Są winni!

Data: 2010-12-23 14:32:33
Autor: heÂŽsk
Są winni!

http://wiadomosci.onet.pl/raporty/katastrofa-smolenska/to-wina-mediow-nie-dopytali-j-kaczynskiego-co-mial,1,4088808,wiadomosc.html

Data: 2010-12-23 15:48:54
Autor: Neko
Są winni!
Dobra Hesk, zrobiles juz ta swoja dzisiejszna norme. :)
Mozesz podejsc do kasy. Zarobiles na karpia. ;)

Data: 2010-12-23 15:50:24
Autor: raff
Są winni!

"Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote in message news:ievnh1$tfq$1news.onet.pl...
Dobra Hesk, zrobiles juz ta swoja dzisiejszna norme. :)
Mozesz podejsc do kasy. Zarobiles na karpia. ;)

Mnie przekonał. Niech idzie.

R.

Data: 2010-12-23 16:01:41
Autor: bolek
Są winni!

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:ievnji$u2m$1news.onet.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -

Dobra. To kto jest głupszy ?
Prezes czy cykliści ?

bolek

Data: 2010-12-23 15:10:22
Autor: obserwator
Są winni!
bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):
Dobra. To kto jest głupszy ?
Prezes czy cykliści ?

ja mysle, ze ci ktorzy nadal prowadza te bezmyslna nagonke na opozycje sa
najglupsi. Sami sobie to pieklo tworza w ktorych zostana ugotowani, jak raki - na czerwono.

Data: 2010-12-23 16:25:41
Autor: raff
Są winni!

"bolek" <bolek@neostrada.pl> wrote in message news:4d136456$0$2499$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Najmondrzejszy jest bolek. Wszyscy sa glupi, tylko bolo jest najmondrzejszy.

R.

Data: 2010-12-23 20:37:17
Autor: bolek
Są winni!

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:ievpln$59v$1news.onet.pl...

[...]

-- -- -- -- --

Zawsze tak twierdziłem.

Data: 2010-12-23 23:51:04
Autor: heÂŽsk
Są winni!
On Thu, 23 Dec 2010 15:50:24 +0100, "raff" <patagonia2389@onet.pl>
wrote:

> [...]
> Dobra Hesk, zrobiles juz ta swoja dzisiejszna norme. :)
> Mozesz podejsc do kasy. Zarobiles na karpia. ;)

Witaj jelopie. Wciaz usilujesz wkrecic sie do towarzystwa? ;o)))

Data: 2010-12-23 23:51:03
Autor: heÂŽsk
Są winni!
On Thu, 23 Dec 2010 15:48:54 +0100, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>
wrote:

Dobra Hesk, zrobiles juz ta swoja dzisiejszna norme. :)

Alez nie, wlasnie siedzimy sobie z awe i nabijamy sie z takich durni
jak ty Irek ;o))))

Mozesz podejsc do kasy. Zarobiles na karpia. ;)

 Irus, jak ida dopalacze?

Są winni!