Sad Najwyższy uniewinnił sędziego obwinionego o kradzież 50 zł na stacji benzynowej -

Data: 2018-02-20 13:05:34
Autor: A. Filip
Sad Najwyższy uniewinnił sędziego obwinionego o kradzież 50 zł na stacji benzynowej -
https://news.google.com/story/d02uzatbAN8KBAMcYcIVDxJMY50FM?hl=pl&ned=pl_pl
http://www.rp.pl/Sedziowie-i-sady/302209963-SN-uniewinnil-sedziego-obwinionego-o-kradziez-50-zl-na-stacji-benzynowej.html
Aktualizacja: 20.02.2018, 11:55
Publikacja: 20.02.2018
SN uniewinnił sędziego obwinionego o kradzież 50 zł na stacji
benzynowej

[...] W lipcu 2017 sąd dyscyplinarny I instancji Sąd Apelacyjny w
Łodzi ukarał Topyłę najwyższą karą dyscyplinarną - usunięciem ze stanu
sędziowskiego. SA wskazał, że sędzia dokonujący zaboru cudzych
pieniędzy traci nieodwołalnie i na zawsze moralne prawo osądzania
cudzych uczynków.
[...] Po wyroku SN sędzia Topyła może wrócić do zawodu sędziego.

Zaskoczenia nie ma?

--
A. Filip

Data: 2018-02-20 04:23:16
Autor: przemek.jedrzejczak
Sad Najwyższy uniewinnił sędziego obwinionego o kradzież 50 zł na stacji benzynowej - może wrócić do zawodu sędziego
-- Zaskoczenia nie ma?

https://www.youtube.com/watch?time_continue=13&v=5-s4DZMOJJg

wyciaga pieniadze z portfela ale chowa do kieszeni :-)

Data: 2018-02-20 12:50:22
Autor: Marcin Debowski
On 2018-02-20, przemek.jedrzejczak@gmail.com <przemek.jedrzejczak@gmail.com> wrote:
-- Zaskoczenia nie ma?

https://www.youtube.com/watch?time_continue=13&v=5-s4DZMOJJg

wyciaga pieniadze z portfela ale chowa do kieszeni :-)

Faktycznie.... ja rozumiem, można być roztargnionym, ale to wygląda po prostu dziwnie. Jedyne co w sumie przemawia na jego korzyść, to że nie chce się wierzyć że ktoś kto w sumie przeciez musi znać setki takich przypadków (kradzieży z monitoringiem) byłby aż takim idiotą.

--
Marcin

Data: 2018-02-20 05:03:39
Autor: przemek.jedrzejczak
[...]

ich jest wiecej, moze bylo juz wczesniej ale teraz media pompuja temat

http://www.gs24.pl/wiadomosci/szczecin/a/szczecinski-sedzia-musi-odejsc-z-zawodu-za-kradziez-czesci-wiertarki,12706402/

Data: 2018-02-20 13:52:50
Autor: Marcin Debowski
On 2018-02-20, przemek.jedrzejczak@gmail.com <przemek.jedrzejczak@gmail.com> wrote:
[...]

To jest chyba na zasadzie owocu bardziej zakazanego więc ich kusi jak burdel zakonnice.

Ale i tak z tego tygodnia to najbardziej mnie ujął syn Wałesy kradzieżą świeczek zapachowych za parę zł., a jeszcze bardziej, że wrócił do tego samego sklepu po roku i zarąbał kolejną.
https://www.onet.pl/?utm_source=wiadomosci_viasg&utm_medium=nitro&utm_campaign=allonet_nitro_new&srcc=ucs&pid=5ccfbac9-0a01-4095-befd-77e14ae1a4e3&sid=b177a2c9-166f-4113-9b28-185bbe554807&utm_v=2

Fakt, że facet ma zdaje się problemy.

