Sachs Spectro S7 - naprawa, czy regulacja?

Data: 2010-04-28 06:22:30
Autor: Rafał Muszczynko
Sachs Spectro S7 - naprawa, czy regulacja?
urbanbot <m.krystyniak@gmail.com> napisał(a):
Witam!
Rower u=BFywany (z tytu=B3ow=B1 piast=B1) kupi=B3em jaki=B6 miesi=B1c temu.=
 Jest to
m=F3j pierwszy rower
z piast=B1 wielobiegow=B1, tak wi=EAc nie bardzo jestem w stanie oceni=E6, =
jak
powa=BFny jest problem.
Od pocz=B1tku spada=B3 6 bieg, (pozosta=B3e nie) natomiast podczas jazdy na
2 i 1 pojawia=B3y si=EA lekkie
wibracje (na 2 silniejsze). Od dzi=B6 na 2 czu=E6 tak=BFe metaliczne
"stukanie". Regulacja =B6rubk=B1 przy pia=B6cie
nic nie daje. Nie wiem, czy jest jaka=B6 inna mo=BFliwo=B6=E6 regulowania t=
ego
sprz=EAtu, trzeba odda=E6 do
serwisu, do jakiej=B6 powa=BFniejszej naprawy, czy szuka=E6 nowej piasty?

Raczej kwestia regulacji. Śrubka (czarna, mała) przy piaście (konkretnie to ta za osią koła), nie służy
do regulacji, a do przykręcania lub odkręcania od osi tego "wodzika" co
wystaje na bok. Także jeżeli nią regulowałeś, to rezultatów być nie mogło.

No chyba, że regulowałeś "baryłką", wtedy kręcenie powinno coś zmienić -
pogorszyć, albo poprawić. W każdym razie S7 reguluje się zmieniając naciąg
linki, zupełnie jak w typowej przerzutce zewnętrznej. Najpewniej regulacja pomoże.

Data: 2010-04-27 23:46:30
Autor: urbanbot
Sachs Spectro S7 - naprawa, czy regulacja?
Tak, regulowałem baryłką i wiem, że śrubka za osią służy do blokowania
clickboxa, regulacja nie pomaga niestety. Niezależnie od naciągu
linki, objawy nie znikają.

Data: 2010-04-28 00:54:44
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
On 28 Kwi, 08:46, urbanbot <m.krystyn...@gmail.com> wrote:
Tak, regulowałem baryłką i wiem, że śrubka za osią służy do blokowania
clickboxa, regulacja nie pomaga niestety. Niezależnie od naciągu
linki, objawy nie znikają.
Sprawdź czy linka/pancerz nie są jakoś blokowane/wyciągane podczas
jazdy, może źle ułożony lub za krótki pancerz?
Dobrze dobrałeś długość nowej linki?
Może pomoze, prawie skonczone: http://miok.tk/rower/piasta-planetarna
:)

Data: 2010-04-28 08:15:59
Autor: urbanbot
Sachs Spectro S7 - naprawa, czy regulacja?
Linka, pancerz, manetka, clickbox, piasta, sterowanie, wszystko
stare :)
Powoli tracę nadzieję, że uda mi się to łatwo naprawić. Problem leży
najprawdopodobniej
wewnątrz piasty...

Znacie może jakiś serwis w krk, który ma pojęcie o naprawie takich
piast?

Sachs Spectro S7 - naprawa, czy regulacja?