Sabotaż TVP - nici ze startu dvb-t

Data: 2009-09-29 11:00:30
Autor: Cavallino
Sabotaż TVP - nici ze startu dvb-t
W poniedziałek nadawcy komercyjni otrzymali z Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji decyzje koncesyjne. Dzięki nim - w miarę uruchamiania nadajników cyfrowych w kolejnych miastach - sygnał tych stacji docelowo będzie obejmował cały kraj. Wraz z nimi w pierwszym multipleksie znajdują się trzy programy TVP. Jednak w myśl dotychczasowych uzgodnień wypracowanych przez nadawców, UKE i KRRiT nadawca publiczny miał zwolnić miejsce na pierwszym multipleksie wraz z uruchomieniem trzeciego, który miał oddany w całości do dyspozycji TVP. Jednak w poniedziałek Anna Streżyńska, szefowa UKE, poinformowała "Gazetę", że TVP wnioskuje o przyznanie miejsca dla trzech swoich kanałów na stałe. Stawia to pozostałych nadawców i KRRiT w trudnej sytuacji, gdyż w koncesjach właśnie wydanych stacjom komercyjnym zapisano, że każda z nich otrzyma dodatkowe częstotliwości z pierwszym multipleksie w momencie, gdy TVP przeniesie się na trzeci. - Wniosek telewizji publicznej jest stary, ale cały czas mieliśmy nadzieję, że uda ich się namówić do podtrzymania wcześniejszych ustaleń. Pod koniec ub. tygodnia wyjaśniło się, że jednak nie. Muszę odmówić TVP, a to bardzo komplikuje sprawę, bo oznacza, że telewizji publicznej na pierwszym multipleksie nie będzie wcale, bo zgodnie z procedurami wniosek TVP trzeba albo w całości uwzględnić, albo w całości odrzucić - wyjaśnia Streżyńska.

http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,7089252,TVP_zatrzymuje_cyfrowa_telewizje.html

Data: 2009-09-29 13:18:15
Autor: pawell32
Cavallino pisze:

http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,7089252,TVP_zatrzymuje_cyfrowa_telewizje.html

hmm... ciekawe w co oni grają?
czyżby lobbing na rzecz tvp sat?

--
pozdrawiam. pawell32
Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

Data: 2009-09-29 13:23:35
Autor: Cavallino
Użytkownik "pawell32" <pahat@wp.pl> napisał w wiadomości news:4ac1ecf9$1news.home.net.pl...
Cavallino pisze:

http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,7089252,TVP_zatrzymuje_cyfrowa_telewizje.html

hmm... ciekawe w co oni grają?
czyżby lobbing na rzecz tvp sat?

Obstawiam robienie na złość pisowskiej KRRiTV.

Data: 2009-09-29 14:12:17
Autor: vari
[...]

W biznesie i PRAWDZIWEJ polityce nie ma miejsca na emocje, dlatego wykluczyłbym "na złość".
Chodzi o storpedowanie DVB-T.
Tylko z pozoru może wydawać się dziwnym, że kierownictwo TVP dba o rozwój "firmy".
Od dawna porónuję je do pewnego pasożyta bytującego w pasikonikach.
Ów pasożyt ma skomplikowaną drogę rozrodczą ale dla pewngo etapu konieczne jest środowisko wodne.
Ów apsożyt w pewnym momencie wytwarza substancję chemiczną ogłupiającą pasikonika w pobliżu zbiornika wodnego.
Pasikonik samobójczo skacze do wody, powodowany trucizną działającą na układ nerwowy, wydzielaną przez pasikonika.
Pasożyt wie też dzięki różnym chemicznym bodzcom, kiedy pasikonik jest blisko wody. Wtedy gdy pasikonik tonie, pasożyt wydostaje się do wody i odbywa dalszą drogę przez posrednich żywicieli.