--
Marcin

Data: 2018-02-20 06:58:44
Autor: przemek.jedrzejczak
Sad Najwyższy uniewinnił sędziego obwinionego o kradzież 50 zł na stacji benzynowej - może wrócić do zawodu sędziego
-- Fakt, że facet ma zdaje się problemy.

http://wyborcza.pl/TylkoZdrowie/7,137474,21778465,co-czwarty-polak-ma-problemy-psychiczne.html

25% to IMHO przesada (zachodnie zrodla podaja ze 1 na 6-ciu) ale nawet wtedy miejmy swiadomosc ze liczba potencjalnych pacjentow jest duza, oznacza to wprost ze nawet w najblizszym kregu znajomych jest ktos z problemami

Data: 2018-02-20 22:01:45
Autor: Marcin Debowski
On 2018-02-20, przemek.jedrzejczak@gmail.com <przemek.jedrzejczak@gmail.com> wrote:
[...]

Ona mówi o różnych kryzysach, czyli pewnie również izolowane epizody depresyjne, łagodne nerwice natręctw etc. 25% brzmi mi wiarygodne. Z tym, że przywołany wczesniej to ma zdaje się problemy z alkoholem.

--
Marcin

Data: 2018-02-20 16:53:48
Autor: J.F.
Użytkownik  przemek napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:aee2dd8a-9ecd-48e7-a8f8-96b691d9ec16@googlegroups.com...
-- Zaskoczenia nie ma?

https://www.youtube.com/watch?time_continue=13&v=5-s4DZMOJJg
wyciaga pieniadze z portfela ale chowa do kieszeni :-)

Tez zwrocilo moja uwage ... ale przeciez doskonale dowodzi roztargnienia w owym czasie :-)

Jak to w ogole wyplynelo ?
Pani zrobila awanture a pan sie nie przyznal,
czy odszedl nieniepokojony, a potem zajrzeli w monitoring, i po numerze auta doszli do sprawcy ?

No i - ukradl, czy przywlaszczyl ? :-)

J.

Data: 2018-02-26 20:51:07
Autor: neelix

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:5a8c448c$0$667$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Staruszka nie była roztargniona. Może to było jej ostatnie 50 zł?

No i - ukradl, czy przywlaszczyl ? :-)

Dla niej rodzaj straty jest bez znaczenia.

neelix

Data: 2018-02-20 21:50:29
Autor: Marcin Debowski
On 2018-02-20, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

tak, ale pana już w poblizu nie było

czy odszedl nieniepokojony, a potem zajrzeli w monitoring, i po numerze auta doszli do sprawcy ?

uhm

--
Marcin

Data: 2018-02-20 14:10:13
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Tue, 20 Feb 2018 13:05:34 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

SN uniewinnił sędziego obwinionego o kradzież 50 zł na stacji
benzynowej

Ja to bym chciał wiedzieć czy on płacił za paliwo kartą czy gotówką.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2018-02-21 13:34:47
Autor: J.F.
Użytkownik "Jacek Maciejewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:87p8jptsbva1$.1k8uqn7a8w3yk.dlg@40tude.net...
[...]

Moze korzysta z cashback czasami.

Albo roztargnienie bylo  duze, czego dowodzi np to, ze zapomnial iz placil karta :-)

J.

Data: 2018-02-20 20:17:40
Autor: Sonn
Sad Najwyższy uniewinnił sędziego obwinionego o kradzież 50 zł na stacji benzynowej - moĹźe wrĂłcić do zawodu sędziego
W dniu 2018-02-20 o 13:05, A. Filip pisze:
[...]

Umorzeniem sprawy Obajtka też byłeś taki "zadziwiony"?

--
Sonn

Data: 2018-02-21 10:00:53
Autor: Budzik
Sad Najwyższy uniewinnił sędziego obwinionego o kradzież 50 zł na stacji benzynowej - może wrócić do zawodu sędziego
Użytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

[...]

Kiedys ukradłem kilka kilo ryb - zakupy, roztrzepanie, dopiero w domu okazało się ze nie doliczyli. 50zł? To juz kiełbasa była lepsza...

Filip, skup sie na meritum a nie na pierdołach...

--
Pozdrawia... Budzik
Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower."

