S± wstêpne wyniki sekcji Z. Wassermanna

Data: 2011-09-01 20:28:10
Autor: Bogdan Idzikowski
S± wstêpne wyniki sekcji Z. Wassermanna
Wed³ug nieoficjalnych informacji test DNA potwierdzi³, ¿e ekshumowane zw³oki to cia³o ¶p. pos³a Zbigniewa Wassermanna - podaje RMF FM. Parlamentarzysta zgin±³ w wyniku "szereg obra¿eñ typowych dla wypadków komunikacyjnych". Dzisiaj odby³ siê ponowny pogrzeb Z. Wassermanna.

 Zw³oki badali biegli z Zak³adu Medycyny S±dowej we Wroc³awiu. Ekshumacjê przeprowadzono w poniedzia³ek o ¶wicie na cmentarzu na krakowskich Bielanach.

 Zw³oki Zbigniewa Wassermanna by³y bardzo dobrze zachowane, mo¿na by³o bez problemu rozpoznaæ twarz zmar³ego tragicznie pos³a. Eksperci wykonali kilkadziesi±t zdjêæ specjalnym tomografem. To pozwoli ustaliæ, jakie dok³adnie obra¿enia szkieletu powsta³y podczas katastrofy - informuje RMF FM.

 Nieoficjalnie rozmówcy dziennikarzy RMF FM przyznaj±, ¿e po tych zdjêciach mo¿na stwierdziæ, i¿ ¶mieræ nast±piæ mog³a dos³ownie dwie, trzy sekundy od chwili katastrofy prezydenckiej maszyny.
http://niezalezna.pl/15488-sa-wstepne-wyniki-sekcji-z-wassermanna

Kompletnie nie rozumiem o co panience Wassermann chodzi³o z t± sekcj±.
Czy tylko na zwrócenie na siebie uwagi?

--
J. Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼

Data: 2011-09-01 20:32:51
Autor: jadrys
Są wstępne wyniki sekcji Z. Wasserma nna

Kompletnie nie rozumiem o co panience Wassermann chodziło z tą sekcją.
Czy tylko na zwrócenie na siebie uwagi?

Nie orientuję się w tym zbyt dobrze, ale czy to córka jest władna przeprowadzić ekshumację ojca, no i poddać wydobyte zwłoki badaniom?

Data: 2011-09-01 20:39:50
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j3oj3k$90i$1news.onet.pl...

[...]

A kto od czsu katastrofy pyszczył o ekshumację? Duch święty?

--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź

Data: 2011-09-01 20:46:49
Autor: jadrys
[...]

Jednak mimo wszystko uważam że pretensje kierujesz pod niewłaściwym adresem.

Data: 2011-09-02 00:27:31
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j3ojss$c5r$1news.onet.pl...

[...]

Mylisz się, to ona nalegała cały czas na ekshumację i ponowną sekcję... Gdyby nie ona, nie byłoby tej ekshumacji...

boukun

Data: 2011-09-02 11:52:17
Autor: jadrys
W dniu 2011-09-02 00:27, boukun pisze:

[...]

A to niby dlaczego siÄ™ mylÄ™? Mam mieć za zÅ‚e córce to że ma wÄ…tpliwoÅ›ci co do przyczyn Å›mierci ojca?  Do niej mam mieć o to pretensje?

Data: 2011-09-02 12:32:06
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j3q90g$51p$1news.onet.pl...
[...]

Przecież nie chodziło o przyczynę śmierci ojca, ta jest powszechnie znana i nikt nie ma wątpliwości.
Panience chodziło o to, że w sekcji zwłok sporządzonej przez ruskich nie jest opisana blizna pooperacyjna i nie jest wyszczególniony brak bliżej nieokreślonych narządów wewnętrznych (np. wyrostek robaczkowy itp.).

--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź

Data: 2011-09-02 15:25:15
Autor: jadrys
[...]

