Sąd: nie można znieważyć prezydenta, który nie żyje

Data: 2010-08-31 19:35:12
Autor: boukun
Sąd: nie można znieważyć prezydenta, który nie żyje
Ha, ha, ha, od razu to mówiłem, wariata nie można znieważyć...

Wrocławski sąd uniewinnił mieszkankę Oleśnicy Monikę P. oskarżoną o znieważenie prezydenta Lecha Kaczyńskiego po jego śmierci. Skazał ją jedynie za znieważenie flagi państwowej. W uzasadnieniu stwierdził, że znieważyć można tylko urzędującego prezydenta - informuje "Gazeta Wrocławska".

12 kwietnia, dwa dni po katastrofie smoleńskiej, 20-letnia dziewczyna zdjęła flagę wiszącą na jednym z budynków, podpaliła ją, a potem napisała na jej kawałku obraźliwe zdanie wobec byłego prezydenta Lecha Kaczyńskiego.

Za znieważenie prezydenta oraz zniszczenie flagi państwowej, prokuratura zażądała dwóch lat w zawieszeniu na trzy lata

Sąd skazał kobietę na pół roku w zawieszeniu na trzy lata za zniszczenie flagi. Uznał też, że przestępstwo znieważenia prezydenta można popełnić tylko wobec urzędującego prezydenta, natomiast Lech Kaczyński 12 kwietnia urzędującym prezydentem nie był.

Sąd podkreślał, że sprawa jest precedensowa.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,8131,title,Sad-nie-mozna-zniewazyc-prezydenta-ktory-nie-zyje,wid,12622172,wiadomosc_prasa.html

Za tą zniszczoną szmatę też bym się na jej miejscu odwoływał..., nawet do Strasburga...

boukun

Data: 2010-08-31 11:17:23
Autor: DJ MC Donald Musk
On 31 Sie, 19:35, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
[...]

to juz wiadomo dlaczego zabili prezydenta: zeby mozna go bylo
bezkarnie zniewazac!

Data: 2010-08-31 20:52:45
Autor: boukun

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:107930cc-dedd-4744-ab2a-6815f243b75fx42g2000yqx.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- --
A i wcześniej byle pijak z dworaca centralnego na tym marnym i obłudnym człowieku bezkarnie chuje wieszał...

boukun

Data: 2010-08-31 11:59:46
Autor: DJ MC Donald Musk
On 31 Sie, 20:52, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <irat...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:107930cc-dedd-4744-ab2a-6815f243b75fx42g2000yqx.googlegroups.com....
> [...]

bezkarnie zniewazac!
-- -- -- -- -- -- --
A i wcześniej byle pijak z dworaca centralnego na tym marnym i obłudnym

no Palikot czy tusk raczej na centralnym nie mieszkaja skad wiec taka
teza?

Data: 2010-08-31 21:03:43
Autor: boukun

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:ec39d2d2-c538-4f25-ae46-cdd649762e0ez28g2000yqh.googlegroups.com...
> [...]

człowieku bezkarnie chuje wieszał...

boukun

no Palikot czy tusk raczej na centralnym nie mieszkaja skad wiec taka

Cała Polska głośno z talmudystów łacha darła... Przespałeś?

boukun

Data: 2010-08-31 21:28:58
Autor: Krzysztof
[...]

Zapomniał klapek odsłonić jak Huberta z dworca ganiali :D

K.

Sąd: nie można znieważyć prezydenta, który nie żyje