Data: 2018-02-26 21:01:41
Autor: neelix

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA8906AD0DB70Dbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Ja kiedyś nie wziąłem wózka no bo chyba wszedłem do sklepu po 1 drobiazg. Wszedłem z torbą. Przypomniałem sobie, że muszę jeszcze kupić butelkę soku (za <4zł). By się nie zbiła włożyłem na chwilę do torby i przy kasie zapomniałem. Kiedy zauważyłem w samochodzie "kradzież" wróciłem do sklepu i zapłaciłem. Gdyby mnie złapali to jako nie sędzia bym siedział za niecałe 4 zł. Nie pomogłyby żadne płacze.

neelix

Data: 2018-02-26 22:49:18
Autor: Animka
W dniu 2018-02-26 o 21:01, neelix pisze:

[...]

Ja zrobilam gorszą rzecz. Zostawilam kiedyś pod sklepem swoją mlodziutką psiuńkę i przyszlam do domu. W domu dopiero się zorientowalam, a potem pędem po psa.

--
animka

Data: 2018-02-26 23:34:17
Autor: neelix

Użytkownik "Animka" <animka@tonieja.wp.pl> napisał w wiadomości news:5a9480ea$0$581$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Dobrze, że nikt sobie nie przywłaszczył. Ja nigdy nigdzie psa nie zostawiam.

neelix

Data: 2018-02-27 12:04:28
Autor: Animka
W dniu 2018-02-26 o 23:34, neelix pisze:

[...]

To był wyjątek. Jeszcze nie byłam przyzwyczajona, że mam psiuńkę i o niej zapomniałam wychodząc ze sklepu.

--
animka

Data: 2018-02-21 13:15:33
Autor: Olin
Sad Najwyższy uniewinnił sędziego obwinionego o kradzież 50 zł na stacji benzynowej - może wrócić do zawodu sędziego
Dnia Tue, 20 Feb 2018 13:05:34 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

Zaskoczenia nie ma?

Nie załamuj rąk, to już długo nie potrwa. Idą nowe kadry, a wraz z nimi
nowe zwyczaje. Oto:

"Prezes krakowskiego sądu okręgowego wezwała do swojego gabinetu
przewodniczących dwóch wydziałów cywilnych z jednego z sądów rejonowych.
Dała im do popisania listy z poparciem jej kandydatury do Krajowej Rady
Sądownictwa.
Zdarzenie miało miejsce 12 stycznia.
- To był piątek, prezes tuż przed godz. 15 zadzwoniła do czterech sędziów
jednego z sądów rejonowych i poprosiła ich o przyjście do gabinetu. Wezwała
ich oficjalnie, przez sekretariat - opowiada osoba znająca sprawę. Wezwani
to przewodniczący obu wydziałów cywilnych i ich zastępcy.
Na miejscu nie dowiedzieli się, co jest przedmiotem spotkania. Prezes
Pawełczyk-Woicka miała oprowadzać sędziów po gabinecie, pytać o to, co
słychać w sądzie rejonowym, jakie mają pomysły.

- To była klasyczna rozmowa o niczym - opowiada nasze źródło. Rozmowa
trwała około dwóch godzin, w tym czasie jeden z sędziów opuścił gabinet
szefowej. - Reszta już przygotowywała się do wyjścia, kiedy prezes
powiedziała, że jest jeszcze jedna sprawa i podała im listę poparcia jej
kandydatury do KRS. Oczywiście powiedziała, że podpisanie jest dobrowolne i
jak nie chcą, to nie muszą. Ale cała trójka podpisała. Wtedy wyszło na jaw,
że spotkanie miało tylko jeden cel: podpisy - relacjonuje inna osoba
znająca kulisy spotkania."

http://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,44425,23049482,prezes-sadu-organizuje-poparcie-w-swoim-gabinecie.html

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Data: 2018-02-22 08:59:39
Autor: Miroo
[...]

Ciekawe czy będzie można podważyć jego decyzje/wyroki, skoro jest taki roztargniony. Przecież może przypadkiem kogoś na więzienie skazać ;)

Inna sprawa, że taki uniewinniony sędzia wisi komuś (komu?) przysługę i przy jakiejś okazji będzie ją musiał oddać...