Coś podobnego dopadło TVP.
Rządzi tym organizmem pasożyt i dla swego celu, spowoduje rozpad TVP.
Pasożyt ten działa na rzecz prywatnych mediów. Na tę samą rzecz działa w zasadzie władza państwowa upatrując w jej poparciu wygrywanie kolejnych wyborów (co jest karykaturą demokracji bo w demokracji w poparciu OBYWATELI władza upatruje źródła reelekcji).
Pasożyt kamyfluje swą obecność i stwarza pozory.
Pozorem jest "platforma TVP", która raczej nigdy nie powstanie.
Odkodowano kilka kanałów TVP ale zrobiono to tak aby jak najmniej osób miało do tego dostęp.
Jest to więc markowanie działania NA RZECZ gdy w istocie chodzi o działanie PRZECIW.
Analogicznie jak POT powstał po to by opóźniać DVB-T a nie by je budować (gdzież jest teraz ten "operator" ?).
Jak w filmowym Miśiu, nie chodzi tu o Misia.
Chodzi o zyski jakie można w ukryciu na tym zbić.
Dlatego więc namiastka platformy TVP (odkodowanie i spot-beam) powstała i na tym co jest się skończy.
Wie o tym Farfał i wie każdy w tym bagienku.
Jedyny koszt po stronie bagienka to doprowadzenie do tego że pojawił się (jakoś odżałują) jeden kanał HD FTA.
Do tej pory szczęsliwy posiadacz TV HD musial płacić haracz jednej z platform by nawet móc wypróbowac te HD. Altenatywą był zakup drogiego odtwarzacza BD i dostęp do kilku tytułów na krzyż w wyporzyczalni.
Tyle ceny.
A zyski ?
Przed chwilą jeden z pracowników Emitela na forum tej firmy dał mi do zrozumienia, że problemem będzie prowadzenie dalszych "testów".
Problemem prawnym bo od 30 września na papierze rozpocznie się era komercyjnego nadawania DVB-T i o testach nie może być mowy (to tak jakby ktoś wystąpił o testy technologii UKF-FM STEREO z tonem pilotującym - coś co wszystkie stacje nadają komercyjnie).
I te papierowe sprawy brużdżą co skrupulatnie wykorzystuje lobby płatnych TV.
Cała ta niby platforma TVP to tylko mydło, którym się ma mydlić oczy.
"Mamy inną koncepcję" i koniec.
A ja mówiłem, że wspólny MUX prywatno-publiczny to pułapka.
Tylko nie pzewidziałem, że TVP będzie po tej samej stronie co prywatni.
Ja zakładałem, że państwa TV na POLECENIE ministra włączy nadawanie na SWOIM multipleksie DVB-T.
Tak by było, gdyby władza chciała DVB-T a przeszkadzali by TYLKO prywatni (mający i tak wiele narzdzi ku temu).
Wtedy można było im zatkać gębę - dajac im własny MUX i niech robią z nim co chcą  a TVP uruchamia swój NA POLECENIE władz.
Ta to odbywa się za granicą.
Tam władza stanowi prawo a koncerny grymasząc ale dostosowaują się.
U nas koncerny stanowią prawo (przeforsowanie wspólnego MUXa) a to i tak nie koniec.
W zasadzie aby DVB-T ruszyło - potrzebna byłaby zmiana władzy.
Ta nie dosc że ma w dupie obywateli a słucha swych "mecenasów" medialnych to jeszcze jest sama okronie nieporadna (choćby wlokąca sę sprawa nowelizacji KTPC).
I my chcemy organizować Euro 2012 ?
Za chwilę będze 2010 rok. I jak tu infrastruktura wygląda ?
Przez te dwa lata będzie gadanie o in vitro, o tarczy o "polepszaniu stosunków" i "poprawianiu wizerunku za granicą".
Niestety od tego autostrad nie przybędzie.
DVB-H bojkotuje wielka trójca GSM.
Bo nie oni wygrali przetarg a tylko oni moga "kupić" hurtową usługę od zwycięzcy przetargu.
Grają więc na to by zwycięzca nie ruszył w określonym rezerwacją częstotliwosci terminie co spowoduje unieważnienie tejże i rozpisanie nowego przetargu.
A zwyciezcy nie stać by nadawać "pusty" sygnał.
PTK Centertel nie może się rozstać z rozpadającą się siecią NMT-450i i nie może wyznaczyć nawet terminu jej zamknięcia. Jesteśmy ostanim krajem z czynną siecią NMT (Białoruś zamknęła kilka lat temu).
Rozwój CDMA przycichł i zdaje się, że PTK nie wypełni terminu pokrycia na koniec 2009 roku.
Tak więc jesteśmy krajem dynamiznie zwijającym się.
A w TV jak za komuny: "jesteśmy jedyni ze zwrostem gospodarczym". I ch*j z tym, skoro do lekarza sie nie można dostać bo "limit się wyczrpał na TĘ WŁAŚNIE chorobe na którą pacjent zapadł".
Za komuny nie było mięsa czy paieru toaletowego ale z TV płynęły zapewnienia że jesteśmy w pierwszej piątce potęg światowych wytopu surówki stalowej czy w wydobyciu węgla.
Czasem odnoszę wrażenie że te same osoby (one wszak chyba  zyją wciąż) przygotowują te serwisy. Może już nie redagują osobiscie ale czuwają nad ramówką.
Bo nagle uderzają mnie te same formy fleksyjne co z TV ze stanu wojennego: "kto za tym stoi", "są tacy którzy uważają, że im gorzej tym lepiej", "nieodpowiedzialne hałaśliwe elementy" itp.
Odnoszę też wrażenie że nasz kraj znajduje się w podobnej sytuacji co I Rzeczpospolita przed rozbiorami.
Wtedy też magnateria (dziś też ją mamy) miała więcej do powiedzenia niż król czy sejm.
"Skarb pusty, o Rzplitej pijane glowy stanowią" - to cytat z noblisty, piszącego o tamtych czasach i to piszącemu "ku pokrzepieniu serc".
Różne stronnistwa jak dawniej "francuskie" czy "moskiewskie" mają i dziś sie dobrze,
Skoro już przze gardło niektórym nie może przejśc słowo "ludobójstwo" a kila lat temu pzechodziło. Nie może bo car przyjechał do priwislańskiego kraju.
Rozmywa się nasze państwo w tempie geometrycznym i degraduje do roli Księstwa Warszawskiego na naszych oczach.
Świat przyspieszył ale się nie zmienił. To co kiedys działo się dzisiecioleciami dziś odbywa się latami czy miesiącami.
A drugi noblista w "Chłopach" pisał: "miałeś chamie złoty róg".
Zmarnować, zepsuć, rozgrabić to my potrafimy.
DVB-T się zachciewa... Polaczki mają płacić za TV. Za darmo to mogą mieć ci co niby przegrali wojnę (Niemcy).
Polak mam płacić i być wdzięczny. Wdzięczny, że "dostaje" sygnał TV o tresci pralki automatycznej.
Kolorowe i się rusza.
Ma robić 16 godzin i wieczorem paść z puszką piwa przed TV.
Musi płacić jedne z najwyższych podatków bo dziura się robi. Nic dziwnego skoro krewni i znajomi królika w ustawionych przetargach zamawiaja nikomu nie potrzebne towary i usługi od firm kuzynów. Na koszt państa.
Potem brakuje na emerytury i renty więc niech polaczek zapłaci. Dociśnie się go fiskalnie.
Europa kosztuje - pouczy go z ekranu Wielki Brat.
A kompleksy się skrzętnie podgrzewa bo gdyby nie one to ta cała armia Polaków pracująca na tę magneterię byłaby niesterowalna.
A tak to wystarczy powiedzieć, że prasa na Jamajce się z nas śmieje by czerwony ze wstydu Polak zagłosował wbrew zdrowemu rozsądkowi.
A potem mija kilka lat i ten Polak się dziwi, że DVB-T "ktoś" nie pozwala zbudować.
Zaraz może ktoś napisze że OT i "elaborat" i że "o niczym" ale czasem trzeba dojść do przyczyny tego prozaicznego wykwitu jakim jest "brak DVB-T".
Prawdziwe przyczny nie są takie proste że ktos komuś chce zrobić na złość.
Tu o pieniądze i władzę chodzi a na złość to dzieci w paiskownicy sobie robią.
Oni tak nie działają.
Tylko pewno woleli by, byśmy ich o "złośliwości" podejrzewali.
Zawsze to "mniejszy grzech" niż zwykłe złodziejstwo czy prywata.
vari

Data: 2009-09-29 14:57:42
Autor: Cavallino
Użytkownik "vari" <varicap@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h9su2p$d0g$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Po co?

Coś podobnego dopadło TVP.
Rządzi tym organizmem pasożyt i dla swego celu, spowoduje rozpad TVP.
Pasożyt ten działa na rzecz prywatnych mediów.

Jakie widziałbyś uzasadnienie dla takiego działania Farfała?
Bo bez tego Twoja teoria spiskowa leży i kwiczy.

Data: 2009-09-29 06:31:46
Autor: Andrzej H
Sabotaż TVP - nici ze startu dvb-t

Vari szacunek za analityczne i szerokie spojrzenie na polską
rzeczywistość.
Popieram w całej rozciągłości, tak to u nas działa.
Nic dodać nic ująć, no może tylko tyle, że cały proces cyfryzacji
zaczął się od du... strony.
Najpierw powinien być wybrany operator techniczny IMO.

Andrzej sp3iym

Data: 2009-09-29 16:26:40
Autor: vari

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:h9t087$1jh$1news.onet.pl...
[...]

By sprzdawać TnK, by sprzedawać najtańsze abo. Polsatu.

[...]

Zacznijmy że nie jest spiskowa.
Spisek to by trzeba zawiazywać gdyby chcieć hamować cyfryzację w USA.
U nas można to nawet ogłosić w prasie.
Ja powiem więcej. Ktoś kto mówi TUTAJ o spisku jest naiwny.
Tu jest biznes a nie spisek. Naiwny tylko może twierdzić, ze Polska jst państwem prawa, gdzie władze oddanie służą obywatelom nie chcąc odnosić prywatnych korzyści.
Deprymując "moją teorię" (bo to nie teoria - TO ŻYCIE), ustawiasz sie w szeregu z 8-letnim dzickiem. Ono wierzy że każdy policjant jest dobry z każdy złodziej zły.
Słowo pasożyt odnosi się do ogólnie władz TVP (w takim sensie go uzywam).
Nikogo nie oskarżam, ale wiem że natura ludzka ułomną jest i ludzie mają słabe charaktery. W ŚWIETLE ostatnich doniesień i nawet prasowych tesktów gdzie pojawia się słowo "sabotaż" MAM PRAWO MIEĆ WĄTPLIWOŚCI I ZAPYTAĆ CZY TO WSZYTSKO JEST UCZCIWIE PROWADZONE.

Doświadczenie życia w tym kraju uczy (afera Rywina, alkoholowa, paliwowa itp), że jest to kraj skorumpowany i łatwo robi się tu lewe intresy.