No i to jest zrozumiałe, - chciała sie upewnić że modli się i zapala znicze na grobie w którym rzeczywiście leży jej ojciec. Nie rozumię twojego sarkazmu w stosunku do niej..

Data: 2011-09-02 15:49:44
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j3qlef$22f$1news.onet.pl...

[...]

Przecież, że jest to jej ojciec - wiedziała przed sekcją.
I jeśli modliła się na grobie - wiedziała, kto jest w grobie.
Nie wiedziała tylko, czy jej pochowany ojciec jest pochowany z blizną, czy też blizna się gdzieś poniewiera samopas?

--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź

Data: 2011-09-03 02:39:24
Autor: stevep
S± wstêpne wyniki sekcji Z. Wassermanna
Dnia 02-09-2011 o 15:49:44 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisa³(a):

U¿ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci  news:j3qlef$22f$1news.onet.pl...

Mylisz siê, to ona nalega³a ca³y czas na ekshumacjê i ponown±  sekcjê... Gdyby nie ona, nie by³oby tej ekshumacji...

boukun

A to niby dlaczego siê mylê? Mam mieæ za z³e córce to ¿e ma  w±tpliwo¶ci co do przyczyn ¶mierci ojca?  Do niej mam mieæ o to  pretensje?

Przecie¿ nie chodzi³o o przyczynê ¶mierci ojca, ta jest powszechnie  znana i nikt nie ma w±tpliwo¶ci.
Panience chodzi³o o to, ¿e w sekcji zw³ok sporz±dzonej przez ruskich  nie jest opisana blizna pooperacyjna i nie jest wyszczególniony brak  bli¿ej nieokre¶lonych narz±dów wewnêtrznych (np. wyrostek robaczkowy  itp.).

No i to jest zrozumia³e, - chcia³a sie upewniæ ¿e modli siê i zapala  znicze na grobie w którym rzeczywi¶cie le¿y jej ojciec. Nie rozumiê  twojego sarkazmu w stosunku do niej..
Przecie¿, ¿e jest to jej ojciec - wiedzia³a przed sekcj±.
I je¶li modli³a siê na grobie - wiedzia³a, kto jest w grobie.
Nie wiedzia³a tylko, czy jej pochowany ojciec jest pochowany z blizn±,  czy te¿ blizna siê gdzie¶ poniewiera samopas?

Musia³a sprawê blizny rozstrzygn±æ przed wyborami nawet kosztem spokoju  nie¿yj±cego ojca.

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-09-03 07:43:23
Autor: jadrys
[...]

Nie wiedziała kto jest w trumnie, a tym samym kto jest w grobie. Nie była przy wkładaniu zwłok do trumny. A i na tych oględzinach w prosektorium widać musiała mieć jakieś wątpliwości.

Data: 2011-09-02 22:32:39
Autor: pluton
S± wstêpne wyniki sekcji Z. Wassermanna
A to niby dlaczego siê mylê? Mam mieæ za z³e córce to ¿e ma w±tpliwo¶ci
co do przyczyn ¶mierci ojca?  Do niej mam mieæ o to pretensje?

Ale przeciez to oczywiste, ze zmarl od zatrucia grzybami.

Nullification

Data: 2011-09-03 07:41:56
Autor: jadrys
Są wstępne wyniki sekcji Z. Wasserma nna
W dniu 2011-09-02 22:32, pluton pisze:
A to niby dlaczego się mylę? Mam mieć za złe córce to że ma wątpliwości
co do przyczyn Å›mierci ojca?  Do niej mam mieć o to pretensje?

Ale przeciez to oczywiste, ze zmarl od zatrucia grzybami.

Bez komentarza.

Data: 2011-09-03 17:34:48
Autor: pluton
S± wstêpne wyniki sekcji Z. Wassermanna

> Ale przeciez to oczywiste, ze zmarl od zatrucia grzybami.

Bez komentarza.

Czyzbym wyczuwal nutke ironii ?

Nullification

Data: 2011-09-03 18:39:05
Autor: jadrys
W dniu 2011-09-03 17:34, pluton pisze:
[...]