Pozdrawiam

Data: 2018-02-26 20:47:25
Autor: neelix

Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+7bqpux66df-i2k2@wp.eu...
[...]

Płaci bilonem za butelkę wody, a pokrętnie zabiera banknot 50 zł. I jeszcze te maskujące ruchy jak u kieszonkowca! Tzw. palenie głupa. Tylko SN rodem z prlu mógł tak zakpić z obywateli i dokonać takiego berzczelnego przekrętu. I te płacze na sali, te płaczące po nocach dzieci. I ta wielka niesprawiedliwość i krzywda. A kto skrzywdził rodzinę jak nie sprawca czynu? Staruszka? Perfidna ta staruszka. CBA mogłaby się od niej uczyć. A kara powinna być jedyna-usunięcie z zawodu. Nie chcieli usunąć to trzeba było tylko karę złagodzić, ale nie w przypadku sędziego. Mam nadzieję, że wszyscy uczestnicy rozpraw będą domagać się zmiany sędziego, aż sam odejdzie. Kto chciałby mieć "roztargniony" wyrok?

neelix

Data: 2018-02-26 21:36:08
Autor: Trefniś
W dniu .02.2018 o 20:47 neelix <aneelix@wp.pl> pisze:

[...]

Cała "gra" toczyła się o pozostawienie sędziego w zawodzie.
Jestem prawie pewien, że przejdzie w stan spoczynku ze względu na stan  zdrowia ("wypalenie", "roztargnienie", co udowodnił swoją kradzieżą). A to  oznacza utrzymanie wszelkich związanych z tym przywilejów (w tym  sędziowska, wysoka emerytura).

Wydalony z zawodu traciłby wszystkie przywileje.

Wszyscy zagrali na nosie MinSpr i obywtelom!
BTW - jeszcze niedawno broniliście tutaj sądownictwo przed reformą..
Tak samo nie godziliście się na jawność sędziowskich oświadczeń  majątkowych - a te są już faktem, możecie sprawdzić zasobność sędziow w  sieci. Gdyby były tego jakieś negatywne skutki - Lisy i Michniki  piszczałyby w niebogłosy. A jest cisza.

--
Trefniś

Data: 2018-02-26 23:40:18
Autor: neelix

Użytkownik "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości news:op.ze18ui1pmtaby1tncap.home...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Wątpię by ktoś bez honoru sam zrezygnował. "Przecież ja nic innego nie umiem robić". Na sali ogłosił siebie ofiarą. Po skandalicznym wyroku zamiast milczenia był tupeciarski bezczelny atak na media. Ta kasta nie liczy się z nikim i z niczym.

neelix

Data: 2018-02-27 15:29:39
Autor: Olin
Dnia Mon, 26 Feb 2018 23:40:18 +0100, neelix napisał(a):

jeszcze niedawno broniliście tutaj sądownictwo przed reformą.

Reforma idzie pełna parą:

"W poniedziałek Helsińska Fundacja Praw Człowieka oraz Instytut Prawa i
Społeczeństwa INPRIS zorganizowały publiczne wysłuchanie kandydatów do KRS.
Na spotkaniu pojawiło się jednak tylko dwóch startujących w konkursie
sędziów: Jędrzej Kondek z Sądu Rejonowego w Warszawie oraz Mariusz
Witkowski, nowy prezes Sądu Rejonowego w Siemianowicach Śląskich.

W trakcie spotkania sędzia Witkowski zarzucił KRS, że była nieskuteczna w
obronie niezależności sądów. Stwierdził, że źle się stało, iż Rada nie
wnioskowała, aby Trybunał Konstytucyjny wypowiedział się na temat nowej
ustawy o KRS. Miał też żal do stowarzyszeń sędziowskich, że bojkotowały
wybory do KRS. - To prawnicy są winni, że wśród kandydatów nie ma sędziów
Sądu Najwyższego - podkreślał Witkowski.

