Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.rowery   »   Sachs/SRAM T3 a k-manetki szosowe

Sachs/SRAM T3 a k-manetki szosowe

Data: 2013-05-10 00:23:26
Autor: Wojtek Paszkowski
Sachs/SRAM T3 a k-manetki szosowe

"Kuba Abuk" <j.gruchota@gmail.com> wrote in message
news:1fc42492-1222-4bd6-8b16-e61393747e06googlegroups.com...

Czy ktoś z Was zmusił do współpracy klamkomanetki szosowe (np.
Shimanowskie 3x8) z piastą trzybiegową? Zagranica montuje 3sp gripy w
różnych dziwnych miejscach na baranku. To rozwiązanie nie wchodzi w
rachubę.

mam podobny koncept (tzn. T3 + baranek), tyle że planuję zanabyć do tego
manetkę - wajchę, ewentualnie przetestować kombinację z tego typu manetką
cierną do przednich przerzutek. Mam nadzieję, że z dopasowaniem obejmy do
szerszej średnicy kierownicy nie będzie problemu. Spróbuję zamocować ją tak,
aby dało się jej używać z górnego chwytu, jak się nie uda - to pójdzie na
prostopadłą część kierownicy. Bar-end byłby fajny, ale koszt zdecydowanie za duży.
Pozostaje jeszcze problem dopasowania osi do
135mm rozstawu.

Wymyślne k-manetki  dedykowane piastom planetarnym (za średnią krajową)
również odpadają.

eee, bez przesady z tą średnią krajową. Komplet klamkomanetek Versa do
ósemek kosztuje coś koło 650zł, a shimanowskie wprowadzone ostatnio też coś
koło tego. Niespecjalnie tanio, ale w porównaniu z cenami klamkomanetek
szosowych to i tak klasa ekonomiczna. Szkoda tylko, że jak już wprowadzili
klamkomanetki szosowe pod piasty biegowe, to nadal tylko z krótkim uciągiem
hamulca.

pozdr

Data: 2013-05-10 06:35:36
Autor: qrt
Sachs/SRAM T3 a k-manetki szosowe
"Wojtek Paszkowski" <wo.pa@pocztanawirtualnej.pl> Wrote in message:

.. Szkoda tylko, że jak już wprowadzili
klamkomanetki szosowe pod piasty biegowe, to nadal tylko z krótkim uciągiem
hamulca.



to znaczy tylko pod vbrejki ?


--

Data: 2013-05-24 00:53:05
Autor: Kuba Abuk
Sachs/SRAM T3 a k-manetki szosowe
W dniu piątek, 10 maja 2013 00:23:26 UTC+2 użytkownik Wojtek Paszkowski napisał:


Pozostaje jeszcze problem dopasowania osi do

135mm rozstawu.

Konwertuję rowery torowe o O.L.D=120mm, więc nie ma problemu z dopasowaniem. Poza tym stalowe, poziome haki torowe a'la gniotsa nie łamiotsa przyjmą niemal wszystko.
 

eee, bez przesady z t� �redni� krajow�. Komplet klamkomanetek Versa do

�semek kosztuje co� ko�o 650z�, a shimanowskie wprowadzone ostatnio te� co�

ko�o tego. Niespecjalnie tanio, ale w por�wnaniu z cenami klamkomanetek

szosowych to i tak klasa ekonomiczna. Szkoda tylko, �e jak ju� wprowadzili

klamkomanetki szosowe pod piasty biegowe, to nadal tylko z kr�tkim uci�giem

hamulca.

Wiem o ich istnieniu, ale miało być budżetowo, więc odpadają. Mam dwa komplety k-manetek szosowych gdzieś w garażu (Shimanowskie Tiagry i Sachs New Success), więc w najpierw chciałem się upewnić, czy którąś podejdzie do T3.

Tymczasem szykuje się zmiana koncepcji:) Będzie "surowo".
Skłaniam się ku piaście Duomatic - bez matenek, bez linek. Lekkie kopnięcie w tył i zmienia bieg. Na szybkiego mieszczucha i treningówkę szosową powinno się nadać, zanim poskładam pełno(s)prawną szosę i/lub przełaja. Na ostre wsiadam teraz tylko na treningi po wioskach. Jazda na ostrym po Wielkiej Wiosze przestała mnie zupełnie kręcić.

Zdravim,
Kuba

Sachs/SRAM T3 a k-manetki szosowe

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona