Data: 2013-05-10 00:23:26 | |
Autor: Wojtek Paszkowski | |
Sachs/SRAM T3 a k-manetki szosowe | |
"Kuba Abuk" <j.gruchota@gmail.com> wrote in message news:1fc42492-1222-4bd6-8b16-e61393747e06googlegroups.com... Czy ktoś z Was zmusił do współpracy klamkomanetki szosowe (np. mam podobny koncept (tzn. T3 + baranek), tyle że planuję zanabyć do tego manetkę - wajchę, ewentualnie przetestować kombinację z tego typu manetką cierną do przednich przerzutek. Mam nadzieję, że z dopasowaniem obejmy do szerszej średnicy kierownicy nie będzie problemu. Spróbuję zamocować ją tak, aby dało się jej używać z górnego chwytu, jak się nie uda - to pójdzie na prostopadłą część kierownicy. Bar-end byłby fajny, ale koszt zdecydowanie za duży. Pozostaje jeszcze problem dopasowania osi do 135mm rozstawu. Wymyślne k-manetki dedykowane piastom planetarnym (za średnią krajową) eee, bez przesady z tą średnią krajową. Komplet klamkomanetek Versa do ósemek kosztuje coś koło 650zł, a shimanowskie wprowadzone ostatnio też coś koło tego. Niespecjalnie tanio, ale w porównaniu z cenami klamkomanetek szosowych to i tak klasa ekonomiczna. Szkoda tylko, że jak już wprowadzili klamkomanetki szosowe pod piasty biegowe, to nadal tylko z krótkim uciągiem hamulca. pozdr |
|
Data: 2013-05-10 06:35:36 | |
Autor: qrt | |
Sachs/SRAM T3 a k-manetki szosowe | |
"Wojtek Paszkowski" <wo.pa@pocztanawirtualnej.pl> Wrote in message:
.. Szkoda tylko, że jak już wprowadzili klamkomanetki szosowe pod piasty biegowe, to nadal tylko z krótkim uciągiem to znaczy tylko pod vbrejki ? -- |
|
Data: 2013-05-24 00:53:05 | |
Autor: Kuba Abuk | |
Sachs/SRAM T3 a k-manetki szosowe | |
W dniu piątek, 10 maja 2013 00:23:26 UTC+2 użytkownik Wojtek Paszkowski napisał:
Pozostaje jeszcze problem dopasowania osi do Konwertuję rowery torowe o O.L.D=120mm, więc nie ma problemu z dopasowaniem. Poza tym stalowe, poziome haki torowe a'la gniotsa nie łamiotsa przyjmą niemal wszystko.
Wiem o ich istnieniu, ale miało być budżetowo, więc odpadają. Mam dwa komplety k-manetek szosowych gdzieś w garażu (Shimanowskie Tiagry i Sachs New Success), więc w najpierw chciałem się upewnić, czy którąś podejdzie do T3. Tymczasem szykuje się zmiana koncepcji:) Będzie "surowo". Skłaniam się ku piaście Duomatic - bez matenek, bez linek. Lekkie kopnięcie w tył i zmienia bieg. Na szybkiego mieszczucha i treningówkę szosową powinno się nadać, zanim poskładam pełno(s)prawną szosę i/lub przełaja. Na ostre wsiadam teraz tylko na treningi po wioskach. Jazda na ostrym po Wielkiej Wiosze przestała mnie zupełnie kręcić. Zdravim, Kuba |