Na zakończenie spotkania zaskoczył prowadzących wręczając im prezenty.
Łukasz Bojarski z INPRIS dostał od sędziego biuletyn IPN, w którym znajduje
się artykuł o Śląsku jego autorstwa. A Barbara Grabowska-Moroz z
Helsińskiej Fundacji Praw Człowieka otrzymała Pismo Święte. - To są zapisy
księgi, którą kieruję się w życiu - wyjaśnił sędzia Witkowski. I
przypomniał, że każdy sędzia orzeka według prawa, ale też i własnego
sumienia. Wcześniej publicznie już deklarował, że pragnie przypodobać się
wyłącznie Jezusowi Chrystusowi."

http://katowice.wyborcza.pl/katowice/7,35063,23075904,sedzia-od-ziobry-rozdaje-pismo-swieto-to-narusza-zasady-swieckosci.html#Z_Czolka3Img

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

"Jednym z symptomów nadchodzącego załamania nerwowego jest przekonanie,
 że nasza praca jest szalenie ważna"
Bertrand Russell

Data: 2018-02-27 09:17:23
Autor: Tomasz Kaczanowski
W dniu 2018-02-26 o 21:36, Trefniś pisze:

[...]

widzisz różnicę bronienia przed reformą jeszcze bardziej psującą, a bronienie przed reformowaniem w ogóle?... Bo to jest różnica.

--
http://zrzeda.pl

Data: 2018-02-27 10:16:27
Autor: A. Filip
Tomasz Kaczanowski <kaczus@poczta.onet.pl> pisze:
[...]

Ja sądzisz zdaniem ilu procent społeczeństwa "tego się nie da (łatwo)
zepsuć" [bo jest takie "nie imponujące"]?  Jak przejdą mrozy to będą
naprawdę masowe protesty w obronie (takich) sądów i takich sędziów
"jak dotąd"?  Ja się nie spodziewam, choć jakaś mizerna szansa jest.

Kto przyjaciół dopiero w biedzie szuka ten przyjaciół może nie znaleźć.
Jak chcesz przekonywać nie sędziów to nie pisz "jakby" z sędziowskiej
perspektywy.

--
A. Filip

Data: 2018-02-27 17:00:08
Autor: Sonn
W dniu 2018-02-27 o 10:16, A. Filip pisze:
[...]

Tylko idiota reformuje wymiar sprawiedliwości poprzez wymianę kadr. Obojętne jaka będzie ta "kadra" to i tak dalej będą obowiązywać kretyńskie unormowania, których ta "kadra" będzie musiała się trzymać.
Nie wiem jak wielkim idiotą trzeba być by nie zdawać sobie z tego sprawy i popierać taką "reformę"

--
Sonn

Data: 2018-02-27 18:26:16
Autor: Trefniś
W dniu .02.2018 o 17:00 Sonn <xxx123xxx@poczta.onet.pl> pisze:

[...]

Zdaję sobie sprawę, że możesz nie rozumieć istoty problemów polskiego  sądownictwa.
Ale nazywanie idiotami reformatorów dowodzi wyłącznie niskiego poziomu  intelektualnego.

Mobbing w sądach:
http://gs.org.pl/mobbing-w-sadach-do-rozwiazania-systemowego

ciekawe, prawda? Elita intelektualna uprawia mobbing na pracownikach sądów!

Uwierzcie, mobbing dotyczy także samych sędziów. To dlatego niektórzy  sędziowie mają ponad tysiąc spraw rocznie i zamkniętą drogę awansu.

Inni w tym czasie "kręcą" lody (ostatnio zatrzymania w sądach w Krakowie,  Tarnowie, Kielcach, Oświęcimiu, Chrzanowie, Olkuszu, Wadowicach).
To dlatego niektórzy sędziowie, nawet złapani na gorącym uczynku, mogą  liczyć na uniewinnienie od zuchwałej kradzieży z powodu "roztargnienia".