Można zamknąc oczy i nazywać rzecz "teorią".
Czy padający deszcz to teoria ?
Czy widząc ciemniejace niebo i słyszac grzmoty, przewidując W TEJ SYTUACJI deszcz, jest się siewcą "teorii" ?
Nie. Po prostu na podstawie obserwacji wysnuwa się wnioski.
Ja to czynię. Ty nie.
Może dlatego że identyfikujesz się z opcją polityczną, któa toleruje taki bałagan w Państwie a ja jej to wytykam.
A więc nie o teorię tu chodzi tylko o autora.
I dlatego negujesz moje obserwacje, które podzielają inni (także na tej Grupie).
Tak jak z tym deszczem.
Można zamknąć drzwi, zasłonić okna i mówić, że nie pada. No bo siedząc w domu faktycznie na głowę nam nie pada.
Taka dyskusja jest jałowa.
To socjotechnika - oskarżać adwersarza o "spiskowe teorie" tylko dlatego że nie są to sprawy o któych mówią mainstreamowe media.
O neurinach i akceleratiorach też rzadko mówią.
Ale nikt nie oskarża naukowaca o "spiskowe teorie".
Bo czy Ty (z całym szacunkiem) możesz udowodnic istnienie neutrin ?
Masz aparaturę ? Uczestniczyłeś w eksperymentach ?
Prawdopodobnie nie. A jednak nie uważasz kogoś kto o tym pisze za fantastę. Mimo że sam znasz temat z cudzych tekstów.
Poza tym w moich (i nie tylko jak widzisz) obserwacjach nie ma nic sensacyjnego.
To nie UFO ani żywy Elvis.
O tym mówią (bo to widzą) zwykli ludzie.
Ale (i w tm problem TEGO KRAJU) nie mówią tu media.
Bo tworzą monolit światopoglądowy (TV Trwam analiz życia publicznego raczej nie prowadzi).
W innych krajach można zmienić kanał i obejrzeć problem innymi oczyma.
U nas można być potakiwaczem albo być oskarżanym o fanstazje i spiskowe teorie wtedy gdy pisze sie i głosi obserwacje, które komuś zaburzają dobre samopoczucie.
Przepraszam.
Niestety Twoje samopoczucie to jest Twój problem i musisz sobie poadzić z tym sam.
Internet nie jest telewizją i tutaj jesteś narażony na zetkniecie się z innymi niż "powszechnie przyjęte" opinie.
Ale takie jest ryzyko pisania w Usenecie.
vari

Data: 2009-09-29 16:46:55
Autor: Cavallino
[...]

A jaki Farfał ma w tym interes?

Jakie widziałbyś uzasadnienie dla takiego działania Farfała?
Bo bez tego Twoja teoria spiskowa leży i kwiczy.

Zacznijmy że nie jest spiskowa.

A to już jak kto uważa.
Ja się zgadzam, że TVP woli opóźnić start dvb-t, ale chciałbym wierzyć, że z zupełnie innych przyczyn niż Ty to przedstawiłeś.

Nie. Po prostu na podstawie obserwacji wysnuwa się wnioski.
Ja to czynię. Ty nie.

Mylisz się.
Tyle że ja szukam motywu i sensu, a Tobie jest to obojętne, byle pasowało do z góry przyjętej tezy.
Myślę, że nawet Twoją tezę dałoby się jakoś pokrętnie spróbować bronić, ale jak nie próbujesz, to ja tym bardziej tego nie będę robił.

P.S.
Z braku odpowiedzi na zadane pytanie rozumiem, że uzasadnienia nie będzie, tak jest, bo Ty tak powiedziałeś i już.
No cóż - typowe dla pewnej opcji.

Data: 2009-09-29 17:21:27
Autor: vari
Sabotaż TVP - nici ze startu dvb-t
By sprzdawać TnK, by sprzedawać najtańsze abo. Polsatu.

A jaki Farfał ma w tym interes?

To pytanie do niego.

[...]

Jakie pytanie ?
Ja Ci powiem DLACZEGO JA bym robił to co Farfał.
Ja bym poszedł do ITI i powiedział że nie bezinteresownie mogę opóźniać start DVB-T. Myślisz że nie poszli by na to ? Poszli by bo mają kulejącą N-kę i TnK, któa straciła by rację bytu.
Poszedł bym później do premiera i zaproponował to samo. Tylko że tu korzyść bym przedstawił jako zohydzenie ludziom instytuacji jaką jest TVP.
Tę zasługę bym zasugerował aby premier sobie przypisał przed nadawcami prywatnymi aby zyskać poparcie w rok wyborczym 2010.
Premier bardzo chce być Prezydentem i mógłby na to pójść.
W zamian chciałbym gwrancję porządzenia sobie w TV ile się tylko da.
TVP zupełnie zohydzona łatwo dałaby się przedstawić jako coś z czym "trzeba zrobić porządek" i władza mogła by nawet rozparcelować TVP z przyzwoleniem społecznym (programowo TVP jest coraz gorsza, ciągle się mówi że rządzi tam PIS a na Jamajce się smieją).
TVP to łakomy kąsek.
I nie chodzi o sprzęt czy nieruchomosci (te też są wazne).
Najważniejsze to TRWAŁE usuniecie zagrożenia wpadiecia TV w łapy opozycji gdy ta wygra wybory. Bo nie było by co wpadać.
Po drugie uzogdnione międzynarodowo sieci nadawcze (zwłaszcza TVP2 na UHF w całości).
Gdyby "sprywatyzować" tę sieć......
Jak widzisz POWODÓW, które mogły by MNIE pchnąć do tego czynu jest wiele.
O powody Farfała pytaj jego samego.
W zasadzie na miejscy Farfała mógłbym ustawić się na całe życie.
Ale może on to robi przypadkowo ?........
Może.....
Masz uzasadnienie.
Teraz Ty uzasadnij dlaczego nazywasz POPRZEDNI mój post "teorią spiskową".
Wykaż gdzie ukazuję rzekomy spisek.
Bo w tym poscie piszę Ci tylko co JA bym zrobił.
Nie pytaj mnie dlaczego KTOŚ coś robi bo ja w jego głowie nie siedzę.
Ja nie piszę dlaczego pada deszcz. Ja piszę że pada gdy on pada. A Ty twierdzisz, że nie pada gdy pada i każesz mi pisać DLACZEGO NIBY MIAŁBY PADAĆ.
To jest pytanie do Pana Boga.
Ja opisuję to co widzę.
Ty kwestionujesz moje obserwacje co jest nadużyciem.
Nie można kwestionować cudzych obserwacji. Można kwestionowac wnioski (co robisz i masz prawo).
Ja uważam, że nie jest dziełem dziwnego przypadku że TVP wypuszcza "platformę" w jak najtrudniejszych warunkach odbioru, że "zapomina" o koniecznosci przetargu na operatora DVB-T.
Rozumiem, że Ty twierdzisz iż są to zdarzenia losowe ?
Wiesz.....niektórzy do dziś twierdzą, ze samobójstwa osób zamieszanych w porwanie Olewnika to "przypadek".
I mogą nawet napisać tak jak Ty: Udowodnij że nie przypadek.
No właśnie. Probloe w tym że ja niczego udowodnić nie mogę.
Ja obserwuję i piszę co widzę.
Z tym trudno polemizować.
Wyciągam wnioski i można z tym polemizować.
Ale nadużyciem jest nazywanie OBSERWACJI - "spiskową teroią".
To tak jakby złapać złodzieja na kradzeniu towaru z robitej witryny sklepowej.
Adwokat robiłby to co Ty: pytałby - "a dlaczegóż to niby i z jakich powodów mój klient miałby kraść ?".
I co ma powiedzieć prokurator ?
Dlaczego złapany kradł ?
Czy bez odpowiedzi na to pytanie nie można orzec winy i stwierdzić że kradł ?
Przecież faktem jest to że "platforma" TVP jest dziwnym rafem tak zrobiona by jak najtrudniej było ją odebrać przecietnemu kowalskiemu.
Faktem jest że TVP nie oglosiła przetargu na operatora.
Ja uważam, że robiła to celowo.
Ty to nazywasz spiskową teorią.
To w takim razie ja Cię poproszę abyś udowodnił, że NIE ROBIŁA TEGO CELOWO.
Piszesz "bo po co by miała".
A ja napiszę "a dlaczego by nie miała" ?
Słowo kontra słowo.
Tu nie sąd i ja nie muszę udowodnić winy.
Tu jest dyskusja i jeśli twierdzisz że to "spiskowa teoria" to wykaż (bo wszak chyba potrafisz skoro jesteś o tym przekonany), że robiła to W INNYM CELU.
Dla dyskusji mogę Cię o to prosić.
Robiła w innym celu (w takim razie jakim) lub przypadkowo.
Pomijając odpwiedź lub jej brak - co by nie było (czy przypadek czy inny cel) to cało to tałatajstwo na bruk za same czyny (bez wnikania w pobudki).
Ale proszę - napisz czemu się mylę i jaka jest prawda.
vari

Data: 2009-09-29 19:20:03
Autor: Cavallino
Użytkownik "vari" <varicap@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h9t8m9$cev$1atlantis.news.neostrada.pl...
By sprzdawać TnK, by sprzedawać najtańsze abo. Polsatu.

