Sad cywilny i zly adres

Data: 2010-06-14 05:42:24
Autor: VoyteG
Sad cywilny i zly adres
Sad w sprawie cywilnej uparcie wysyła stronie korespondencje pod zły
adres, co znakomicie wydłuża tempo postępowania.
Strona poinformowała o zmianie swojego adresu zamieszkania, i takie
pismo znajduje sie w aktach sprawy.
Do kogo w tej sprawie strona ma prawo zażalenie złożyć i w jakim
trybie?

Data: 2010-06-14 14:45:46
Autor: .B:artek.
Sad cywilny i zly adres
W dniu 14-06-2010 14:42, VoyteG pisze:
[...]

Zażalenia nie bardzo jest na co składać. Czym prędzej pisz do sądu jeszcze raz o zmianie adresu i przypomnij, że już raz taką informację podałeś.

--
..B:artek.

Data: 2010-06-14 05:51:34
Autor: VoyteG
Sad cywilny i zly adres
On 14 Cze, 14:45, ".B:artek." <ma...@nie.ma.i.nie.bylo.pl> wrote:
W dniu 14-06-2010 14:42, VoyteG pisze:

Za alenia nie bardzo jest na co sk ada . Czym pr dzej pisz do s du
jeszcze raz o zmianie adresu i przypomnij, e ju raz tak informacj
poda e .

A sad nie ma obowiazku wysylac pod wskazany przez strone adres
zamieszkania?
Zazalenie na to, ze korespondencja jest wyslana nie tam gdzie trzeba,
co utrudnia a czasem uniemożliwia korzystanie z prawa przez strone.

Pytanie bylo, nie dlaczego, lecz do kogo nalezy wyslac.. moze znasz
odpowiedz? :)

Data: 2010-06-14 14:57:14
Autor: Johnson
Sad cywilny i zly adres

Zazalenie na to, ze korespondencja jest wyslana nie tam gdzie trzeba,
co utrudnia a czasem uniemożliwia korzystanie z prawa przez strone.

Zażalenie przysługuje tylko w wypadkach wskazanych w ustawie. W innym wypadku sąd odrzuci zażalenie potem jej porozsyła, itd.

--
@2009 Johnson

Data: 2010-06-14 15:05:40
Autor: Liwiusz
Sad cywilny i zly adres
VoyteG pisze:

Pytanie bylo, nie dlaczego, lecz do kogo nalezy wyslac.. moze znasz
odpowiedz? :)

   Najlepiej idź do sekretariatu i porozmawiaj z paniami, aby odpowiednio sobie w system wpisały.

--
Liwiusz

Data: 2010-06-14 06:09:22
Autor: VoyteG
Sad cywilny i zly adres
On 14 Cze, 15:05, Liwiusz <lma...@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:

   Najlepiej id do sekretariatu i porozmawiaj z paniami, aby
odpowiednio sobie w system wpisa y.

Ten tryb juz byl stosowany i nie pomogło.
Jeśli nie zażalenie, to w jakim trybie pismo i do kogo?

Data: 2010-06-14 15:20:26
Autor: .B:artek.
Sad cywilny i zly adres
W dniu 14-06-2010 15:09, VoyteG pisze:
Ten tryb juz byl stosowany i nie pomogło.
Jeśli nie zażalenie, to w jakim trybie pismo i do kogo?

Nie chce mi się wierzyć. Naprawdę tak lubisz pisać pisma ze skargami. To jest kwestia techniczna i osobista, uprzejma interwencja w sekretariacie wydziału powinna pomóc. A jak chcesz pisać, to adresatem może być przewodniczący wydziału.

--
..B:artek.

Data: 2010-06-14 06:30:33
Autor: VoyteG
Sad cywilny i zly adres
On 14 Cze, 15:20, ".B:artek." <ma...@nie.ma.i.nie.bylo.pl> wrote:
W dniu 14-06-2010 15:09, VoyteG pisze:

Nie chce mi si wierzy . Naprawd tak lubisz pisa pisma ze skargami. To
jest kwestia techniczna i osobista, uprzejma interwencja w sekretariacie
wydzia u powinna pom c. A jak chcesz pisa , to adresatem mo e by
przewodnicz cy wydzia u.

Może ci sie nie chce wierzyć, ale najpierw było pismo o zmianie adresu
i wyrazna informacja, aby wysylac tam.
Potem byl wniosek o uzasadnienie do wyroku z wyraznym jednym adresem i
informacja, by przylac tam
I teraz doszedł listy z uzasadnieniem na stary adres, w zwiazku z czym
uzasadnienie wyroku dotarlo po miesiacu, zamiast po tygodniu.
Przewodniczy Wydziału Cywilnego? Jaki akt prawny normuje wniesienie
takiego pisma?

Data: 2010-06-14 15:37:25
Autor: Liwiusz
Sad cywilny i zly adres
VoyteG pisze:

[...]

   Jakoś nie widzę tu trybu "rozmowa z paniami".

--
Liwiusz

Data: 2010-06-14 06:40:54
Autor: VoyteG
Sad cywilny i zly adres
On 14 Cze, 15:37, Liwiusz <lma...@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:
VoyteG pisze:

> [...]
> takiego pisma?

   Jakoś nie widzę tu trybu "rozmowa z paniami".

Sekretariat prowadzi pan :-)
Podczas przekazywania wniosku o uzasadnienie taki tryb mial miejsce

Data: 2010-06-14 16:17:31
Autor: qwerty
Sad cywilny i zly adres
Użytkownik "VoyteG" <VoyteG@hotpop.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:64055b80-59f5-49a8-bd57-bec3779c1b35@x21g2000yqa.googlegroups.com...
Sekretariat prowadzi pan :-)
Podczas przekazywania wniosku o uzasadnienie taki tryb mial miejsce

Pozwij go. ;)

Data: 2010-06-14 15:43:13
Autor: .B:artek.
Sad cywilny i zly adres
W dniu 14-06-2010 15:30, VoyteG pisze:
Jaki akt prawny normuje wniesienie takiego pisma?

To już KPA będzie. Ale rozważ jeszcze rozmowę, bo zapewne jesteś ofiarą zwykłego przeoczenia.

--
..B:artek.

Data: 2010-06-14 15:48:37
Autor: Johnson
Sad cywilny i zly adres
VoyteG pisze:

I teraz doszedł listy z uzasadnieniem na stary adres, w zwiazku z czym
uzasadnienie wyroku dotarlo po miesiacu, zamiast po tygodniu.

To jak sprawa się skończyła w instancji to co jeszcze będzie rozsyłane? Może już nic  ;)

--
@2009 Johnson

Data: 2010-06-14 16:00:14
Autor: Jan
Sad cywilny i zly adres
VoyteG pisze:
[...]
To może mieć duże znaczenie dla strony, np. skuteczne żądanie przywrócenia terminu, argumenty przy apelacji itp.

Sad cywilny i zly adres