Sad Pracy

Data: 2009-02-26 19:09:24
Autor: Icek
Sad Pracy
Witam. Szukam kogos kto pomogl by mi napisac pozew do sadu pracy (
odplatnie ). Chodzi o to aby sad uznal umowe zlecenie za umowe o prace, i
pozniej pracodawca zaplacil mi za zalegly urlop ktory mi sie nalezal i
inne
skladki ktorych pewnie nie odprowadzal.
Jezeli jest ktos chetny, to szczegolny na priv.

jak podpisywales to bylo OK? Czy moze nie wiedziales ze bedzie kierownik ?
Czy cos sie stalo ze nagle nie zgadzasz sie na warunki na jakie sie umowiles
??

Bo czegos nie kumam. Cos za cos. Trzeba bylo nie decydowac sie na zawieranie
takiej umowy jak chciales UoP.

Icek

Data: 2009-02-26 19:39:12
Autor: Jotte
Sad Pracy
W wiadomości news:go6lk7$non$1node2.news.atman.pl Icek <icek@do.pl>
pisze:

[...]
Nieprawda.
Jak chcieli mu dać kierownika itd., to trzeba było zaproponować UoP.
Nie zrobili tak? To się sami przechytrzyli i w kanał wpuścili.
A może odwróćmy sytuację - czemu ten "pracodawca" nie wniesie o uznanie faktycznie istniejącego stosunku pracy, który podstępnie zakamuflował wykonawca umowy cywilno-prawnej? ;)

--
Jotte

Data: 2009-02-27 09:55:25
Autor: Icek
Sad Pracy
> [...]
A może odwróćmy sytuację - czemu ten "pracodawca" nie wniesie o uznanie
faktycznie istniejącego stosunku pracy, który podstępnie zakamuflował

ale nie wiemy jak bylo. Watkotworca pisze tylko, ze wypowiedziano mu umowe a
on chce zeby to byla UoP i w dodatku chce dokopac komus z kim zawarl umowe.

Nie mozna zakladac, ze pracodawca zaraz chce kogos oszukac. Wykonawca
zlecenia jest dupa bo mogl w umowie zlecenia wnioskowac np. inny niz
jednodniowy okres wypowiedzenia. A swoja droga jak zmienily sie warunki (np.
doszedl ten kierownik) to czemu pracownik nie zaproponowal UoP ? Wtedy bylo
OK to co spowodowalo, ze pracownik nagle ma watpliwosci ?? Zwolnienie.

Zwolnienie czyli cos co ma wplyw na nieobiektywne postrzeganie i bycie
niewiarygodnym bo w odwecie chce sie bylemu zleceniodawcy dokopac.

Icek

Data: 2009-02-27 01:20:59
Autor: przypadek
Sad Pracy
On 27 Lut, 09:55, "Icek" <i...@do.pl> wrote:

Nie mozna zakladac, ze pracodawca zaraz chce kogos oszukac.

Jaki pracodawca? Sam sobie przeczysz chyba :)

 Wtedy bylo
OK to co spowodowalo, ze pracownik nagle ma watpliwosci ??

Jaki pracownik?

Data: 2009-02-27 10:34:32
Autor: Icek
Sad Pracy
> [...]

Jaki pracodawca? Sam sobie przeczysz chyba :)

 Wtedy bylo
> OK to co spowodowalo, ze pracownik nagle ma watpliwosci ??

ehh

Icek

Data: 2009-02-27 03:22:43
Autor: przypadek
Sad Pracy
On 27 Lut, 10:34, "Icek" <i...@do.pl> wrote:

> Jaki pracodawca? Sam sobie przeczysz chyba :)

>  Wtedy bylo

> Jaki pracownik?

ehh

Icek

No mówisz że nie ma umowy o pracę, a posługujesz się pojęciami
"pracodawca" i "pracownik".

Data: 2009-02-27 20:07:35
Autor: Jotte
Sad Pracy
W wiadomości news:go823l$nit$1node1.news.atman.pl Icek <icek@do.pl>
pisze:

[...]
ale nie wiemy jak bylo.
Nie wiemy. Dlatego albo przyjmujemy za prawdę to, co pisze pytający, albo wymyślamy własne "fakty", albo nie ma o czym gadać.

Watkotworca pisze tylko, ze wypowiedziano mu
umowe a on chce zeby to byla UoP i w dodatku chce dokopac komus z kim
zawarl umowe.
To zrozumiałe.
PracodaFcy całkiem często chcąc uwolnić się od obowiązków wynikających z prawa pracy, a jednocześnie mieć korzysći z "pracownika" kamuflują faktycznie istniejący stosunek pracy umowami cywilno-prawnymi. To znany i oszukańczy proceder, przy czym oszuści bazują na nieznajomości prawa przez swe ofiary.
Cóż - kto czym wojuje od tego ginie.
Jeśli to się opłaca, to czemu nie podpisać takiego układu i zacząć gromadzić dowody, które zastosuje się w stosownej chwili?
To jakby kłusownik wpadł we własne wnyki.

Nie mozna zakladac, ze pracodawca zaraz chce kogos
oszukac.
A można zakładać, że nie chce?
Coś przecież założyć trzeba, a co to powinno podpowiedzieć doświadczenie, wiedza i zdrowy rozsądek.

[...]
A czemu "pracodawca" nie zaproponował od razu?
Zresztą czasem udawanie głupiego okazuje się w ostatecznym rezultacie niezłą taktyką.

[...]
Jak pisałem wyżej - to zupełnie zrozumiałe, by nie rzec - słuszne.
W znanej nam części Wszechświata każda akcja powoduje reakcję.

--
Jotte

Sad Pracy