A jaki Farfał ma w tym interes?

To pytanie do niego.

Nie masz żadnych koncepcji?

[...]

No i to już jest jakaś koncepcja.
Wykluczona nie jest rzecz jasna.

Przecież faktem jest to że "platforma" TVP jest dziwnym rafem tak zrobiona by jak najtrudniej było ją odebrać przecietnemu kowalskiemu.

Ale przy okazji przyszłościowo.
Ona z założenia nie jest na dziś.

Faktem jest że TVP nie oglosiła przetargu na operatora.
Ja uważam, że robiła to celowo.

Ja też.

Ty to nazywasz spiskową teorią.

Nie.
Spiskową teorią nazwałem twierdzenie że zrobiła to w interesie prywatnych nadawców, a nie swoim własnym.

Moje pytanie nie miało na celu zanegowanie całości Twojego wywodu, bo w dużej części się z nim zgadzam, tylko próbę dojścia (metodą domysłów, dyskusji, whatever) do przyczyny takiego stanu rzeczy.
Możliwa korupcja oczywiście może być taką przyczyną.
Zastanówmy się co jeszcze, inaczej co nam knuje TVP?

Data: 2009-10-04 12:50:56
Autor: Tomy M.
Sabotaż TVP - nici ze startu dvb-t
A jaki Farfał ma w tym interes?

Chcesz dosłownie?
Ma z tego kasę którą bierze pod stołem od Waltera czy Solorza.
Jeżeli on jej niebeirze to bierze jakiś cwaniak który mu "doradza"
a jemu ... idiocie sprzedaje jakieś bzdurne teorie.

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2009-10-05 07:56:48
Autor: pawell32
Tomy M. pisze:
[...]

ciekawe teorie niczym nie poparte

Data: 2009-09-29 17:04:36
Autor: jo44
Sabotaż TVP - nici ze startu dv b-t
vari pisze:
(...)
A drugi noblista w "Chłopach" pisał: "miałeś chamie złoty róg".
Zmarnować, zepsuć, rozgrabić to my potrafimy.
(...)

To nie noblista i nie w Chłopach. :)

Data: 2009-09-29 17:22:18
Autor: vari
Sabotaż TVP - nici ze startu dvb-t
To nie noblista i nie w Chłopach. :)

No tak. Moja wina. W "Weselu".
vari

Data: 2009-09-29 18:40:20
Autor: sensei
[...]

byc moze Farfał chcialby storpedowac DVB-T ale sadze ze jednak jest to tak jak piszesz biznes a tu nie ma miejsca na emocje. I TVP ma racje domagajac sie miejsca w MUX1 i do tego MUX3 bo po prostu nie jest w stanie zmiescic wszystkich swoich programow w MUX3 jakby chcialo UKE. To czysta rozsadna kalkulacja. UKE powinno dac TVP wiecej niz jeden multipleks. A pomysl polaczenia TVP i komercji w jeden multipleks nie jest trafiony i lepiej by bylo oddzielic komercje od TVP wtedy byloby duzo latwiej.

Data: 2009-10-01 10:37:58
Autor: a
Sabotaż TVP - nici ze startu dvb-t
On Tue, 29 Sep 2009 18:40:20 +0200, "sensei" <nieznany@nieznany.pl>
wrote:

[...]

a dlaczego nie zapisano, ze to komercyjni opuszcza I mux i przeniosa
sie do III muxa? Tylko na odwrot? Pewnie jest tak, ze to tylko I mux
bedzie mial najwieksze pokrycie w Polsce, a III ????? knowbody knows
???

Mysle, ze nalezaloby powolac komisje sledcza do sprawy uruchomienia
cyfrowej tv naziemnej.

Oraz zaprzestac placenia abonamentu rtv - obywatelski bunt. To moze
ktos wreszcie by sie zajal ta sprawa.

Data: 2009-10-01 11:24:56
Autor: vari
[...]

MUX3 będzie miał ogólnopolskie pokrycie po wyłączeniu analogu.
Obecnie (bez wyłączania żadnego analogowego nadajnika) MUX3 mógłby mieć pokrycie 20% ludności kraju (czy też powierzchni - nie pamiętam).
W każdym bądź razie z dużych nadajników jest dla niego obecnie dostępny kanał na obiekcie Iława-Kisielice oraz zapamiętałem że w nieodległym mi Świnoujsciu.
Mam gdzieś mapkę ale nie mogę jej znaleźć.

