Sąd Najwyższy

Data: 2017-05-17 11:46:36
Autor: Danusia
Sąd Najwyższy
Wczoraj rzecznik prasowy Sądu Najwyższego ujawnił przy okazji, że Sąd Najwyższy składa się z ponad 80 czynnych sędziów. Czyli całe niemałe stadko sędziów którzy rozpatrują najmniej spraw z pośród wszystkich rodzajów sądów. Moim zdaniem to typowe dla polskiego sądownictwa. Czy ktoś ma podobne dane dla sądów w innych krajach?

Data: 2017-05-17 13:02:04
Autor: rg
S?d Najwyższy
Wed, 17 May 2017 11:46:36 +0200, w <ofh668$sle$1@node2.news.atman.pl>,
"Danusia" <dan5@wp.pl> napisał(-a):

[...]

Niemcy - Federalny Trybunał Sprawiedliwości - ponad 400 pracowników, 130
sędziów.

Data: 2017-05-17 14:21:37
Autor: Olin
Sąd Najwyższy
Dnia Wed, 17 May 2017 11:46:36 +0200, Danusia napisał(a):

Sąd Najwyższy składa się z ponad 80 czynnych sędziów. Czyli całe niemałe stadko sędziów którzy rozpatrują najmniej spraw z pośród wszystkich rodzajów sądów. Moim zdaniem to typowe dla polskiego sądownictwa.

Tak liczne grono można zastąpić Przyłębską-Wolfgangową i Morawskim, którzy
ogarną cały zakres obowiązków Sądu Najwyższego, co przyjdzie im z dziecinną
łatwością, bo dowiedli, że czytać esemesy z Nowogrodzkiej umieją.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

"Jednym z symptomów nadchodzącego załamania nerwowego jest przekonanie,
 że nasza praca jest szalenie ważna"
Bertrand Russell

Data: 2017-05-17 15:27:58
Autor: rg
Sąd Najwyższy
Wed, 17 May 2017 14:21:37 +0200, w
<1lmnbe7o0hq9v$.1xo0569hrhyvz$.dlg@40tude.net>, Olin <kuku@adres.w.stopce>
napisał(-a):

Dnia Wed, 17 May 2017 11:46:36 +0200, Danusia napisał(a):

> Sąd Najwyższy składa się z ponad 80 czynnych sędziów. Czyli całe niemałe stadko sędziów którzy rozpatrują najmniej spraw z pośród wszystkich rodzajów sądów. Moim zdaniem to typowe dla polskiego sądownictwa. Tak liczne grono można zastąpić Przyłębską-Wolfgangową i Morawskim, którzy
ogarną cały zakres obowiązków Sądu Najwyższego, co przyjdzie im z dziecinną
łatwością, bo dowiedli, że czytać esemesy z Nowogrodzkiej umieją.

A tę dwójkę można zastąpić jednym Muszyńskim, który to wszystko sam pociągnie,
bo przynajmniej nie będzie musiał tamtych informować co robi.

Data: 2017-05-17 17:00:57
Autor: Sonn
Sąd Najwyższy
W dniu 2017-05-17 o 11:46, Danusia pisze:
[...]

I to jest według ciebie dużo? Może najpierw sprawdź strukturę organizacyjną  SN, np. z ilu Izb się składa i ile rocznie rozpoznaje spraw.
Wątpię by ci starczyło rozumku na ogarnięcie tego skoro nawet nie stać cię na to żeby nauczyć się zawijania wierszy i konfiguracji czytnika.

--
Sonn

Data: 2017-05-18 08:40:48
Autor: Danusia
Sąd Najwyższy

Użytkownik "Sonn" <xxx123xxx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:591c6597$0$61411$b1db1813$d2f06f9fnews.astraweb.com...
[...]

Mój czytnik i zawijanie wierszy chodzi prawidłowo.
W USA Sąd Najwyższy to 9 Sędziów i dają radę.

Data: 2017-05-18 09:15:22
Autor: A. Filip
Sąd Najwyższy
"Danusia" <dan5@wp.pl> pisze:
[...]

Dlaczego nie liczysz sędziów *STANOWYCH* sądów najwyższych?
[ Stanów jest 50 ]

--
A. Filip

Data: 2017-05-18 09:46:32
Autor: Shrek
Sąd Najwyższy
W dniu 17.05.2017 o 17:00, Sonn pisze:

I to jest według ciebie dużo?

Jasne, że dużo - wystarczy jeden "Adrian". Ma rację pan Duda, że konstytucję trzeba zmienić - tyle bezsensowanych etatów - posły, senatory, sędziowie. Wystarczy dać po marszałku, i jednym prezesie każdego sądu i trybunału i oni już ogarną. Pan Duda daje radę samemu, to czemu inni by mieli nie dać? W razie czego przydzieli się każdemu politruka i sekretarza czy sekretarkę (co tam kto lubi) - będzie tanio, szybko i dobrze.

Shrek

Data: 2017-05-18 14:07:50
Autor: rg
Sąd Najwyższy
Thu, 18 May 2017 09:46:32 +0200, w <ofjjgp$8m4$2@node1.news.atman.pl>, Shrek
<1@wp.pl> napisał(-a):

> [...]

Jasne, że dużo - wystarczy jeden "Adrian". Ma rację pan Duda, że konstytucję trzeba zmienić - tyle bezsensowanych etatów - posły, senatory, sędziowie.