Ależ skąd.. - Nie w takim temacie.

Data: 2011-09-03 20:55:25
Autor: pluton
S± wstêpne wyniki sekcji Z. Wassermanna

> Czyzbym wyczuwal nutke ironii ?

Ale¿ sk±d.. - Nie w takim temacie.

No to dobrze, chociaz moglem tak podejrzewac wiedzac, ze nie znasz
prawdziwego przebiegu wydarzen.

Nullification

Data: 2011-09-01 23:38:30
Autor: wekon
"Bogdan Idzikowski"  wrote in message news:4e5fceba$0$2502$65785112news.neostrada.pl...

Kompletnie nie rozumiem o co panience Wassermann chodzi³o z t± sekcj±.
Czy tylko na zwrócenie na siebie uwagi?

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

To pewnie rozumiesz dlaczego ruscy opisywali narz±d Wassermanna, usuniêty wcze¶niej przez polskich lekarzy?

wekon

Data: 2011-09-02 00:28:57
Autor: boukun
S± wstêpne wyniki sekcji Z. Wassermanna

U¿ytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4e5ffb56$0$2502$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Srutu tutu... Takim drobiazgiem nikt siê nie przejmuje...

boukun

Data: 2011-09-02 09:22:23
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

Jaki to by³ narz±d i jaki mia³ wp³yw na ¶mieræ Wassermanna?

--
J. Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼

Data: 2011-09-02 09:37:15
Autor: A. Filip
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> pisze:
Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomości
"Bogdan Idzikowski"  wrote in message

Kompletnie nie rozumiem o co panience Wassermann chodziło z tą sekcją.
Czy tylko na zwrócenie na siebie uwagi?

To pewnie rozumiesz dlaczego ruscy opisywali narzÄ…d Wassermanna,
usunięty wcześniej przez polskich lekarzy?

Jaki to był narząd i jaki miał wpływ na śmierć Wassermanna?

*Zakładając że zostanie dołożony potwierdzający link* :
Na śmierć pewnie żaden, na wiarygodność *wszystkich* protokołów sekcji
zwłok z Moskwy duży i bezpośredni, na wiarygodność całego Rosyjskiego
śledztwa spory choć pośredni i zasadniczo "zwątpiający".

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Tych, którzy nas nienawidzą, jest więcej niż tych, którzy nas kochają.

Data: 2011-09-02 09:49:11
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:sah2pz9jqy-B92pricilla.huge.strangled.net...
[...]

Tak jak podano w sekcji - były to zwłoki Wassermanna (wiem, że był tułów i głowa, nic nie wiem o reszcie).
Tak jak podano w sekcji - śmierć nastąpiła w skutek katastrofy.

Co ci jeszcze nie pasuje? Że nie było opisu blizny pooperacyjnej? A może nie były wymienione wszystkie pieprzyki?

--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź

Data: 2011-09-02 12:16:27
Autor: A. Filip
[...]

Widać co innego "domniemaliśmy" po (gołosłownej) "sugestii" wekona.
Wiec może poczekajmy z jeden dzień na doprecyzowanie (podanie linku)
przez wekona a jeśli nie doprecyzuje to jestem gotów przyjąć twoją
interpretacje.

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Nawet jeśli kogoś odprowadza się tysiąc mil,

Data: 2011-09-02 12:34:19
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:8frsjwnjqy-B92pricilla.huge.strangled.net...
[...]

Obawiam się, że nie doczekasz się doprecyzowania.

--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź

Data: 2011-09-02 15:11:57
Autor: stevep
S± wstêpne wyniki sekcji Z. Wassermanna
Dnia 02-09-2011 o 09:49:11 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisa³(a):

U¿ytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci  news:sah2pz9jqy-B92pricilla.huge.strangled.net...
[...]