Komisja śledcza pewnie była by nieskuteczna bo po wpadkach na rywinowskiej, władza nauczyła się wcześniej dbac o to by nie wyłaziły niespodziewanie brudy.
No bo nuż wezwany świadek ma jakis prywatny zatarg i ujawni coś co może być końcówką nitki.
Oni takiego drugiego błędu nie powtórzą.
Michnik nagrywając Rywina i ujawniajac sprawę był tak pewny dotychczasowych kolei takich spraw że niechcący , chcąc tylko nieco zaszkodzić przeciwnikowi w grze, podciął lawinę w którj utonęli wszyscy umoczeni.
Do władzy doszły "straszne Kaczory" i oni teraz starsznie żałują tego.
To bylo bawienie się niewypałem. Nigdy nie wybuchł ale zawsze musi być ten pierwszy raz i właśnie im się wtedy zdarzył.
A że źli ludzie (np szjaka złodziei samochodów) miewają "umowy" ale że to oszusci więc gdy nadarza się okazja to i wspólnika lubią wykantować - tak więc wiedzą, że "wspólnicy" czy "partnerzy" mogą chcieć za coś się odegrać i to czy owo chalpną przed kamerą czego nie da się już cofnąć.
Dlatego wszystkie następne komisje zostały "pouczone", że mają być przepychankami. Teatrzykami dla roześmianej gawiedzi. Kto kogo wali po pysku.
Dlatego komisja nic nie da.
My się prawdy i tak domyślamy.
Najpotężniejsi ludzie w kraju zarabiają krocie i to legalnie na czymś na czym w innym kraju by zarobić się nie dało. Na "sprzedawaniu powietrza" czyli "dostraczaniu sygnalu TV".
Do tej pory to nadawcy płacili za to by sygnal dotarl do odbiorcy, tym bardziej nadawcy prywatni - emitujący przełądowane reklamamai programy.
Teraz okazało się, że zapłacić mogą obie strony, w tym te "debil-odbiorca" co jeszcze zapłąci za oglądanie reklam.
Wiele osób nie potrafi zainstalować poprawnej instalacji do odbioru TV naziemnej.
Rośnie pokolenie dziwacznie spoglądające na anteny Yagi bo "od dziecka" widzieli tylko "siatki".
Gdy się rodzili to nadawał piracki TopCanal czy NTW i siatki w takiej np Warszawie robily furorę bo do tej pory wszystkie (dwa) programy TVP można byo oglądać poza pasmem UHF.
A to było takie nowe - wyglądało "kosmicznie", było lekkie i jedne na "wszystkie programy".
Tak to już jest że to zazwyzcaj gorszy towar opanowuje reklam.
Dziś ci ludzie wchodzą w pełnoletniość i jak wspomniałem, dwie Yagi na maszcie to dla nich dziwoląg.
Zatem spotykałem ja i inni znajomi ludzi stojących nad śnieżącym telewizorem i mówiącym: "przecież to naziemna".
Utożsamiają zły odbiór z naziemną TV.
Aż tu nagle pojawiły się platformy. Wizja TV i Cyfra +.
"Eksperci" (ech....ja mam za dobrą pamięć) na łamach prasy mówili że w Polsce dwie platformy nie mają racji bytu i nie utrzymają się - muszą się połączyć.
Połączyły się ale powstał Cyfrowy Polsat. Dalej to już "z górki".
Mamy podobno 5 "matek" platformiaych - tyle co Rumunia.
A już podobno szykują się następne.
Rozkrecają ją wpływowi ludzie a Rzeczpospolita ma dwie neichlubne tradycje: prywatę i dużą liczbę zdrajców.
Dlatego tak różnie wygląda Plska od położónych w podobnych realiach geopolitycznych Czech.
Pamietam wypowiedzi na różnych forach broniacych złapanego na jeździe po pijaku znanego aktora.
Broniono go....talentem aktorskim.
Ludzi komuna nauczyła że w Polsce są kasty. I że "z natury" tym na swieczniku wolno więcej.
Pokazała to dobitnie sprawa Polańskiego w zestawieniu z ostracyzmem trzech braci z Włodowa, że nie stawili się na wezwanie sądu.
Jeden pan "miałby traumę a pozatym jest tak utalentowany" a tamci to przecież dla wielu fanów TVNu "wsiochy".
Wiadomo: równość owszem ale równiejszość przede wszystkim.
Nie osądzając sprawy Polańskiego - jedno powiem: jedna z niewielu rzeczy w USA mi się podoba - RÓWNOŚĆ WOBEC PRAWA.
Tam FBI może wejść do siedziby gubernatora stanu i wyprowadzić go w kajdankach. I co najwazniejsze - male prawdopodobieństwo że gubernator będzie o tym wiedział wcześniej A JUŻ ŻADNA GAZETA NIE PODWAŻY SPOSOBU I ZASADNOSCI ZATRZYMANIA.
U nas zaraz wysyp listów otwartych.
Pamietam konferencję psychologów po zatrzymaniu znanego psychologa Samsona.
Ten człowiek już nie zyje więc może być przykładem jak u nas wygląda równość.
I jak teraz wyglądają ci panowie z tej konferencji ?
I ten co na pytanie czy nie współczuje ofiarom, powiedział: "pokażcie mi ofiarę a będe jej współczuł".
Niby nic ale jakaż buta z tego bije.
Podobnie mówiło się, że jedno słowo Ziobry na konferencji prasowej wstrzymało zgody rodzin na pobieranie organów.
Ale to nie Ziobro winien.
Czy gdyby powiedział, że za godzinę na Placu Defilad wyląduje statek wrogo nastawionych ufoludków to ktoś by uciekał ? Uwierzył by ?
A w to uwierzyli. czemu ? Bo wcześniej byla "afera łowców skór". I też były zaprzeczajace konferencje. Teraz wiemy ze ta makabra miała miejsce.
To środwisko lekarske LATAMI zapracowało na to że jedno słowo Ziobry wywołało taką reakcję.
Całe lata zamiatano pod dywan ewidentne błędy i niekometencje kolegów.
Przegrywały przed sądami ofiary z zaszytymi w brzuchu norzyczkami czy chustami bo "biegły" klega po fachu nie chciał narażać kolegi.
I kto więc spowodował załąmanie się zgód na pobranie organów ?
Tu jest Polska.
Tu nie spoedzwaj się niczego dobrego od Państwa.
Ono ciągle zachowuje się jak okupacyjne i dziwią się socjolodzy ze naród tak je wciąż postrzega i z nim walczy (biernie ale walczy).
To w Polsce mruga się światłami ostrzegajac przed patrolem policyjnym. Ja też mrugam ale jeżdżę przepisowo.
Mrugam po tym gdy dostałem bardzo wysoki mandat zagapiwszy się i jechawszy 70 tam gdzie wolno 60.
Nigdy nikomu krzywdy nie wyrządziłem pojazdem, nie jestem piratem, preferuję wolną jazdę i uważam, że tam przypadek był do pouczenia a nie 500 PLN mandatu.
No to ostrzgam innych.
Bogaty nie jestem i nie chcę aby ktoś płacił.
Choć gd widzę "wariata" z przeciwka to nie mrugam.
Że niewychowaczo ? Wolno mi komunikowac się z innymi obywatelami. CB radia nie mam a mruganie długimi nawet Kodeks Drogowy przewiduje jako ostrzezenie przed "niebezpieczeństwem na drodze". Przynajmniej jeden z moich starych kodeksów tak mówi.

Jak zwykle zszedłem z tematu ale nie ma o co kruszyć kopii.
Z DVB-T zrobią co zechcą, tak jak grali na nosie PAR-owi (poprzednikowi UKE) nadawcy radiowi, niechętnie opuszczajac dolny UKF.
Bywało że kończyło się na wejsciu inspektorów do obiektu i wyłączeniu nadajnka.
RMF zwłaszcza pyszczył że "nabytych praw" oddać nie pozwoli.
Tyle że PAR działał jakos tak niemrawo w zestawieniu ze zecydowanymi działaniami gdy gdzieś pojawiło się piracie radio (niczego nie zakłócające).
Tam było ścigane z całą zaciętością a wielki nadawca usawiajacy się w danym momencie w roli pirata był traktowany łagodnie i raczej mu próbowano tłumaczyć.
To jak ze strażą miejską w kilku miastach.
Babcię handlujacą z ręki czosnkiem do radiowozu i ogromny mandat.
Dresiarzy parkujacych obok w poprzek chodnika obchodzili z drugiehj strony ulicy.
Nie łudzmy się komisjami. Tu sprawieldiwości nie ma.
Ciągle bliżej nam do Azji niż do Europy.
Tu będzie tak jak się co komu możnemu opłaca i kim on kręci.
Surowe traktowanie to jest dla ciebie - szary obywatelu no bo przecież jakoś ten bilans trzeba wyrównać.
Dlatego dosć pobłażania dla matek z dziećmi źle NA CHWILĘ parkujacymi (bo nie ma inaczej jak wyjąć wózka).
Dla gwałciciela mamy za to helsińską fundację praw człowieka i jego prawa muszą być respektowane.
Ale....widziały gały co brały....przy urnie wyborczej.
vari

Data: 2009-09-30 09:07:44
Autor: jagr
Sabotaż TVP - nici ze startu dvb-t
Użytkownik "vari" <varicap@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

Tak samo widzę sytuację w jakiej się znaleźliśmy.
Sam pisząc o tym, musiałbym ww wywody powtórzyć.
Dodam jeszcze, że podobne schematy funkcjonują na każdym szczeblu.
Nawet we wspólnotach mieszkaniowych.
A co niepokoi mnie najbardziej?
Że nas rozbrojono. Państwo bez armii MUSI utracić niepodległość.
Tak zawsze było, jest i będzie.
I to nie są żadne teorie spiskowe.

Data: 2009-09-30 10:37:26
Autor: jerzyn

Użytkownik "jagr" <jagr@WYTNIJinteria.pl> napisał w wiadomości news:h9v0rs$8pb$1nemesis.news.neostrada.pl...
A co niepokoi mnie najbardziej?
Że nas rozbrojono. Państwo bez armii MUSI utracić niepodległość.
Tak zawsze było, jest i będzie.
I to nie są żadne teorie spiskowe.
Co Ty mieszasz, co ma armia do TV ,widze brak Ci Układu warszawskiego .

Data: 2009-09-30 12:55:35
Autor: jagr

Użytkownik "jerzyn" <police@onet.eu> napisał w wiadomości

[...]

Niczego nie mieszam. Odniosłem się do długiego postu vari.
A telewizja i polityka w telewizji nie może być rozpatrywana osobno.
Nie ma to sensu.
Schemat taki:
Na słowa, że w telewizji kombinują, odpowiedziałem:  w całym kraju kombinują.
Telewizja jest tylko pewnym podzbiorem ...

Data: 2009-09-30 14:45:23
Autor: jerzyn
Sabotaż TVP - nici ze startu dvb-t

Użytkownik "jagr" <jagr@WYTNIJinteria.pl> napisał w wiadomości news:h9ve74$r3m$1nemesis.news.neostrada.pl...

..

[...]
Jest to wolny rynek i kto silniejszy i ma "kase" ten rządzi i nic na to nie poradzisz .Trzeba w tej dżungli jakoś żyć, innego wyjścia nie widzę .System się nie zmieni, bo na jaki ?

