Saburidżan, Saburdżan czy Sabudżian?

Data: 2009-10-04 21:34:07
Autor: abc
Saburidżan, Saburdżan czy Sabudżian?
Zawsze występują problemy z dokonywaniem transkrypcji fonetycznej przy użyciu liter alfabetu
łacińskiego z języków używających innych alfabetów. Dlatego w gruncie rzeczy nie wiemy o jakie rzeczywiście nazwisko chodzi.

Jeśli wstawimy do Google'a: "Sabourijan", to wszystko co Google wyrzuca w
kilkudziesięciu zaledwie wpisach dotyczy ostatnich "rewelacji" na temat
Ahmadinedżada.  Nie ma nic o jakimkolwiek innym Saburidżanie, a ponoć to
bardzo popularne nazwisko wśród Żydów w Iranie. Dziwne to, nieprawdaż?

Jeśli wstawimy do Google'a: "Sabourjan", to można się dowiedzieć, że jest to
nazwisko w języku farsi (perskim) popularne w Iranie i Afganistanie. Rdzeń
"Sabour" http://www.google.pl/search?hl=pl&source=hp&q=sabour&lr=&aq=f&oq=
nie ma nic wspólnego z tym o czym piszą Żydzi.

Jeśli natomiast wstawimy do Google'a "Saboujian", to Google wyrzuci nam
Ormian z Libanu.

Reasumując, "rewelacje" na temat przodków prezydenta Iranu trzeba
potraktować z dystansem.  Ahmadinedżad ostatnio stwierdził, że obecnie, to
nie pociski jądrowe są groźne, a media... Miał rację.

--
Extra Ecclesian nulla salus - Poza Kościołem nie ma zbawienia

Data: 2009-10-04 21:40:14
Autor: Prawusek
Saburidżan, Saburdżan czy Sabudżian?
"abc" <abc@wp.pl> wrote in message

Problem polega na tym, ze tych, których nazywa się żydami, uważacie za
Semitów, podczas gdy są to Chazarowie -  Tataro-Turcy i po za talmudyzmem i
okupacją Zony Izrael w Palestynie nic wspólnego z nimi nie mają.

Data: 2009-10-04 21:45:37
Autor: abc
[...]

Wiemy, wiemy. Ponoć pochodzą od czterech chazarskich matek.

Znamy też stosowny fragment Apokalipsy:

""Oto ja ci daję [ludzi] z synagogi szatana, spośród tych, którzy mówią o
sobie, że są Żydami - a nimi nie są, lecz kłamią. Oto sprawię, że przyjdą i
padną na twarz do twych stóp, a poznają, że Ja cię umiłowałem" (Ap 3,9).

--
Extra Ecclesian nulla salus - Poza Kościołem nie ma zbawienia

Data: 2009-10-04 22:03:26
Autor: boukun

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:haatg3$ets$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Ale po co jego rodzice zmieniali nazwisko, jak Sabourian był młody?

boukun

Data: 2009-10-04 22:10:19
Autor: abc
Saburidżan, Saburdżan czy Sabudżian?
Ale po co jego rodzice zmieniali nazwisko, jak Sabourian był młody?

Nie wiem.  Różne mogły być powody. Np. muzułmanie nie przepadają za Ormianami...

--
Extra Ecclesian nulla salus - Poza Kościołem nie ma zbawienia

Data: 2009-10-04 22:19:36
Autor: boukun

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:hab035$f$1nemesis.news.neostrada.pl...
Ale po co jego rodzice zmieniali nazwisko, jak Sabourian był młody?

Nie wiem.  Różne mogły być powody. Np. muzułmanie nie przepadają za Ormianami...

Ukrywa swoją tożsamość, a zatem nie jest lojalny... Opozycja jednak powinna była przejąć władzę...

boukun

Data: 2009-10-05 15:56:59
Autor: abc

Ukrywa? Wręcz przeciwnie i właśnie na podstawie tego zdjęcia http://forum.fronda.pl/?akcja=pokaz&id=2905918 go obżydzają.

--
Extra Ecclesian nulla salus - Poza Kościołem nie ma zbawienia

Data: 2009-10-05 17:33:29
Autor: boukun

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:hacuj0$g8l$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Głupia wpadka, wcale nie liczył, że go pismaki prześwietlą. Do tej pory nikt nie wiedział o jego żydowskich korzeniach i zmienionym nazwisku.

boukun

Data: 2009-10-05 19:02:55
Autor: abc
Saburidżan, Saburdżan czy Sabudżian?
Głupia wpadka, wcale nie liczył, że go pismaki prześwietlą. Do tej pory nikt nie wiedział o jego żydowskich korzeniach i zmienionym nazwisku.

Nie wierzę w te naciągane żydowskie "rewelacje" obżydzające prezydenta Iranu.

--
Extra Ecclesian nulla salus - Poza Kościołem nie ma zbawienia

Data: 2009-10-05 19:11:04
Autor: boukun

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:had9fl$mpu$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

No Żydów o to nie posądzałbym... Poczekamy z wyjasnieniami Ahmadineżada tak długo, jak na wyjaśnienia Stolzmana...

boukun

Data: 2009-10-05 02:27:05
Autor: awe
[...]

trudno powiedziec, nasze wyobrazenie o stosunkach panujacych w Iranie jest troche skrzywione. niedawno widzialem w TV ze spolecznosc zydowska ma tam swoje koscioly i zyja w pelnej symbiozie z muzulmanami
awe

Saburidżan, Saburdżan czy Sabudżian?