*Zak³adaj±c ¿e zostanie do³o¿ony potwierdzaj±cy link* :
Na ¶mieræ pewnie ¿aden, na wiarygodno¶æ *wszystkich* protoko³ów sekcji
zw³ok z Moskwy du¿y i bezpo¶redni, na wiarygodno¶æ ca³ego Rosyjskiego
¶ledztwa spory choæ po¶redni i zasadniczo "zw±tpiaj±cy".

Tak jak podano w sekcji - by³y to zw³oki Wassermanna (wiem, ¿e by³ tu³ów  i g³owa, nic nie wiem o reszcie).
Tak jak podano w sekcji - ¶mieræ nast±pi³a w skutek katastrofy..

Co ci jeszcze nie pasuje? ¯e nie by³o opisu blizny pooperacyjnej? A mo¿e  nie by³y wymienione wszystkie pieprzyki?

Na dodatek znikne³y hemoroidy. '<

Data: 2011-09-02 17:10:48
Autor: wekon
"Bogdan Idzikowski"  wrote in message news:4e608a77$0$2455$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- --

Widzę, że opanowałeś temat do perfekcji. Wszystko jasne i proste jak drut. Napisz zatem np. (bo jest tego do groma), po co ruscy anulowali kwietniowe zeznała kontrolerów?

http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/prokurator-generalny-prosi-rosjan-o-uznanie-pierwszych-zeznan-kontrolerow-ze-smolenska_164206.html

wekon

Data: 2011-09-02 17:21:30
Autor: u2
S± wstêpne wyniki sekcji Z. Wassermanna
W dniu 2011-09-02 17:10, wekon pisze:
Widzê, ¿e opanowa³e¶ temat do perfekcji. Wszystko jasne i proste jak
drut. Napisz zatem np. (bo jest tego do groma), po co ruscy anulowali
kwietniowe zezna³a kontrolerów?

Mogli anulowac, bo to oni sa szepcami od deiznformacji. :)

Data: 2011-09-02 17:27:12
Autor: Leprechaun
S± wstêpne wyniki sekcji Z. Wassermanna

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4e60f47a$0$2442$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Pytanie MATOLE by³o: PO CO?

BomBel

Data: 2011-09-02 18:34:51
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomości news:4e60f1f6$0$2447$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Bo Polacy twierdzili, że są sfałszowane - nie zgadzała się godzina przesłuchania. Przesłuchali jeszcze raz podając tym razem prawidłową godzinę.

--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź

Data: 2011-09-02 19:02:54
Autor: wekon
"Bogdan Idzikowski"  wrote in message news:4e6105ab$0$2487$65785112news.neostrada.pl...

[...]

godzinÄ™.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Tak, tak i ci sami Polacy prosili sowietów o uznanie pierwszych zeznań w linku powyżej. Poza tym co najważniejsze, zeznania się zmieniły:

http://www.sfora.pl/Katastrofa-Tu-154-Rosyjscy-kontrolerzy-zmienili-zeznania-a26389

takie są fakty. No i nadal nie odpowiedziałeś na pytanie.

wekon

Data: 2011-09-02 20:18:54
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomości news:4e610c3c$0$2485$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Na jakie pytanie nie odpowiedziałem?

--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź

Data: 2011-09-02 18:57:39
Autor: A. Filip
"wekon" <wekon@op.pl> pisze:
[...]

A jak to że "Rosjanie kręcą" wskazuje który *według ciebie* usunięty
narząd wykryli w trakcie sekcji zwłok?

Może się raczysz trzymać tematu który sam poruszyłeś i "dokładać" a nie
tylko zmieniać temat?

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Kto ukrywa swoją samotność, nie znajdzie towarzyszy.

Data: 2011-09-02 19:01:01
Autor: u2
S± wstêpne wyniki sekcji Z. Wassermanna
W dniu 2011-09-02 18:57, A. Filip pisze:
A jak to ¿e "Rosjanie krêc±" wskazuje który *wed³ug ciebie* usuniêty
narz±d wykryli w trakcie sekcji zw³ok?

Serio ?

Data: 2011-09-02 19:10:57
Autor: wekon
"A. Filip"  wrote in message news:cg6171j4bj-B92pricilla.huge.strangled.net...

