Saburidżan, Saburdżan czy Sabudżian?

Data: 2009-10-04 21:40:14
Autor: Prawusek
Saburidżan, Saburdżan czy Sabudżian?
"abc" <abc@wp.pl> wrote in message

Problem polega na tym, ze tych, których nazywa się żydami, uważacie za
Semitów, podczas gdy są to Chazarowie -  Tataro-Turcy i po za talmudyzmem i
okupacją Zony Izrael w Palestynie nic wspólnego z nimi nie mają.

Data: 2009-10-04 21:45:37
Autor: abc
[...]

Wiemy, wiemy. Ponoć pochodzą od czterech chazarskich matek.

Znamy też stosowny fragment Apokalipsy:

""Oto ja ci daję [ludzi] z synagogi szatana, spośród tych, którzy mówią o
sobie, że są Żydami - a nimi nie są, lecz kłamią. Oto sprawię, że przyjdą i
padną na twarz do twych stóp, a poznają, że Ja cię umiłowałem" (Ap 3,9).

--
Extra Ecclesian nulla salus - Poza Kościołem nie ma zbawienia

Saburidżan, Saburdżan czy Sabudżian?