobójstwo. Oni nie wytrzymają obciążenia i to już widać. I dlatego szukają na wszelki sposób, żeby znaleźć coś, że to był zamach - mówił Wałęsa. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-05 10:54:52
Autor: T.
W dniu 2012-11-05 10:45, Jusuf pisze:
[...]

Ciekawe pooglądać, jak skomentował kopie akt, które powyrywał z akt Bolka. Braun go wypytywał... Widać było lekkie zdenerwowanie prezydenta.
A jeśli rzeczywiście ktoś nagrał rozmowę braci, to pytanie - jak daleko posunie się Tusk w inwigilacji własnego społeczeństwa...
T.

Data: 2012-11-05 11:05:24
Autor: Jusuf

Tusk? Rozmowę przechwycili na 100% Amerykanie. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-05 11:06:05
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "T." <kuki543@interia.pl> napisał w wiadomości news:50978cec$0$1228$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To Wałęsa powiedział, że Tusk nagrał rozmowę braci?

rozbawiony

Data: 2012-11-05 12:39:29
Autor: the_foe
W dniu 2012-11-05 10:54, T. pisze:
[...]

jedyna kopie zniszczyl? To na jakiej podstawie powstala ksiazka panow C i G? Jednak zmyslali w slusznej sprawie?

--
the_foe

Data: 2012-11-05 05:37:23
Autor: Marek
On Nov 5, 12:40 pm, the_foe <the_...@wupe.pl> wrote:
W dniu 2012-11-05 10:54, T. pisze:

> [...]

jedyna kopie zniszczyl? To na jakiej podstawie powstala ksiazka panow C
i G? Jednak zmyslali w slusznej sprawie?

Znaleziono inne "jedyne kopie".

Data: 2012-11-05 14:42:03
Autor: Przemysław M.
Dnia Mon, 5 Nov 2012 10:45:06 +0100, Jusuf napisał(a):

[...]

Być może telefon braciszka do braciszka był tym detonatorem który wyzwolił
wybuch "trotylu i nitrogliceryny" na pokładzie TU. Przypomniam, że Jarosław
don InVitro zadzwonił do Wielkiego Patrioty 20 minut po planowym lądowaniu
TU. Nie wiedział, że samolot ma 20 min opóźnienia. PiS-owcy, idźcie tą
drogą! --

Wystąpienie Jarosława Kaczyńskiego dowiodło, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcę zabiegać o to, by stanąć jeszcze raz na czele rządu Rzeczypospolitej - krzyczał donośnie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstając z krzeseł. - Nie dla władzy, ale po to by zrealizować program 2020, zamożna Polska w G20 - zakończył
swoje przemówienie. W czasie prawie godzinnego wystąpienia prezesa PiS
nie padł jednak żaden konkret na temat tego planu.
Zwyciężymy! Zwyciężymy! Zwyciężymy! - skandował prezes PiS z całą salą.

"Są taśmy, nie ma najmniejszej wątpliwości"