Data: 2009-09-30 15:17:13
Autor: jagr

[...]

To nie jest wolny rynek. W tym cała rzecz.
I dlatego to wszystko jest takie beznadziejne.

Data: 2009-09-30 21:25:48
Autor: cztery
Sabotaż TVP - nici ze startu dvb-t
Że nas rozbrojono. Państwo bez armii MUSI utracić niepodległość.

1. Kto nas "robroil" ? :-) Moim zdaniem w tej chwili polska armia przedstawia soba najwieksza wartosc bojowa od 1945r, gdyz jest zawodowa.
2. Coz jest zlego w utracie niepodleglosci ? Teksas utracil niepodleglosc na rzecz Stanow Zjednoczonych, Polska pod zaborem pruskim rozwijala sie gospodarczo duzo szybciej niz gdy byla niepodlegla.

Data: 2009-10-01 00:03:27
Autor: Chris
Dnia Wed, 30 Sep 2009 21:25:48 +0200, cztery napisał(a):

Moim zdaniem w tej chwili polska armia przedstawia soba najwieksza wartosc bojowa od 1945r, gdyz jest zawodowa.

W 1939 roku też mieliśmy zawodowa armię i zawodowi wojskowi nie okazali
się ani trochę skuteczniejszymi w walce żołnierzami od przeszkolonych
rezerwistów.

2. Coz jest zlego w utracie niepodleglosci ? Teksas utracil niepodleglosc na rzecz Stanow Zjednoczonych,

Ale tam nie było konfliktu językowego!
Tam nikt teksańczykowi nie mówił "Tu są Niemcy i tu należy mówić po
niemiecku", tak jak np. ostatnio odpowiedział dziennikarzowi kandydat na
ministra spraw zagranicznych Niemiec! A ten tekst, to ja sam
wielokrotnie w Niemczech słyszałem, gdy chciałem rozmawiać po angielsku.
Polska pod zaborem pruskim rozwijala sie gospodarczo duzo szybciej niz gdy byla niepodlegla.

Ale ten rozwój trochę nierówno wyglądał.
Prusacy się bogacili, powiększali swoje majątki, a Polacy swoje majątki
tracili, stawali się tylko siła roboczą.
Czy o przymusowych wywłaszczeniach nie słyszałeś?
Czy w szkole nie uczyłeś się o takiej organizacji jak HaKaTa?

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-10-01 23:27:02
Autor: Chris
Dnia Thu, 1 Oct 2009 22:27:57 +0200, Ghost napisał(a):

Ale tam nie było konfliktu językowego!

Jestes pewien?

A był?

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-10-08 13:51:25
Autor: Ghost

Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości news:ha377n$kv3$1atlantis.news.neostrada.pl...
Dnia Thu, 1 Oct 2009 22:27:57 +0200, Ghost napisał(a):

Ale tam nie było konfliktu językowego!

Jestes pewien?

A był?

Tekaas kojarzyl mi sie zawsze z silnymi wplywami (wowczas) meksyku.

Data: 2009-10-01 07:11:35
Autor: vari
[...]

Niepodlegla kiedy ?

A dlaczego nie zakładasz jak się rozwijała pod rosyjskim ?

BTW: W 20 leciu międzywojennym Polska (wg wskaźników - nie znam się na tym ale wierzę temu kto to obliczył) rozwjala się szybciej niż w 20 leciu między 1989 a 2009.
vari

Data: 2009-10-01 07:49:15
Autor: pawell32
vari pisze:
[...]

no to chyba ktoś przesadził.

Data: 2009-10-01 09:07:51
Autor: vari
[...]

Nie wiem, nie znam się na ekonomii czy na rozwoju industrializaci ale z tego co pamiętam z tekstu pisano o:

- wybudowaniu w II RP COP
- wybudowaniu w II RP Gdyni (miasto z portem od podstaw)

- polikwidowaniu wielu fabryk i całych gałęzi przemysłu (np elektronicznego) w III RP
- niewybudowaniu autostrad (wiem wiem, złośliwy z tym jestem - nietaktownie akurat o tym w "towarzystwie" rozmawiać)

itp

O pzemyśle elektronicznym akurat mogę coś powiedzieć bo jestem elektronikiem.
Przede wszystkim mieliśmy CEMI wytwarzającą na miejscu półprzewodniki.
Przecież nie trzeba bylo tego zaorać tylko zmoderniować.
Czemu zaorano ? Komuś przeszkadzało (konkurencji z zachodu - wiem wiem - jestem zwolennikiem "spiskowej teorii").
Przykład: Fabryka Kabli w Ożarowie.
Bylem tam w 1995 na warsztatach szkolnych.
Próbowałem zdobyć za friko odcinek światlowodu do mojej pracy dyplomowej.
Te warsztaty wyglądały jak laboratorium NASA (jak dla mnie i w porównaniu z warsztatami "renomowanego" Zajączka czy mojej ówczesnej szkoły przy Hucie Warszawa).
Po CZYSTEJ sali w żółtych kombinezonach chodzili uczniowie, jeździły wózki widłowe z źółtymi kogutami i poruszały się po źółtych wymalowanych na podlodze liniach. Normalnie jak załadowywanie promu kosmicznego.
Dostałem upragniony kawałek światłowodu.
A to były PRZYSZKOLNE WARSZTATY dla UCZENIA młodzieży. jak zatem wyglądała fabryka ?
Nie wiem.
Wiem, że odwiedziłem też CEMAT na Wólczyńskiej i przechodziłem przez śluzę do wyciągarni.
Jak w kosmosie niemalże.
Teraz są to "powierzchnie do wynajęcia".
A skany katalogow Cemi są ciągle jeszcze na zachodnich serwerach z dziale katalogu półprzewodników.
Niejeden tranzystor CEMI siedzi jeszcze w moich starych nadajnikach własnej konstrukcji.
To był rok 1995 a teraz jest 2009.
W Ożarowie straszą puste hale z powybjanymi oknami.
Piszę tu to co widziałem bo o sprawach ekonomiocznych pisać nie będę. Nie uwierzę natomiast że tego nie można było zmodernizować.
Teraz zachodnie koncerny przenoszą do nas produkcję.
My nie mogliśmy produkować ? Owszem, trzeba było by nakładów ALE NA TYM POLEGA ROZWÓJ KRAJU.
Przykład z dnia dzisiejszego.
Właśnie w tej chwili wyłącza się kilka nadajników DVB-T w kraju.
Nadawcy i urzędy w ogólnym burdelu powodują regres.
Gdyby rozwój nauki się opóźnił i dziś w Polsce miano by uruchomić pierwszą stację nowopowołanej spółki Polskie Radio (a było to przed wojną) to chyba nie udało by sie tego radia uruchomić.
Bo jeden by narzekał ze nie ma odbiorników a drugi by pisał że nie ma sygnału. A nikt nie zaryzykuje "biznesowo" nadawać jak nie ma odbiorników i nikt nie sprowadzi odbiorników gdy nie ma czego słuchać.
A wtedy traktowano pewne sprawy prestizowo MIMO że Polskie Radio na poczatku była......firmą prywaną.
Co z tego że od 1989 do 2009 półki z pustych przemieniły się w uginające się od towarów i można kupić dobry samochód bez talonu.
Takie sprawy to i w afrykańskich dyktaturach da się zrobić kontrabandą.
To nie jest "ogromne osiągniecie".
Ja nadal jestem sceptycznie nastawiony do skali rozwoju kraju po 1989 roku.
Sami moi oponenci w rozmowach prywatnych przyznają że sąsiedzi (Czechy, Słowacja), wykorzystały ten czas lepiej.
Jeśli chodzi o SKOK czyli ZMIANĘ to ta na pewno była większa w latach 1918-1939 niż 1989-2009.
Zmianę odnosnie KRAJU.
Bo nikt nie kwestionuje że technika (ale to nie ma związku z krajem) przyspieszyła ogromnie.
Tyle że gdyby przenieść ludzi władzy (też ze swoimi wadami) z lat 20-lecia miedzywojenego do naszej epoki i dac im władzę t zrobili by to co Hiszpanie zrobili ze swoim krajem po wstąpieniu do UE.
Z kraju bez autostrad stali sie krajem z gęstą ich siecią.
I dokonali wielkiego skoku w ciągu 5 lat.
My już 5 lat jesteśmy w UE (czy może 4) ale ja jakoś "gwałtownego rozwoju" nie widzę.
Mieszkam w małej wsi na Pomorzu Zachodnim.
Nie dochozi do niej ŻADNA droga asfaltowa.
A PRZED WOJNĄ DOCHODZIŁA k***a mać ! (prawie do samej wsi bo skręcała do tej obok na rozstaju)
Tylko ruskie czołgi asfalt rozwaliły i tak od 1945 roku "jest w planach" wyasfaltowanie drogi.
Gdzieniegdzie latem przy suszy, gdy wiatr zwieje piasek - widac resztki poniemieckiego asfaltu.
Taki to rozwój.
Ja to i tak się cieszę jak moja matka za komuny zdobytym papierem toaletowym, że zdążyłem założyć telefon i akurat udało się kablowy.
Teraz sąsiadka dostała odmowę (kabel wolny jest, słupek z wolnymi parami aż do cenrali ma pzy bramie, wolne porty na cenrali są - wiem bo na "ty" jestem z monterami - sam jestem byłym pracownikiem TP).
Tak więc można jej założyć telefon (i to również kablowy). Ale nie - TP wydała zalecenie żeby "prywatnych nie podłączać".
Odmówili jej nawet radiodostępu (a sąsiedzi mają więc sygnał jest).
Wypłacają więc sąsiadce odszkodowanie za nieświadczenie "usługi powszechnej".
Co za kraj. Gdzie tu rozwój ?
vari

