Sąd: "Macierewicz rażąco naruszył prawo"

Data: 2017-06-08 18:18:47
Autor: prezydent San Escobar
Sąd: "Macierewicz rażąco naruszył prawo"
Dziennikarz w sądzie wygrał z szefem MON za "bezczynność organu" i "rażące
naruszenie prawa"

Dobra wiadomość jest taka, że minister Macierewicz dostał grzywnę. Zła, że
zapłaci ją z pieniędzy podatnika - stwierdza dziennikarz tygodnika "Polityka"
Juliusz Ćwieluch, informując o swoim sukcesie w sądowym starciu z szefem MON.

Mówiąc wprost - Antoni Macierewicz dopuścił się "rażącego naruszenia prawa" w
kwestii dostępu do informacji publicznej. Dziennikarz w ubiegłym roku zwrócił
się z pytaniami do ministra i... Czekał, czekał, aż postanowił zmobilizować
szefa MON do udzielenia odpowiedzi z pomocą sądu. WSA przyznał dziennikarzowi
rację, nakazał Antoniemu Macierewiczowi udzielenie odpowiedzi, a do tego
nałożył na niego grzywnę w wysokości 500 zł. gebelsiki z pisuaru, wyślijcie mu jakąś kaskę :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-06-08 18:43:14
Autor: nikt mnie k_rwa nie lubi 'POPIS/EU
Sąd: "Macierewicz rażąco naruszył Q1|BšÚś
ale jakie było pytanie? ile donald dzisiaj nasrał w brukselskim kibelku? chociaż te wasze pytania to wymagają nie lada intelektu, więc może ile donald i teresa nasrali w tym europejskim kibelku? szef wojska wiadomo, nie musi ogarniać takich pytań - jemu nie płacą za myślenie... w czym nawet taki bezmózg jak ty musi przyznać - jest niezły!

Sąd: "Macierewicz rażąco naruszył prawo"