|
Data: 2013-04-30 22:01:23 |
Autor: Lewis |
Saab 9-3 - warto brac 10cio latka? |
W dniu 2013-04-30 21:32, atm pisze:
Mam mozliwosc zakupu od dobrego znajomego Saaba Aero 9-3 210KM 2003 ze
skrzynia automatyczna + Sentronic. 15 tys km temu zalozona zostala
instalacja gazowa Stag. Udokumentowany przebieg 152.000km
Cena - ok 21-22 tys zl. Auto ma 10 lat...zastanawiam sie czy nie jest
to wiek, w ktorym niezaleznie od dobrego utrzymania, malego przebiegu
itd zacznie sie jednak dokladac wiecej niz by sie chcialo.
Co sadzicie o takim zakupie?
Sport sedes to w zasadzie Vectra C.
Problematyczna jest szeroko pojęta elektronika a tej w tym samochodzie jest aż nadto...
Poza tym silnik bardzo fajny.
--
Pozdrawiam
Lewis
|
|
|
Data: 2013-04-30 22:57:26 |
Autor: K |
Saab 9-3 - warto brac 10cio latka? |
W dniu 30-04-2013 22:01, Lewis pisze:
W dniu 2013-04-30 21:32, atm pisze:
Mam mozliwosc zakupu od dobrego znajomego Saaba Aero 9-3 210KM 2003 ze
skrzynia automatyczna + Sentronic. 15 tys km temu zalozona zostala
instalacja gazowa Stag. Udokumentowany przebieg 152.000km
Cena - ok 21-22 tys zl. Auto ma 10 lat...zastanawiam sie czy nie jest
to wiek, w ktorym niezaleznie od dobrego utrzymania, malego przebiegu
itd zacznie sie jednak dokladac wiecej niz by sie chcialo.
Co sadzicie o takim zakupie?
Sport sedes to w zasadzie Vectra C.
Problematyczna jest szeroko pojęta elektronika a tej w tym samochodzie
jest aż nadto...
Poza tym silnik bardzo fajny.
ale z tym automatem sie slabo zbiera. mozna sie przestraszyc, przesiadajac sie z manuala o podobnej mocy.
|
|
|
Data: 2013-05-02 22:39:13 |
Autor: Lewis |
Saab 9-3 - warto brac 10cio latka? |
W dniu 2013-04-30 22:57, K pisze:
W dniu 30-04-2013 22:01, Lewis pisze:
W dniu 2013-04-30 21:32, atm pisze:
Mam mozliwosc zakupu od dobrego znajomego Saaba Aero 9-3 210KM 2003 ze
skrzynia automatyczna + Sentronic. 15 tys km temu zalozona zostala
instalacja gazowa Stag. Udokumentowany przebieg 152.000km
Cena - ok 21-22 tys zl. Auto ma 10 lat...zastanawiam sie czy nie jest
to wiek, w ktorym niezaleznie od dobrego utrzymania, malego przebiegu
itd zacznie sie jednak dokladac wiecej niz by sie chcialo.
Co sadzicie o takim zakupie?
Sport sedes to w zasadzie Vectra C.
Problematyczna jest szeroko pojęta elektronika a tej w tym samochodzie
jest aż nadto...
Poza tym silnik bardzo fajny.
ale z tym automatem sie slabo zbiera. mozna sie przestraszyc,
przesiadajac sie z manuala o podobnej mocy.
Bo seryjne 210KM w tym silniku to śmieszna moc :)
Warto postarać się o 280KM+ :)
--
Pozdrawiam
Lewis
|
|
|
Data: 2013-05-03 10:34:54 |
Autor: K |
Saab 9-3 - warto brac 10cio latka? |
W dniu 02-05-2013 22:39, Lewis pisze:
W dniu 2013-04-30 22:57, K pisze:
W dniu 30-04-2013 22:01, Lewis pisze:
W dniu 2013-04-30 21:32, atm pisze:
Mam mozliwosc zakupu od dobrego znajomego Saaba Aero 9-3 210KM 2003 ze
skrzynia automatyczna + Sentronic. 15 tys km temu zalozona zostala
instalacja gazowa Stag. Udokumentowany przebieg 152.000km
Cena - ok 21-22 tys zl. Auto ma 10 lat...zastanawiam sie czy nie jest
to wiek, w ktorym niezaleznie od dobrego utrzymania, malego przebiegu
itd zacznie sie jednak dokladac wiecej niz by sie chcialo.