"wekon" <wekon@op.pl> pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Wcale nie zmieniłem. Jak chcą zbadać ponownie ciało Wassermanna to Bogdan nic nie rozumie, ma masę pytań o ten cel i wielkie żale do rodziny posła. Ale jak ruscy zmienili zeznania kontrolerów to wszystko logiczne. Napisałem o tym żeby zauważył jak jest niekonsekwentny.

wekon

Data: 2011-09-02 19:39:35
Autor: A. Filip

"wekon" <wekon@op.pl> pisze:
[...]

To do kurwy nędzy sam bądź konsekwentny i podaj link na podstawie
którego *TY* napisałeś że "To pewnie rozumiesz dlaczego ruscy opisywali
narząd Wassermanna, usunięty wcześniej przez polskich lekarzy?"

Bo na razie *TY* zostawiasz wrażenie że "powątpiewający w wypadek" to
w zbyt wielkiej części oszołomy i to miotające się jak kurczak już bez
głowy jak ich tylko przyprzeć/przyszpilić w konkretnej kwestii.

"Rodziny & PiS" wydają się iść ścieżką systematycznego krok po kroku
rozdmuchiwania wątpliwości żeby pewnie dorzucić coś co nie będzie
możliwe do szybkiego odparcia przed samymi wyborami, a takie podejście
jak twoje nadaje siÄ™  IMHO do gaszenia promienia (wiary) już w zarodku.

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Jak za króla Sasa. Jedz, pij i popuszczaj pasa.

Data: 2011-09-02 18:41:30
Autor: obserwator
S± wstêpne wyniki sekcji Z. Wassermanna
A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisa³(a): To do kurwy nêdzy sam b±d¼ konsekwentny i podaj link na podstawie
którego *TY* napisa³e¶ ¿e "To pewnie rozumiesz dlaczego ruscy opisywali
narz±d Wassermanna, usuniêty wcze¶niej przez polskich lekarzy?"

Ja na miejscu wekona NIC bym ci nie podal. Jak ktos rzeczywiscie chce sie
czegos dowiedziec to wie gdzie szukac. Googli nie masz ?

Ponadto, nie od dzisiaj znasz tendencyjnosc prosowiecka wypowiedzi nicka
idzikowskiego, skoro jestes gotow nadal mu wierzyc, to po  jaka cholere tracic
na ciebie czas i cie przekonywac?

Przeciez wyraznie widac, ze tobie nie chodzi o wyjasnianie, tylko zagmatwanie
tematu tak, aby wyszlo na korzysc kremlinow, a nie strony polskiej.

Data: 2011-09-02 20:54:41
Autor: A. Filip
Są wstępne wyniki sekcji Z. Wassermanna
" obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> pisze:
A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisał(a):
[...]
[...]

Nie mam czasu na sprawdzanie/wyszukiwanie wszystkich "bez źródłowych",
"możliwe że bzdur". Jak wekon chce przekonać że mu zależy na przekonaniu
a nie tylko/wyłącznie na biciu piany to on powinien postniąć link na
podparcie swoich twierdzeń.

Ponadto, nie od dzisiaj znasz tendencyjnosc prosowiecka wypowiedzi nicka
idzikowskiego, skoro jestes gotow nadal mu wierzyc, to po  jaka cholere tracic
na ciebie czas i cie przekonywac?

Bo tylko idiota przekonuje już przekonanych?

Przeciez wyraznie widac, ze tobie nie chodzi o wyjasnianie, tylko zagmatwanie
tematu tak, aby wyszlo na korzysc kremlinow, a nie strony polskiej.

Wekon wysunął całkiem poważne oskarżenie. Jeśli nie jest w stanie go
podeprzeć źródłem to *on sam* wskazuje/sugeruje że jest gówno warte.

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Rozwaga jest naczelnÄ… zasadÄ… wojska.