Ale jeśli tylko sędzia zechce rzeczywiście naprawiać system - natychmiast  okazuje się niegodny:
https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/sylwetka-mariusza-lewinskiego-ostatniego-kandydata-do-krs,817432.html

Niestety, kadry w sądach są jednym z najpoważniejszych problemów.. A to  właśnie one próbowały oczyszczać sądy po PRL, oraz "reformować"  sądownictwo od prawie trzydziestu lat.

--
Trefniś

Data: 2018-02-27 18:46:25
Autor: A. Filip
[...]

To może z czystej złośliwości zacytuje ci Józefa Wisarionowicza,
skurwiela któremu racje przyznaje sporadycznie:
  "Kadry decydują o wszystkim!" [1]

https://pl.wikiquote.org/wiki/J%C3%B3zef_Stalin

--
A. Filip

Data: 2018-02-27 19:20:00
Autor: Sonn
W dniu 2018-02-27 o 18:46, A. Filip pisze:
[...]

Wiem, że jesteś idiotą. Nie musisz mi tego udowadniać

--
Sonn

Data: 2018-02-28 13:33:23
Autor: Shrek
W dniu 27.02.2018 o 18:46, A. Filip pisze:

To może z czystej złośliwości zacytuje ci Józefa Wisarionowicza,
skurwiela któremu racje przyznaje sporadycznie:
   "Kadry decydują o wszystkim!" [1]

https://pl.wikiquote.org/wiki/J%C3%B3zef_Stalin

I dlatego pisiory wszędzie chcą mieć swoich. Co ciekawe nawet mając wszędzie swoich narzekają, że wszytko to wina poeło:P

Shrek

Data: 2018-02-28 20:02:13
Autor: neelix

Użytkownik "Shrek" <1@wp.pl> napisał w wiadomości news:p767ij$k1k$5node1.news.atman.pl...
[...]

Nie chcą ale muszą mieć swoich. Zero zaufania do tych z poprzedniego nadania jest całkowicie zrozumiałe. Wymiana kadr bezwzględnie konieczna. Nawet na swoich nie można polegać w 100%.

neelix

Data: 2018-02-28 20:46:56
Autor: Shrek
W dniu 28.02.2018 o 20:02, neelix pisze:

Nie chcą ale muszą mieć swoich. Zero zaufania do tych z poprzedniego nadania jest całkowicie zrozumiałe. Wymiana kadr bezwzględnie konieczna. Nawet na swoich nie można polegać w 100%.

Dlatego na każdego trzeba mieć teczkę.

Ty tak na poważnie czy to jakiś głęboki poziom ironii?

Shrek

Data: 2018-02-28 20:51:16
Autor: Trefniś
W dniu .02.2018 o 20:46 Shrek <1@wp.pl> pisze:

[...]

:)
To estetyka w stylu: "gadam więc jestem" :)
Niczego nie wnosi, a pozory są.

--
Trefniś

Data: 2018-03-01 12:38:01
Autor: Olin
Dnia Wed, 28 Feb 2018 20:02:13 +0100, neelix napisał(a):

Wymiana kadr bezwzględnie konieczna. Nawet na swoich nie można polegać w 100%.

Dlatego na wszystkie stanowiska sędziowskie w Polce powinien zostać
powołany Jarosław Kaczyński. Powszechnie wiadomo, że wraz z postępami dobrej zmiany walka klasowa będzie
się zaostrzać, a w wróg wewnętrzny tylko czeka na okazję.

Data: 2018-02-27 20:04:33
Autor: neelix

Użytkownik "Sonn" <xxx123xxx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:xfflC.162113$6B6.55548fx17.am4...
[...]

Reforma nic nie da. Konieczna jest rewolucja. Nie da się jej zrobić bez gruntownej wymiany kadr. Gangrenę należy najpierw wyciąć a dopiero potem leczyć ranę.

neelix

Data: 2018-02-28 12:57:48
Autor: Olin
Dnia Tue, 27 Feb 2018 20:04:33 +0100, neelix napisał(a):

Gangrenę należy najpierw wyciąć a dopiero potem leczyć ranę.