Cóż, w Sejmie jest taka jedna partia, gdzie jeden myśli (hmm, chyba
przesadziłem - w każdym bądź razie rządzi), a reszta to bezmyślne wypełniacze
ław. Jak widać niekiedy wystarcza jeden :)

Data: 2017-05-18 14:17:27
Autor: Shrek
Sąd Najwyższy
W dniu 18.05.2017 o 14:07, rg pisze:

Cóż, w Sejmie jest taka jedna partia, gdzie jeden myśli (hmm, chyba
przesadziłem - w każdym bądź razie rządzi), a reszta to bezmyślne wypełniacze
ław. Jak widać niekiedy wystarcza jeden :)

Ale od czasu do czasu któryś zachla i jakiś rząd upadnie, więc trzeba się bardziej starać. No i zawsze jest opcja, że iluś tam posłów granicy skurwienia nie przekroczy i pójdzie do konkurencji, albo zostanie sierotkami.

Ale spokojnie - ten jeden już myśli jak to naprawić, żeby mu jakieś przypadkowe społeczeństwo z nie dokońca pewnymi posłami mieszało.

Shrek.

Data: 2017-05-19 09:37:07
Autor: Danusia
Sąd Najwyższy

<1@wp.pl> napisał(-a):

W dniu 17.05.2017 o 17:00, Sonn pisze:
[....]
> Cóż, w Sejmie jest taka jedna partia, gdzie jeden myśli (hmm, chyba
przesadziłem - w każdym bądź razie rządzi), a reszta to bezmyślne wypełniacze
ław. Jak widać niekiedy wystarcza jeden :)
-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Moim zdaniem w Sejmie są 4 takie partie.

Data: 2017-05-19 11:19:49
Autor: rg
S?d Najwyższy

<1@wp.pl> napisał(-a):

> [...]
ław. Jak widać niekiedy wystarcza jeden :)
-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Moim zdaniem w Sejmie są 4 takie partie.

Do tego stopnia tylko jedna:

"Kardynalny błąd otwockich radnych Prawa i Sprawiedliwości. Podczas sesji rady
miasta, w pośpiechu i prawdopodobnie bez zapoznania się z pełną treścią,
przyjęli uchwałę o zawieszeniu aktów założycielskich wszystkich gimnazjów w
mieście, co w praktyce skutkuje ich natychmiastową likwidacją."

"Radni PiS z Otwocka zlikwidowali przez pomyłkę wszystkie gimnazja, pomimo, że
zostały w nich jeszcze dwie klasy [...] W związku z czym będzie problem choćby
z wydaniem świadectw w tym roku, podstawą (2-iej i 3-ciej klasy) do 2019 roku,
czyli do zakończenia cyklu nauczania ostatniego rocznika gimnazjalnego i
pełnego wygaszenia gimnazjów. Wojewoda zaakceptował tę decyzję i dopiero teraz
zorientowali się, że od 11 maja szkoły nie istnieją.."

Data: 2017-05-19 16:22:34
Autor: Robert Tomasik
S?d Najwyższy
W dniu 19-05-17 o 11:19, rg pisze:

[...]

Noto Wojewoda uchyli te ustawy - bo ile pamiętam może jako niezgodne z
prawem - i tyle. Nikt nie jest doskonały.

Data: 2017-05-19 20:32:13
Autor: Sonn
Sąd Najwyższy

<1@wp.pl> napisał(-a):

[...]

Jprld. Naucz się jeszcze ciąć cytaty.

--
Sonn

Data: 2017-05-19 10:47:20
Autor: Danusia
Sąd Najwyższy

Użytkownik "Sonn" <xxx123xxx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:591c6597$0$61411$b1db1813$d2f06f9fnews.astraweb.com...
[....].
Wątpię by ci starczyło rozumku na ogarnięcie tego skoro nawet nie stać cię na to żeby nauczyć się zawijania wierszy i konfiguracji czytnika.

Jesteś podły Facet.
Patrz metryka Twojego newsa:

Metryka mojego newsa:

Jak z tego widać mamy dokładnie takie same ustawienia czytnika newsów (o zgrozo).
Różnica jest taka że Ty masz Linux a ja Windows.

Ja gdy kliknę na newsa na liście odebranych, to wyświetla mi się okno do przeczytania tego newsa. Rozmiary a w szczególności szerokość tego okna mogę sobie dowolnie regulować. W zależności od tej szerokości następuje u mnie zawiniecie wiersza i przeniesienie dalszej części do następnego. Nie ma tam znacznika ">" w liniach tekstu ostatniego newsa. Dla części wcześniejszej oczywiście jest.

Gdy kliknę "Odpowiedz grupie" to wyświetla się okno w którym cały dotychczasowy tekst jest sformatowany do max 76 znaków w wierszu i w każdym wierszu jest znak ">" lub ">>" itd.
Ale gdy piszę odpowiedź to mój nowy tekst pod tym sformatowanym nie jest formatowany, nie mam w nim znaków ">",  mogę wymusić nową linię przez naciśniecie ENTER, ale po co.

Z tego co widać na metryce Twojego newsa, to po prostu w okienku do czytania treści odebranego newsa nie masz włączonego zawijania tekstu i dlatego gdy wiersz jest trochę dłuższy od szerokości tego okna pojawia Ci się pozioma belka "Scroll" , a Ty się denerwujesz.

Stąd moja prośba: włącz sobie w oknie do czytania newsów automatyczne zawijanie wierszy i przestań mnie obrażać. OK

Danusia

Sąd Najwyższy