Data: 2011-09-02 19:07:13
Autor: obserwator
S± wstêpne wyniki sekcji Z. Wassermanna
A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisa³(a): Nie mam czasu na sprawdzanie/wyszukiwanie wszystkich "bez ¼ród³owych",
"mo¿liwe ¿e bzdur". Jak wekon chce przekonaæ ¿e mu zale¿y na przekonaniu
a nie tylko/wy³±cznie na biciu piany to on powinien postni±æ link na
podparcie swoich twierdzeñ.
************************************
piane to ty bijesz i masz na to DUUUUUUUUUUUUUUUUUZO czasu w polskiej sieci.

Data: 2011-09-02 20:59:55
Autor: u2
S± wstêpne wyniki sekcji Z. Wassermanna
W dniu 2011-09-02 20:54, A. Filip pisze:
Wekon wysun±³ ca³kiem powa¿ne oskar¿enie. Je¶li nie jest w stanie go
podeprzeæ ¼ród³em to *on sam* wskazuje/sugeruje ¿e jest gówno warte.

Nie kazdy nadaje z gwna, czasami dane sa ogolnie dostepne, ze wystarczy
zadac pytanie w pierwszej lepszej wyszukiwarce.

http://www.sfora.pl/Rosja-sfalszowala-sekcje-zwlok-ofiar-katastrofy-Tu-154-Nic-sie-nie-zgadza-a31122

Data: 2011-09-02 21:19:44
Autor: A. Filip
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

Nie można było walnąć linkiem od razu?
Bo założenie że ludzie masowo tylko czekają żeby tracić swój czas na
wyszukiwanie tego co ma ich przekonać dla mnie jest godne idioty a nie
kogoÅ› liczÄ…cego na znaczÄ…ce/masowe (przedwyborcze) przekonywanie/przekonanie.

Strona z linku powyżej zawiera link na
  http://www.tvn24.pl/0,1699406,0,1,te-dokumenty-sa-sfalszowane,wiadomosc.html
  20:14, 14.04.2011
Żadna z tych stron nie pisze wprost o jaki konkretnie narząd cudownie
przywrócony w sekcji chodzi więc to już materiały źródłowe mają
wbudowaną zmniejszoną siłę przekonywania jeśli przez ponad cztery
miesiÄ…ce nie "doprecyzowano".

Co do rozbieżności co do wzrostu i wagi: bez podania *dokładnych*
wartości rozbieżności ciężko je brać na bardzo poważnie w przypadku
możliwości np. (jak zakładam) wielokrotnych złamań i "odwodnienia
pożarem" - może to być zależnie od wielkości rozbieżności albo
"(niemal) duperala" albo *bardzo* poważna "wada" protokołu.

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Płacz - płacz przynosi, uciecha - uciechę.

Data: 2011-09-02 17:06:35
Autor: wekon
"Bogdan Idzikowski"  wrote in message news:4e608430$0$3495$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Zdjêcia i dok³adny opis operacji które przeszed³ za ¿ycia?  To jednak chyba za du¿o wymagasz, nekrofili± to tr±ca.. Mi wystarczy, ¿e rodzina to og³osi³a (s±dzi ¿e ma powody i mo¿liwo¶ci, wiêc czemu nie), media potwierdzi³y ze zbli¿onych ¼róde³ do ¶ledztwa (RMF i WSi24) a co najwa¿niejsze nikt z prokuratury nie zaprzeczy³, Seremet jak najbardziej by³ za. Przy wyja¶nianiu takiej katastrofy oczekiwa³bym profesjonalizmu przez du¿e P, a by³ i jest bajzel przez du¿e B )(celowy z reszt±). Jestem pewien, ¿e za ¿ycia nie bêdê ¶wiadkiem podobnej tragedii. Niestety wychodzi na to, ¿e Polacy bêd± mieli na trwa³e w historii "swój Smoleñsk".

wekon

Data: 2011-09-02 18:32:55
Autor: Bogdan Idzikowski
S± wstêpne wyniki sekcji Z. Wassermanna

U¿ytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4e60f0f9$0$3487$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Mo¿esz sobie wymagaæ.

