Sachs/SRAM Spectro T3 problem

Data: 2012-04-14 22:32:17
Autor: Titus Atomicus
Sachs/SRAM Spectro T3 problem
Witam,
Jest sobie piasta Sachs/SRAM Spectro T3. Z przekladnia i torpedo.
Tyle ze torpedo 'lapie' od razu, bez zadnego luzu. A nawet wczesniej - znaczy trzeba caly czas przynajmniej delikatnie pedalowac, zeby nie bylo oporu.
Czy cos mozna z tym zrobic?
TA

Data: 2012-04-14 14:26:24
Autor: Wilk
Sachs/SRAM Spectro T3 problem
On 14 Kwi, 22:32, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrot

Data: 2012-04-14 14:28:22
Autor: Wilk
On 14 Kwi, 22:32, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:
[...]

Absolutnie nic już się nie da zrobić - jesteś po prostu kolejnym
dowodem na głęboką prawdę przysłowia "Nie miała baba kłopotu - kupiła
sobie prosię"

--
http://www.wyprawyrowerowerowe.neostrada.pl

Data: 2012-04-15 01:24:46
Autor: Titus Atomicus
Sachs/SRAM Spectro T3 problem
In article <d5f35837-71b0-4eda-8109-59c593b5868b@z3g2000vbk.googlegroups.com>,
 Wilk <m-wolff@wp.pl> wrote:

> [...]

Absolutnie nic już się nie da zrobić - jesteś po prostu kolejnym
dowodem na głęboką prawdę przysłowia "Nie miała baba kłopotu - kupiła

Ale o co ci chodzi, Wilku?
Bo wiesz, ja to sobie lubie czasem nie krecic. A nawet w zadumie krecic do tylu (ale tego akurat zadne torpedo nie zapewnia). A teraz bede musial wciaz krecic do przodu, by nie hamowac...

TA

Data: 2012-04-14 17:25:38
Autor: Wilk
On 15 Kwi, 01:24, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:

[...]

No to dla Ciebie to już prawdziwa klęska ;))
Jak to tak bez odpoczynków, oglądania przyrody - tylko cały czas
naprzód?

Jak nic - zmarnuje nam się Titus w ostrokołowej subkulturze :))
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2012-04-15 12:26:15
Autor: Titus Atomicus
Sachs/SRAM Spectro T3 problem
In article <7b9ab4f3-4cdc-429f-b0e1-19ed181efaa8@w5g2000vbp.googlegroups.com>,
 Wilk <m-wolff@wp.pl> wrote:

> [...]

naprzód?

Jak nic - zmarnuje nam się Titus w ostrokołowej subkulturze :))

Hm, przeczytalem twoje wypowiedzi w tym watku kilkukrotnie. Jak zwykle - cos w rodzaju koszarowego poczucia humoru, do tego zero merytoryki. Czyli pozostaje tylko lapanie punktow i za wszelka cene lansowanie swojej strony.
 Kiedy zgolisz wasy?

TA

Data: 2012-04-15 06:20:57
Autor: Wilk
On 15 Kwi, 12:26, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:

[...]

Tekst z gatunku tych , które pan Zagłoba zwykł określać mianem "Jakoby
martwe cielę ogonem ruszyło" ;))
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2012-04-15 17:29:45
Autor: Titus Atomicus
Sachs/SRAM Spectro T3 problem
In article
<61f88dca-8505-4642-9ece-0f5a47859364@a5g2000vbl.googlegroups.com>,
 Wilk <m-wolff@wp.pl> wrote:

> [...]

> swojej strony.
>  Kiedy zgolisz wasy?

Tekst z gatunku tych , które pan Zagłoba zwykł określać mianem "Jakoby

Zieeew.
Ojej, Wilku, Wilku, jak ci tak zalezy na promocji tej swojej strony, to moglbys sie jakos bardziej wysilic z tym trollowaniem.
Bo jak na razie to uzywajac okreslenia Zagloby, to sie chyba ze swoim rowerem na dowcipy zamieniles. To i 'sluchac hadko' (to znowu Podbipieta mowil).

TA

Data: 2012-04-15 12:46:03
Autor: Titus Atomicus
Sachs/SRAM Spectro T3 problem
In article <Titus_Atomicus-19D006.12261415042012@node2.news.atman.pl>,

 Wilk <m-wolff@wp.pl> wrote:

> Jak to tak bez odpoczynków, oglądania przyrody - tylko cały czas
> naprzód?

Hm, przeczytalem twoje wypowiedzi w tym watku kilkukrotnie. Jak zwykle - cos w rodzaju koszarowego poczucia humoru,

No, zapedzilem sie z tym koszarowym humorem.
To jest raczej taki wymuszony humor kiepskiego kabaracierza, ktory po kazdej puencie zatrzymuje monolog czekajac na owacje... Tylko ze owacji ani nawet reakcji nie ma...

TA

Data: 2012-04-17 12:46:26
Autor: rmikke
Sachs/SRAM Spectro T3 problem
Dnia Sun, 15 Apr 2012 01:24:46 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
naskrobał/a:

Wilk <m-wolff@wp.pl> wrote:

> [...]

Bo wiesz, ja to sobie lubie czasem nie krecic. A nawet w zadumie krecic do tylu (ale tego akurat zadne torpedo nie zapewnia). A teraz bede musial wciaz krecic do przodu, by nie hamowac...

Kto nie pedaluje ten ginie!!!

(BP,NMSP)

--
rmikke                       Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/
                                     | http://jolanta.korwin-mikke.pl/

Nadal szukam lepszego webreadera niz Newsguy. Najlepiej z poprawnymi pliterkami.

Data: 2012-04-17 21:56:19
Autor: Titus Atomicus
Sachs/SRAM Spectro T3 problem
In article <jmjon202155@drn.newsguy.com>,
 rmikke <Rot13.Elfmneq.Zvxxr@tznvy.pbz> wrote:

Kto nie pedaluje ten ginie!!!

Ale co kolega ma na mysli?

TA

Data: 2012-04-17 20:03:54
Autor: rmikke
Sachs/SRAM Spectro T3 problem
Dnia Tue, 17 Apr 2012 21:56:19 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
naskrobał/a:

In article <jmjon202155@drn.newsguy.com>,
rmikke <Rot13.Elfmneq.Zvxxr@tznvy.pbz> wrote:

Kto nie pedaluje ten ginie!!!

Ale co kolega ma na mysli?

Luzne skojarzenie, wywolane opisem, jak to bedziesz musial pedalowac i pedalowac
:D

Data: 2012-04-15 18:27:08
Autor: Marcin J.
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:Titus_Atomicus-A2EC71.22321714042012@node2.news.atman.pl...

"
[...]

Wprawdzie tej konkretnie nie przerabiałem ale kilka innych owszem i najprawdopodobniej jest to zaschnięty smar, czyli: rozebrać, wyczyścić, być może odrdzewić, nasmarować, _złożyć_, przy czym dwie ostatnie czynności wykonuje się zazwyczaj symultanicznie. Możliwe problemy związane z tematem:
a) złożyć - polecam wyszperać jakieś obrazki, choć "na pałę" też powinno się udać,
b) nasmarować - koniecznie smarem półpłynnym, czyli normalny smar + olej (silnikowy lub przekładniowy, dość lepki) w proporcji od ok. 2:1 do 1:1, nie przesadzać z ilością smaru (obficie ale nie na maxa).
Można ew. poprawić uszczelnienie. Jeśli piasta jest w kiepskim stanie niektóre elementy mogą wymagać wymiany.

--
Pozdrowionka
marcin

Sachs/SRAM Spectro T3 problem