Data: 2009-10-01 10:12:43
Autor: pawell32
[...]

masz rację, zagłębiając sie temat elektroniki
żyjemy dzięki chińczykom.
też jestem elektronikiem i ubolewam nad zlikwidowanymi
fabrykami np. tonsil

Data: 2009-10-01 10:19:36
Autor: jagr
Sabotaż TVP - nici ze startu dvb-t
Chociaż jedna osoba, która kuma czaczę.

Data: 2009-10-10 21:53:14
Autor: jerzu
Sabotaż TVP - nici ze startu dvb-t
On Thu, 1 Oct 2009 09:07:51 +0200, "vari" <varicap@poczta.onet.pl>
wrote:

[...]

Warszawa. Rok 2009. Złozony wniosek o drugą linię telefoniczną pod
neozdradę. Wniosek przyjęty (po niemałej awanturze zresztą).
Przyjeżdża monter (podwykonawca, nie pracownik TP), "tu trzeba ciągnąć
400 metrów kabla, mi płacą do 200 metrów, to się nie da".
I tak kolejny rok korzystam w firmie z superzajebistego łącza, jakim
jest iPlus.

-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Data: 2009-10-01 08:32:14
Autor: jerzyn

Użytkownik "vari" <varicap@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ha1dmn$516$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Trochę to zbacza od wątku,ale niepodległość jest wtedy gdy brak obcych wojsk na terenie Polski , a taki przypadek mamy teraz właśnie i to prawie  z małymi wyjątkami  od 300 lat, z małymi przerwami na zmianę garnizonów, rosyjskich oczywiście.Te ostatnie lata ,cos około 50 były klasycznym przykładem na okupacje kraju.Weszli może i w słusznej sprawie wyłączać dzien 17 września 1939r.,potem wygonili faszystow  i potem po sfałszowanych wyborach siedzieli aż ich Wałęsa wspólnie z Jelcynem po upojnej nocy wyprowadzili.Co do tego wzrostu gospodarczego, po I wojnie w Polsce nic nie bylo i trzeba było budować wszystko od nowa i stad taki wzrost :-))

Data: 2009-10-01 08:14:42
Autor: jagr

Użytkownik "cztery" <raz@dwa.trzy> napisał w wiadomości news:4ac3b0c1$1news.home.net.pl...
Że nas rozbrojono. Państwo bez armii MUSI utracić niepodległość.
1. Kto nas "robroil" ? :-) Moim zdaniem w tej chwili polska armia przedstawia soba najwieksza wartosc bojowa od 1945r, gdyz jest zawodowa.

Ona jest dopiero w planach. Tego co teraz mamy, możemy użyć do potyczek w Afganistanie, a nie do obrony kraju. Plany są piękne. Szkoda, że brak pieniędzy.
A należało wpierw zbudować armię zawodową, a dopiero wtedy poborowych rozpuścić do domów. Ale i w takim przypadku należałoby całemu stanowi ludności zapewnić krótkie szkolenia wojskowe. Na wszelki wypadek. Gdyby komuś zechciało się znów odkroić kawał Polski.

2. Coz jest zlego w utracie niepodleglosci ? Teksas utracil niepodleglosc na rzecz Stanow Zjednoczonych, Polska pod zaborem pruskim rozwijala sie gospodarczo duzo szybciej niz gdy byla niepodlegla.

Odezwał się zwolennik rozbrojenia. I o to właśnie chodzi w tym całym interesie. Przehandlować Polskę. A, co tam.

Ciekawe, kto teraz miesza młodym ludziom w głowach. Kiedyś było to poprzez prasę, radio i telewizję. No, i poprzez szkołę.
A teraz - w TV jakoś takich "mądrości" raczej nie ma. Do szkoły już nie chodzę, więc nie wiem. No to jak to się dzieje, że młodzi źle odczytują sytuację?

Data: 2009-10-01 10:15:52
Autor: SW3
Dnia 30-09-2009 o 21:25:48 cztery <raz@dwa.trzy> napisał(a):

Teksas utracil niepodleglosc na rzecz Stanow Zjednoczonych

I teraz tego żałuje.

http://www.mojeopinie.pl/secesja_sposobem_na_recesje,3,1240051426

--
SW3
-- --

Data: 2009-10-01 22:26:07
Autor: Ghost
[...]

Ojej jaka slodka dziecinna manipulacyjka - nie o poparcie prywatnych chodzi, a o skasowanie tuby. Ja rozumiem, ze popierajacym bolszewizm tuba niezbedna....

Data: 2009-10-02 08:50:54
Autor: vari
[...]

Nie odnosisz jednak wrażenia że to jest prawda tylko, że ona Ciebie w oczy kłuje ?
Upatrywanie poparcia w mediach a nie u obywateli (jak w rozwiniętych demokracjach) dotyczy MEDIÓW PRYWATNYCH w znacznym stopniu.
Je też chcesz likwidować gdyby "zmieniły zdanie" ?
Tego to się nawet u nas zrobic nie da (tu nie Białoruś).
Dlatego też Twoja kochana (jak mniemam w wpisu) władza zabiega WYŁĄCZNIE o poparcie mediów (prywatnych) a nie obywateli.
vari

Data: 2009-10-02 08:59:50
Autor: Cavallino
Użytkownik "vari" <varicap@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ha48c1$k15$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

A zauważyłeś, że sytuacja się w międzyczasie zmieniła, Farfał stracił władzę w TVP, wycofano wniosek TVP robiący tyle zamieszania i DVB-T jednak wystartowało i tylko Ty nadajesz ciągle swoją spiskową teorię?

Data: 2009-10-02 09:30:52
Autor: vari
[...]