Niedawno w pewnym szpitalu, facetowi, który mia³ jedn± nerkê zaatakowan± rakiem wyciêto tê drug± - zdrow±.
Nie by³o ¿adnej presji czasu, okoliczno¶ci sprzyja³y dokonania prawid³owej operacji.

W Moskwie by³o 300 kawa³ków ludzkich, które trzeba by³o zidentyfikowaæ w mo¿liwie najkrótszym czasie.
Wassermanna zidentyfikowano bezb³êdnie. Nie wiadomo, czy cia³o by³o ca³e. Jest mowa o tu³owiu i g³owie. Na co umar³ - na katastrofê samolotow±. To te¿ ustalono bezb³êdnie.
Nie opisano blizny pooperacyjnej, czy czego¶ tam jeszcze. No, to jest zbrodnia nies³ychana. Przecie¿ bez tego opisu nie mo¿na by³o pochowaæ nieboszczyka. Pewnikiem córka Wassermanna i nasza prokuratura bêdzie domagaæ siê co najmniej kary ¶mierci dla wykonuj±cych autopsjê. A niektórzy za¿±daj± wypowiedzenia wojny Rosji.

--
J. Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼

Data: 2011-09-02 22:34:51
Autor: pluton
> [...]
usuniêty
> wcze¶niej przez polskich lekarzy?

Jaki to by³ narz±d i jaki mia³ wp³yw na ¶mieræ Wassermanna?

Mozg ?

Nullification

Data: 2011-09-02 09:36:37
Autor: Zahir
[...]

Z tego co mówi³a córka ¶p. Zbigniewa chodzi³o jej o brak opisu blizny pooperacyjnej, a nie tego co usuniêto ¶p. Zbigniewowi.

Zahir

Data: 2011-09-02 01:14:44
Autor: stevep
S± wstêpne wyniki sekcji Z. Wassermanna
Dnia 01-09-2011 o 20:28:10 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisa³(a):

====================================================>
Kompletnie nie rozumiem o co panience Wassermann chodzi³o z t± sekcj±.
Czy tylko na zwrócenie na siebie uwagi?

O zasianie w±tpliwo¶ci w stosunku do ¶ledztw.

Data: 2011-09-02 09:30:04
Autor: Zahir
S± wstêpne wyniki sekcji Z. Wassermanna

U¿ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4e5fceba$0$2502$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Mia³o byæ wielkie hallo, a wysz³o jak zwykle. Sensacji nie by³o, w trumnie spoczywa³y resztki pos³a. Teoria spiskowa upad³a. Córka ¶p. Zbigniewa kolejny raz zosta³a u¿yta jako wyborcze miêso armatnie. "Murzyn zrobi³ swoje."

Zahir

Data: 2011-09-02 12:24:01
Autor: Kaczysta
[...]

Przecie¿ to by³o ju¿ wyja¶nianie: córce chodzi³o o odpowied¼ na pytanie, dlaczego w protokole sekcji nie ma ani jednego s³owa o tym, ¿e jej ojciec kilka lat temu mia³ usuniêt± czê¶æ ¿o³adka, jedn± nerkê i woreczek ¿ó³ciowy. Je¶³i przeprowadzono rzeczywi¶cie sekcje zw³ok, to takie informacje musz± byæ w nim zawarte - a ich nie ma. Pytanie brzmi: czy rzeczywi¶cie Rosjanie tak± sekcjê przeprowadzili, skoro maj± z niej protokó³ oraz dlaczego nie opisano rzetelnie stanu organów wewnêtrznych? W najlepszym wypadku - te sekcje by³y robione na "odwal siê", a o ich rzetelno¶ci zapewnia³a pani Kopacz.
AZ

Data: 2011-09-02 18:28:21
Autor: pluton
[...]

To on nie biegal po lesie i nie byl dobity strzalem w tyl glowy ?

Nullification

S± wstêpne wyniki sekcji Z. Wassermanna