Środowiska bardziej zachowawcze z gangreną udają się do lekarza.
Ponieważ nastał Czas Misiewiczów, kuracją zajmują się egzorcyści i
znachorzy, których głównymi, i w zasadzie jednymi, atutami są brak
kręgosłupa moralnego i umiejętność robienia, co Człowiek z Drabinką zechce,
zanim on jeszcze o tym pomyśli.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

wykorzystania do prac domowych"
św. Tomasz z Akwinu

Data: 2018-02-28 19:56:08
Autor: neelix

Użytkownik "Olin" <kuku@adres.w.stopce> napisał w wiadomości news:1dvfqmh3v15f$.1rto0g6ycpkb3$.dlg40tude.net...
[...]

Nic nam po lekarzach, którzy  bali się/nie chcieli  dotykać gangreny. Brak kręgosłupa moralnego widzieliśmy w roztargnionym wyroku.

neelix

Data: 2018-02-27 15:06:56
Autor: Trefniś
W dniu .02.2018 o 09:17 Tomasz Kaczanowski <kaczus@poczta.onet.pl> pisze:

[...]

Nic nie wiesz i niczego nie rozumiesz, drogi kolego.
BTW masz wielkie szczęście, żeś nieskażony wiedzą. Takim znacznie łatwiej  w życiu.

--
Trefniś

Data: 2018-02-27 15:00:07
Autor: Trefniś
Sad Najwyższy uniewinnił sędziego obwinion ego o kradzież 50 zł na stacji benzynowej - może wrócić do zawodu sędziego
W dniu .02.2018 o 23:40 neelix <aneelix@wp.pl> pisze:

()
[...]

Zwyczajnie nie rozumiesz sytuacji i mojego posta.
Prawdopodobnie (sic!) zrezygnuje, bo nawet będąc pozbawionym honoru można  pobierać sute apanaże bez obrzydzenia. To nawet wtedy łatwiejsze - nie  walczę o honor, którego mi brak, ale pieniądze należne sędziemu w stanie  spoczynku chętnie przytulę. Po co pracować.
Już rozumiesz???

Poza tym może go do tego zmusić sytuacja zawodowa - sędzia nie występuje w  próżni.

To nijak się ma do honoru!

--
Trefniś

Data: 2018-02-27 19:59:52
Autor: neelix

Użytkownik "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości news:op.ze3k6hxdmtaby1tncap.home...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
 O czym myśli nadzwyczajna kasta wie tylko ona. Władza może być nie do pogardzenia.
neelix

Data: 2018-02-27 20:55:38
Autor: Trefniś
W dniu .02.2018 o 19:59 neelix <aneelix@wp.pl> pisze:

O czym myśli nadzwyczajna kasta wie tylko ona.

To po co dyskutujesz o czymś, o czym nie masz pojęcia i doskonale o tym  wiesz?

Władza może być nie do pogardzenia.

Czyli jednak nie rozumiesz, o czym dyskutujesz.
Ma władzę + pieniądze, co właśnie wywalczono dla sędziego. Bo on nadal,  nawet w stanie spoczynku, sędzią będzie.
A czy przejdzie w stan spoczynku, to się okaże. Ja szacuję, że raczej tak.
--
Trefniś

Data: 2018-02-28 20:13:12
Autor: neelix

Użytkownik "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości news:op.ze31m0ifmtaby1tncap.home...
[...]

-- -- -- -- -- --
Przepraszam, że naruszyłem twój monopol na rozumienie wszystkiego. Twoje szacunki nie są warte funta kłaków. Jego prywatna decyzja.

neelix

Data: 2018-02-28 20:49:22
Autor: Trefniś
W dniu .02.2018 o 20:13 neelix <aneelix@wp.pl> pisze:

Przepraszam, że naruszyłem twój monopol na rozumienie wszystkiego. Twoje  szacunki nie są warte funta kłaków. Jego prywatna decyzja.

Zatem na przyszłość nie zawracaj...

--
Trefniś

Sad Najwyższy uniewinnił sędziego obwinionego o kradzież 50 zł na stacji benzynowej -