Sad Najwyższy uniewinnił sędziego obwinionego o kradzież 50 zł na stacji benzynowej - może wrócić do zawodu sędziego

Data: 2018-02-21 10:00:53
Autor: Budzik
Sad Najwyższy uniewinnił sędziego obwinionego o kradzież 50 zł na stacji benzynowej - może wrócić do zawodu sędziego
Użytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

https://news.google.com/story/d02uzatbAN8KBAMcYcIVDxJMY50FM?hl=pl&ned
=pl_pl http://www.rp.pl/Sedziowie-i-sady/302209963-SN-uniewinnil-sedziego-ob
winionego-o-kradziez-50-zl-na-stacji-benzynowej.html
Aktualizacja: 20.02.2018, 11:55
Publikacja: 20.02.2018
SN uniewinnił sędziego obwinionego o kradzież 50 zł na stacji
benzynowej

[...] W lipcu 2017 sąd dyscyplinarny I instancji Sąd Apelacyjny w
Łodzi ukarał Topyłę najwyższą karą dyscyplinarną - usunięciem ze
stanu sędziowskiego. SA wskazał, że sędzia dokonujący zaboru
cudzych pieniędzy traci nieodwołalnie i na zawsze moralne prawo
osądzania cudzych uczynków.
[...] Po wyroku SN sędzia Topyła może wrócić do zawodu sędziego.

Zaskoczenia nie ma?

Kiedys ukradłem kilka kilo ryb - zakupy, roztrzepanie, dopiero w domu okazało się ze nie doliczyli. 50zł? To juz kiełbasa była lepsza...

Filip, skup sie na meritum a nie na pierdołach...

--
Pozdrawia... Budzik
Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower."

Data: 2018-02-26 21:01:41
Autor: neelix

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA8906AD0DB70Dbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Ja kiedyś nie wziąłem wózka no bo chyba wszedłem do sklepu po 1 drobiazg. Wszedłem z torbą. Przypomniałem sobie, że muszę jeszcze kupić butelkę soku (za <4zł). By się nie zbiła włożyłem na chwilę do torby i przy kasie zapomniałem. Kiedy zauważyłem w samochodzie "kradzież" wróciłem do sklepu i zapłaciłem. Gdyby mnie złapali to jako nie sędzia bym siedział za niecałe 4 zł. Nie pomogłyby żadne płacze.

neelix

Data: 2018-02-26 22:49:18
Autor: Animka
Sad Najwyższy uniewinnił sędziego obwinionego o kradzież 50 zł na stacji benzynowej - moĹźe wrĂłcić do zawodu sędziego
W dniu 2018-02-26 o 21:01, neelix pisze:

[...]

Ja zrobilam gorszą rzecz. Zostawilam kiedyś pod sklepem swoją mlodziutką psiuńkę i przyszlam do domu. W domu dopiero się zorientowalam, a potem pędem po psa.

--
animka

Data: 2018-02-26 23:34:17
Autor: neelix

Użytkownik "Animka" <animka@tonieja.wp.pl> napisał w wiadomości news:5a9480ea$0$581$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Dobrze, że nikt sobie nie przywłaszczył. Ja nigdy nigdzie psa nie zostawiam.

neelix

Data: 2018-02-27 12:04:28
Autor: Animka
W dniu 2018-02-26 o 23:34, neelix pisze:

[...]

To był wyjątek. Jeszcze nie byłam przyzwyczajona, że mam psiuńkę i o niej zapomniałam wychodząc ze sklepu.

--
animka

Sad Najwyższy uniewinnił sędziego obwinionego o kradzież 50 zł na stacji benzynowej - może wrócić do zawodu sędziego