Co sadzicie o takim zakupie?
Sport sedes to w zasadzie Vectra C.
Problematyczna jest szeroko pojęta elektronika a tej w tym samochodzie
jest aż nadto...
Poza tym silnik bardzo fajny.
ale z tym automatem sie slabo zbiera. mozna sie przestraszyc,
przesiadajac sie z manuala o podobnej mocy.
Bo seryjne 210KM w tym silniku to śmieszna moc :)
Warto postarać się o 280KM+ :)
mi raczej chodzi o predkosc dzialania tego automatu, a konkretnie czasu redukcji gdy potrzebujesz cos/kogos wyprzedzic.
|
|
|
Data: 2013-05-03 10:43:50 |
Autor: Lewis |
Saab 9-3 - warto brac 10cio latka? |
W dniu 2013-05-03 10:34, K pisze:
mi raczej chodzi o predkosc dzialania tego automatu, a konkretnie czasu
redukcji gdy potrzebujesz cos/kogos wyprzedzic.
Hmm a jesteś pewny że wszystko z nim było OK?
Jeździłem 2 egzemplarzami jeden z jakimś lekkim programem około 240 i drugi około 280 i w obu skrzynia reagowała naprawdę szybko bez zbędnych przemyśleń co ma zrobić...
--
Pozdrawiam
Lewis
|
|
|
Data: 2013-05-03 11:02:38 |
Autor: K |
Saab 9-3 - warto brac 10cio latka? |
W dniu 03-05-2013 10:43, Lewis pisze:
W dniu 2013-05-03 10:34, K pisze:
mi raczej chodzi o predkosc dzialania tego automatu, a konkretnie czasu
redukcji gdy potrzebujesz cos/kogos wyprzedzic.
Hmm a jesteś pewny że wszystko z nim było OK?
Jeździłem 2 egzemplarzami jeden z jakimś lekkim programem około 240 i
drugi około 280 i w obu skrzynia reagowała naprawdę szybko bez zbędnych
przemyśleń co ma zrobić...
z tego co pamietam, to moglbyc jakis tuning ze 175 (czy ile one tam mialy) na 210. czy byl ok? raczej tak, jak predkosc/obroty przed wyprzedzaniem byly na tyle wysokie ze nie byla potrzebna redukcja - to szedl jak burza :) w kazdym razie byl to import z usa.
|
|
|
Data: 2013-05-03 11:25:27 |
Autor: Lewis |
Saab 9-3 - warto brac 10cio latka? |
W dniu 2013-05-03 11:02, K pisze:
W dniu 03-05-2013 10:43, Lewis pisze:
W dniu 2013-05-03 10:34, K pisze:
mi raczej chodzi o predkosc dzialania tego automatu, a konkretnie czasu
redukcji gdy potrzebujesz cos/kogos wyprzedzic.
Hmm a jesteś pewny że wszystko z nim było OK?
Jeździłem 2 egzemplarzami jeden z jakimś lekkim programem około 240 i
drugi około 280 i w obu skrzynia reagowała naprawdę szybko bez zbędnych
przemyśleń co ma zrobić...
z tego co pamietam, to moglbyc jakis tuning ze 175 (czy ile one tam
mialy) na 210. czy byl ok? raczej tak, jak predkosc/obroty przed
wyprzedzaniem byly na tyle wysokie ze nie byla potrzebna redukcja - to
szedl jak burza :) w kazdym razie byl to import z usa.
Czy wszystko OK to w domyśle miałem czy skrzynia była w pełni sprawna czy coś było nie do końca w porządku.
--
Pozdrawiam
Lewis
|
|