Jak ona może być spiskowa skoro o niej tak głośno ? :-)
Farfał był popierany przez Grada - obecnego ministra.
Twoje zdanie sugeruje że poprawiła się sytuacja bo odwołano Farfała, który był tam z błogoslawieństwa rządzącej partii.
To raczej tej rządzącej parti porażka - ta "poprawa".
No nie wiem jak tu tłumaczyć sprawy ludziom mającym swoje idee fix.
Powtarzam oststni raz: spisku nie ma bo u nas władza nawet robiąca coś wbrew dobru ospołecznemu nie musi się ukrywać - wystarczy "przezcznik" prasowy.
DVB-T jednak wystartowało BO KIEDYŚ MUSIAŁO.
Problem jest że DOPIERO TERAZ.
A i to wystartowało smętnie bo harmonogram pisano z sufitu dzięki czemu teraz krakowski nadajnik DVB-T odpoczywa bo "się nie zgadza z harmonogramem".
Dziwne bo harmonogram mówi "nie później niż".
Nikt nie broni zrobić jakiegoś etapu WŁĄCZANIA wcześniej.
A jednak nadajnk milczy. Milczy bo może. I tu jest właśnie całe clou sprawy.
Robi się WSZYSTKO CO MOŻNA by to DVB-T szło jak najwolniej.
I "wielki sukces startu DVB-T" jednak tego nie zmienia.
Jeśli Ty czy przedpisca tego nie rozumiecie lub rozumieć nie chcecie (nie wnikam w analizy ludzkich poczynań) to nie mój problem.
Jeśli ktoś wierzy w krasnolidki to jego problem.
Ktoś inny może nie wierzyć w fale radiowe i to też jego problem.
Można też nazwać osobę pokazujacą EFEKTY działania fal radiowych jako "piewcę teorii spiskowej".
No bo kto widział falę radiową........
Dlatego nie żądaj ukazania fali radiowej. Nie żądaj abym pokazał jakiś "dokument" gdzie się "spiskowcy" krwią podpisali - i wtedy uwierzysz bo to corpus delicti.
Niestety jak z falami radiowymi - pewne sprawy zwykły czlowiek może obserować jedynie po efektach istnienia tej sprawy.
Tu mamy do czynienia z hamowaniem DVB-T (sprawę "po co" mamy chyba omówioną).
Przyznałeś nawet (jeśli nie pomyliłem i źle nie zapamietałem) że owszem hamują.
No to gdzie tu spisek ?
To jest polityka.
A że ja tylko ukazuję rozbieżnosć życia z głoszonymi ideałami...
No cóż. Każdy ma prawo do swego zdania.
Ciekawe tylko czy o sprawie blidy też mówisz "teoria spiskowa". O aferze łówców skór niektórzy też przez pewien czas tak mówili. Wszak "to niemożliwe aby aż cos takiego się działo".
A sprawa Samsona. Spisek przeciw niemu ? kto go zawiazał i po co ?
A sprawa (będę złośliwy) Poznańskich Słowików czy abp. Paetza ?
Jakież to osbistosci mówiły o spisku wówczas. Dziś jest po procesach karnych. Czy Wysoki Sąd też brał udział w spisku ?
"Nie bądź Pan Katarynka i nie powtarzaj się Pan".
vari

Data: 2009-10-02 09:50:56
Autor: Cavallino
Użytkownik "vari" <varicap@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ha4a7p$58f$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Wiadomo.

Twoje zdanie sugeruje że poprawiła się sytuacja bo odwołano Farfała, który był tam z błogoslawieństwa rządzącej partii.

Nie - był tam z błogosławieństwa skoku na telewizję PIS, LPR i SO.
Które później się pożarły.

To raczej tej rządzącej parti porażka - ta "poprawa".

A to inna sprawa. skoro PIS z LSD dokonało ponownego skoku na TVP i ten się udał, to dla ich oponentów jest to porażka.
Wiadomo też, że PO woli aby TVP była jak najsłabsza, zwłaszcza TVP w rękach PIS, bo wtedy większe znaczenie mają sprzyjające im media prywatne.

To jest ten wielki spisek, który wietrzyłeś w swoich elaboratach?
I którego nie chciałeś wprost opisać w dwóch zdaniach?

Przyznałeś nawet (jeśli nie pomyliłem i źle nie zapamietałem) że owszem hamują.
No to gdzie tu spisek ?

No właśnie nie wiem.
Jak Cię pytałem o co chodzi w Twoich bzdetach, to wolałeś próbować mnie obrazić niż to jasno napisać.

Data: 2009-09-30 00:03:11
Autor: VSS
Sabotaż TVP - nici ze startu dvb-t
a wszyscy jechali sobie po Emitelu. a ja pisałem dokałdnie to co napisała wyborcza.

--
VSS
http://vss.pl

Data: 2009-10-01 12:27:38
Autor: pawell32
Cavallino pisze:

 http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,7089252,TVP_zatrzymuje_cyfrowa_telewizje.html

i jak dziś dvb-t działa?

Data: 2009-10-01 12:30:33
Autor: Cavallino
Użytkownik "pawell32" <pahat@wp.pl> napisał w wiadomości news:4ac4841f$1news.home.net.pl...
Cavallino pisze:

http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,7089252,TVP_zatrzymuje_cyfrowa_telewizje.html

i jak dziś dvb-t działa?

ZTCW: Tam gdzie miało ruszyć działa, tam gdzie nie miało być dzisiaj uruchomione wyłączono nadajniki testowe.

Data: 2009-10-01 12:45:35
Autor: pawell32
Cavallino pisze:

[...]

a Czeska tv do was dociera?

Data: 2009-10-01 12:57:50
Autor: Cavallino
[...]

Do Poznania?
Nie.
A jaki to ma związek z tematem?

Data: 2009-10-01 13:18:11
Autor: pawell32
Cavallino pisze:
[...]

a musi?
jest bliski, pytam z ciekawości, gdyż niedawno w hurtowni
spotkałem gościa, który szukał anteny bo chce odebrać
poznański nadajnik, a czesi włażą.

Data: 2009-10-01 13:28:12
Autor: Cavallino
[...]

Nie, po prostu myślałem że coś nowego uruchomili co może mi zakłócenia generować.

jest bliski, pytam z ciekawości, gdyż niedawno w hurtowni
spotkałem gościa, który szukał anteny bo chce odebrać
poznański nadajnik, a czesi włażą.

Być może był gdzieś na skraju zasięgu, bliżej południowej granicy.
Poznań jest 40 km na północ od nadajnika.

Data: 2009-10-01 13:40:02
Autor: pawell32
Cavallino pisze:

Być może był gdzieś na skraju zasięgu, bliżej południowej granicy.
Poznań jest 40 km na północ od nadajnika.

czyli w moim kierunku,
a gostek z okolic wrocławia, nie pamiętam dokładnie.

Data: 2009-10-01 14:12:40
Autor: Cavallino
Użytkownik "pawell32" <pahat@wp.pl> napisał w wiadomości news:4ac49517$1news.home.net.pl...
Cavallino pisze:

Być może był gdzieś na skraju zasięgu, bliżej południowej granicy.
Poznań jest 40 km na północ od nadajnika.

czyli w moim kierunku,
a gostek z okolic wrocławia, nie pamiętam dokładnie.

No to tam jest duża szansa, że czeską TV odbierze, podobnie.

Data: 2009-10-03 23:02:18
Autor: Chris
Dnia Tue, 29 Sep 2009 11:00:30 +0200, Cavallino napisał(a):

[...]

A tu dalszy ciąg w tym temacie:

"TP EmiTel Sp. z o.o. informuje, że w dniu 2 października, po
konsultacjach z Urzędem Komunikacji Elektronicznej wznawia emisję
testową w Krakowie, na okres jednego miesiąca.

W tym czasie wszystkie zainteresowane strony przeprowadzą wzajemne
rozmowy i konsultacje dotyczące dalszej emisji oraz sposobu jej
finansowania. W przypadku porozumienia, emisja multipleksu cyfrowej
telewizji naziemnej będzie w Krakowie kontynuowana, jeśli nie, zakończy
się 2 listopada 2009 roku."

http://www.emitel.pl/strona-glowna/tp-emitel-wznowil-testowa-emisje-dvbt-w-krakowie

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-10-04 12:47:34
Autor: Tomy M.
Sabotaż TVP - nici ze startu dvb-t
Solorz i Walter dobrze smarują. A kto bierze ... to wiadomo.

--

Tomy M. www.ansibl.com

Sabotaż TVP - nici ze startu dvb-t